ho ho ik ben nog niet weg, ik heb allesingepakt, maar hoef pas om 18.40 bij mijnn babymassage-carpool-maatje te zijn
Solly! Maargoed, 3 maart moetik dus terug naar de tandarts en daarna kan ik wel ff een bakkie komen doen.
hoi hoi Tim hoeft maar 5 min per dag in bad met soya en dan droog deppen en niet wrijven. maar het gaat juist om dat soya dat dat goed op zijn huidje komt. dus tja we zullen kijken of dat werk want volgens mij begint het nu ook te jeuken bij Tim. groetjes sandra
man sinds ik een kind heb, heb ik er serieus bakken met vrienden/kennissen bijgekregen. hebben jullie dat pok? niet alleen hier, maar ook van het CB, babymassage, oude schoolvriendinnen waar je weer contact mee krijgt vanwege de geboortadvertentie ik heb het nu nog drukker als toen ik gewoon werkte hahaha
ik wil eigenlijk gaan paardrijden, dat wilde ik vroeger al maar dat mocht niet. zouden er ook lessen vor volwassenen zijn, of zou ik dan tussen de kleuters zitten?
hee Maria geen probleem hoor, wil best even op Eva letten terwijl je daar bent. geen enkele moeite wel weer komen ophalen he?!
niet echt vrienden, maar wel veel oude bekenden die op kraamvisite zijn geweest, veel mensen van vroeger. Maar niemand van eht CB of cursus of wat dan ook..
volgt die lessen hier in de regio? en zou dat duur zijn? en wel ophalen hoor, ik doe nie aan BV dus denk dat Eva dan erg boos wordt
als je een keer wilt vragen zou dat super fijn zijn! ik ga ff de spullen in de auto droppen en dan rij ik zo aan. misschien tot vanavond. grts
Hihi geweldig! Ik rij al mijn hele leven paard, alleen sinds mijn zwangerschap nu dus even niet meer. Mijn eigen paardje is helaas volledig in de "WAO" en dus met vervroegd pensioen. Ik reed voorheen nog op een andermans paard maar toen ik halverwege de zwangerschap was ben ik gestopt. Ik wil graag weer beginnen maar ik zie de kans nu gewoon even niet met zo'n baby....