Nou, het viel volgens mij mee, hij was nog best smeuiig Morgen heb ik gelukkig weer alle tijd voor hem Ik ga naar bed meiden, sorry, ik beloof morgen beter mijn best te doen, WELTERUSTEN!
Ik knip de nageltjes van Deniz ook al sinds een aantal weken. Ik dacht mij te herrinneren dat je de eerste 6 weken niet mocht knippen wel vijlen.
Ik vijl ze gewoon nog steeds hoor, knippen vind ik doodeng, ze is zo beweeglijk dat ik bang ben in dr vingers te knippen
Heb ik ook eens geprobeerd, maar ze ligt toch echt niet stil tijdens het voeden. Zelfs niet in haar slaap, dus ook dat werkte niet Nouja, dan maar blijven vijlen
Stasia: Waar heb je dat zwemding gekocht? We gaan in April naar Landall en dan willen we met hem gaan zwemmen... maar lijkt me doodeng om m gewoon zo los vast te hebben. Ben al bij de gardo baby-dump en prénatal geweest.... overal uitverkocht
Ik knip al enige tijd Quinn zijn nageltjes, met een vijl is het echt niet te doen Doe het wel met een klein knippertje, die van babyyou (of zo iets)
Ik moet zeggen dat ik sowieso niet van knippen hou, ook m'n eigen nagels doe ik vaker vijlen dan knippen, is ook beter voor de nagels.
Daar ben ik ook benieuwd naar, ben ook op zoek naar iets handigs voor in t zwembad, wij gaan 14maart een weekendje.
Vanaf 6 weken mag je knippen.. daarvoor alleen vijlen. maar je mag dus knippen vanaf 6 weken, mits de nagels over het vel heen komen. Ik zag vorige week bij Fenna dat haar teennageltjes kromgegroeid waren, die zaten in haar velletje, zo krom waren ze, dus die hebben we met moeite geknipt..