haha nou hier dus idd geen tietjes. Mika heeft een echt sixpack! Dus dames.. beware! en idd.. liever deze zorgen dan 5 maanden geleden!
Goedemorgen, Oh Dees...niet ziek worden hoor! Beterschap! Maria: ook jij beterschap! Hier heerst het ook vreselijk, ik hoop dat wij overgeslagen worden . Stasia: ik zie Deniz al helemaal voor me in z'n badpakje met alles erop en eraan, hahaha...arme Deniz. Maar wel leuk ding inderdaad die zwemband! Muriel: gefeliciteerd met Hester 3 maanden! Wat gaat de tijd ineens snel he?! Gwen: wow, Mika rolt al! Super hoor, goed om te horen dat hij het zo goed doet, heerlijk meis! Esther: veel plezier op de babymassage! Zal de agenda er weer even bij zoeken ***zo terug***
ik doe tegenwoordig meet met www.valtaf.nl daar kan je dus bij houden wat en hoeveel je eet. wil echt nog 7 kg kwijt voor de zomer de laatste babyvet!
NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA Roelie~ 19 februari 10.00 Jens cb 2de prikken Stasia~ 19 februari 15.30 diabetesverpleegkundige Jennie~ 19 februari 15.15 Esmay Ostheopaat Peetje~ 19 februari 10.45 Martijn 2e prikjes, en gesprek CB Joldeg~20 febr 10 uur CB en 2e prikjes Jennie~ 20 februari 11.00 Esmay naar Sophia R'dam Indigo~21 febr 1e oefenochtendje KDV Yindi Jennie~ 21 februari 09.15 CB 2e vaccinatie Esmay MissyM ~ 22 februari 9:30 oogarts Jennie~22 februari 11.00 KNO arts Sophia ZH Indigo~22 febr-25 febr Lang weekend in Drenthe Jennie~ 25 februari 09.30 Intake KDV Gwendolyne~ 25 februari Patrick Jarig {|= Debby~ Ryan van 9.00 - 12.00 uur wennen KDV Muriel~ 26 februari Hester CB 2e vaccinaties Roelie~26 februari minimeet met Tari, Debby en? Rachel~ 27 februari 13.00 ziekenhuis met Fayenne Indigo~ 27 februari Sanadome Jennie~ 27 februari 09.00 2e afspraak Ostheopaat Indigo~ 28 februari 2e oefenochtendje KDV Yindi Roelie~ 29 februari 10.30 Jens Fysio 1 maart minimeeting Scheveningen; Debby, Desiree, Stasia en Jennie Jennie~ 3 maart eerste werkdag Stasia ~ 3 maart 09.20 CB 3e vaccinaties Tari ~ 3 maart 11.00 uur Estrélla KA Debby~ 3 maart 9.00 - 15.00 uur Ryan wennen KDV Indigo~ 4 maart Indigo 1e werkdag Muriel~ 4 maart 09:30 uur Hester naar UvA voor onderzoek sociale babies Indigo~ 5 maart 1jr later bevruchting Yindi Rachel~ 6 maart Fayenne 2e prikjes Dafje~6 maart - 10:00 uur Fysio Fenna voorkeurshouding Dafje~6 maart - 9:15 uur CB Debby~ 8 maart Debby Jarig {|= IKke1981~10 maart 8.50 Quinn CB Peetje~10 maart t/m 14 maart Centerparcs port zelande Serafijntje~11 maart 11.10 Nynke 2e vaccinaties CB amaranta~12 maart Eva CB 3de vaccins Tari ~ 13 maart 8.45 uur Estrélla CB Ikke1981~ 17 maart 9 uur Quinn Sec. Opin. Sophia ZKH Jennie~ 19 maart Jennie Jarig {|= Dafje~20 maart - 11:00 uur Fenna controle KA Indigo~ 21 maart Erik jarig {|= Gwendolyne~ 21 maart 08:15 controle CB Debby~22 maart Arnoud Jarig {|= Roelie~ 23 maart Niels jarig 6 jaar {|= amaranta ~ 23 maart doop Eva o.v.b. 12.45 uur Stasia~ 30 maart Stasia Jarig {|= Roelie en Peetje: succes op het CB! Stasia: moet je voor controle naar de diabetesverpleegkundige? Jen: succes bij de osteopaat!
