Goedemorgen damens. Vanochtend alweer 15 pagina's moeten bijlezen. Wat een geklets zeg. Maar wel bere gezellig. Jullie zijn tof! Fijne dag iedereeen. En fijn Muriel dat je eerste werkdag goed is verlopen.
hey wat is dit? tis rustig hier beterschap Maria! ben de laatste paar dagen echt brak, dus kon jullie even niet bijhouden met dat mega tempo! Meneer is namelijk érg druk momenteel.. hij wil álles vastpakken en in zijn mond stoppen. Dus ook mijn haren haha.. ideale is wel dattie ook zijn eigen flesje vast wil houden haha.. Daarnaast begint ie met omrollen.. vind hem soms ineens op zijn zij.. of van zijn buik terug.. vind het best eng.. dus hou hem even goed in de gaten momenteel! Maar goed, ook wel weer knap van hem!
alle zieken beterschap. ik ga ff flesje doen en dan kom ik weer terug denk ik. (hmmmzzzz en dan laat ik de strijk gewoon staan)
goedemorgen! eindelijk weer eens doorgeslapen! 08.00 heerlijk! gisteren ging het goed, martijn vond de massage fijn. Hij dronk om 23.00 wel maar 80cc was dus ook niet de moeite waard. ons mam is hier, haar vaste oppas-meehelp-dagje, straks gaan we naar het CB voor de prikjes, arme Martijn. Ik ben benieuwd hoeveel hij weegt. Bij de babymassage is een andere baby die is 3 dagen jonger dan Martijn en die weegt al 7,2 kg! maar hij was ook al 61cm. Ik heb hem even vastgehouden pfffff wat een beer zeg! Jons heeft nog niet gebeld vanuit Rusland, maar kwam pas m 04.00 vannacht daar aan geloof ik. dus hij zal vandaag wel bellen. iedereen succes met de afspraken vandaag, en veel plezier
leuk Gwen, hij word al een heel mannetje, maar jemig hij is al weer bijna 5 mnd. Leuke foto van jou en Mika op je hyves.
Thanks! ja, donderdag alweer 5 maanden.. waar blijft de tijd? geloof dat hij aardig de schade aan het inhalen is qua ontwikkeling.. hoe gaat het bij jou met de kids?
Pfff dat is inderdaad een beer! Mika was vorige keer ook 61 cm, maar woog toen maar 5 kilo.. Maar geloof dat we hier ook een "berin" hebben genaamd Estrella haha..
wow dat is snel zeg! heb je ook een foto? vind ik zó lief om te zien! kan niet wachten tot Mika een tandje krijgt haha... al kan hij er natuurlijk wel beroerd van worden.. hoe reageert Cailan erop?
hij laat zich niet weerhouden doordat hij te vroeg was. Hij was er gewoon helemaal klaar voor! Vandaag lijkt het eindelijk wat beter te gaan met de kids. Ze waren al vanaf donderdag ziek. DUs hopelijk kan ik nu eindelijk wat huishouden doen. Ben tegenwoordig weer lekker met mijn hobby bezig. Is lang geleden dat ik daar aan toe kwam.
haha Gwen, tja ze is een stevige dame. Mijn broer noemt haar al lief mini biggetje, hahaha. Ze heeft gewoon al borsten. Maar over een jaar zien we er gelukkig niets meer van.
nee, blijkbaar niet.. maar goed, hij heeft twee jaar om die 2 maanden te corrigeren.. Als je een baby van écht 5 maanden ernaast legt zie je vast wel écht het verschil. Maar vind 'm wel als een speer gaan momenteel.. Net ook, had ik 'm in de box gelegd.. en ik kijk even de andere kant op en ligt ie weer op zijn zij.. meteen weer huilen, volgens mij schrikt ie er iedere keer zelf van haha... dan pakt ie weer iets.. stopt het in zijn mond.. de speen is helemaal verleden tijd.. alles wordt nu getroost met de duim of bijtringen haha.. wel fijn dat het nu beter gaat met de kids! allemaal geveld geweest door de griep? Kheb Pat ook al ziek thuis momenteel.. t heerst enorm! En lekker weer aan het hobby-en..! schilderen? Lekker weer even de tijd voor jezelf dus! wanneer ga jij eigenlijk weer werken?
haha ja kan ze al zeggen dat ze die al heeel vroeg had. Nou cup a gaan we zeker al redden. hihihi Als ik het zo lees, doet ie het echt niet slechter dan een ander 5mnd oud kindje hoor. Misschien dat hij qua lengte en gewicht dan wat kleiner is, maar ach zo blijft ie toch lekker even klein. Schilderen wil ik wel weer gaan doen, maar nee ben weer met mijn fotografie bezig en foto's bewerken. Vrijdagavond lekker met mijn broer op stap geweest naar Utrecht om daar en cursus nachtfotografie te doen. Is toch weer even wat anders dan alleen maar bezig zijn met kids verzorgen.
Hihihi Vincent heeft ook borstjes Lekker hoor dat Mika het zo goed doet. Dat zijn zorgen van heel ander kaliber dan 5 maanden geleden he?! Wow, Cailan vraagt van de week of hij de auto mag lenen Maria, beterschap! Melanie, Vincent drinkt prima uit de fles, dus echt tips heb ik niet. Ik gebruik idd de Tommee Tippee flessen (Etos heeft ze in het assortiment) en de speen lijkt echt op een tepel/borst. Dan laat ik Vincent ook nog aanhappen zoals hij het hoort te doen aan de borst. Wel is het vaak nodig om even een beetje melk op zn lipjes te laten vallen en de speen aan de buitenkant van een smaakje melk te voorzien. Je kunt eventueel ook de speen een dagje tussen je bh dragen, dan ruikt hij naar mama. Succes! Sorry voor wie ik ben vergeten! Ik ga er gauw vandoor...beebiemassasjie zometeen
@Tari, misschien zo'n tepel na maak ding als flesje? Weet niet wat je nu voor flesje gebruikt? Vangelis heeft ook tietjes en hele dikke dijen haha maja hij is 62,5 cm en 6,8 kilo! Als ik dat dan vergelijk met mika met 5 kilo en ong zelfde lengte heb ik ook een beer
hey wat leuk! Patrick is ook een beetje aan het hobby-en met fotografie! hij heeft een eigen site: www.hobby-foto.nl dus als je wat leuke foto's hebt