he leuke site Gwen, ga er vanmiddag nog even verder neuzen! Esther, dat van die speen zat ik zelf ook aan te denken. Maar vond het eerst zo'n raar idee, maar dat is het dus niet. Dank je. Moet van de week toch naar de stad ga ik even voor zo'n fles kijken. Dus toch tips van je gekregen Melina, zo'n fles heb ik ook liggen die is van silliconen. Heb deze bij Zefanka geprobeerd, maar zonder succes. Hmm ga deze ook even proberen, goed dat je me er aan helpt te herrinneren. Zo Vincent en Vangelis zijn inderdaad ook al flinke knullen. Super hoor. Melina, lukt het een beetje de combi van 5 dagen werken en de kleine man. Hoe vind Chris het zo de hele dag met Vangelis?
goeiemorgen Hier ook een paardrijdster Ik heb twee paarden, een paint en een shetlander, allebei bruin/wit gevlekt. alle dames die ziek zijn/worden: Beterschap Jen succes in het ZH Peetje succes met de prikjes
Ik moet zeggen dat ik het goed vind gaan, wel veel dingen die moesten gebeuren deze maand, waardoor het was hectisher is (weer een nieuwe auto, me vader op bezoek, oogarts voor de kleine, cb voor de kleine etc) maar op zich vind ik het erg leuk! Chris geniet echt en als ik thuis kom geniet ik meer dan dat ik deed toen ik de hele dag thuis zat.
heb trouwens woensdag a.s. een sollicitatie voor een hele leuke functie....... ik hoop echt heel erg dat ik het word!
we moeten vrijdag naar de oogarts. ik was aangenomen, maar wil niet 2x een half jaar contract. morgen heb ik een sollicitatie intern waardoor me contract word overgenomen, zodat ik in de zomer zwanger kan worden hihi
Oh meiden, ik zit weer ff vol met gelukshormonen hoor hahaha...er zijn namelijk weer nieuwe foto's bij en ik zit te stralen...dus ff spammen, mijn lieve meisje:
Hoi meiden! Ik loop maar 41 pagina's achter haha ik ga vanavond alles bijlezen en reageren beloofd! Ben momenteel niet veel online, René is vandaag en morgen nog vrij en moet dan 8 dagen achter elkaar werken dus we genieten even van de tijd samen. Gisteren ging met Niels alles goed, hij ging wel een beetje naar onder narcose, hij was heel bang en verdrietig maar kwam er gelukkig wel heel vrolijk uit ( dat was de vorige keer met de amandelen wel anders, toen wou hij 2 uren lang niks van me weten ) Hij kletste meteen honderuit en hij vind de wereld momenteel een heel luidruchtige plek Hij is vandaag ook weer gewoon naar school, hij mag alleen een week geen haren wassen (ik had 'm gelukkig net kortgewiekt) en 10 dagen niet zwemmen. Ik ben net terug van het CB met Jens, meneer weegt 6460 gram en is 63 cm. Prikjes...tsja het blijft naar hoor hij moest ook erg huilen maar hij ligt nu lekker te slapen. Qua voeding gaan we zo tegen het weekend terug op 'gewone' melk aangezien de Forte echt niks doet voor Jens qua verzadiging en we gaan dan gewoon eens een fles 'gewone' melk geven met jbpm. De CB arts vond het een prima idee om gewoon de goedkope BonBebé te gaan proberen, ze gaf me groot gelijk dat het me heel veel geld kon schelen en ze vond het ook een goed plan dat ik liever zelf de jbpm toevoeg dan dat ik voeding koop waar het al in zit (zoals de Nutrilon A.R.) nu heb ik het zelf in de hand. Het slapen van 6 tot 6 is idd niet goed dus we gaan echt proberen om de tijden aan te passen, ik vind het zelf ook niet prettig om binnen 12 uren 5 flessen en te geven... En dan wil ik nu even tromgeroffel..... Rapapapapapapapapapapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Jens heeft óók zijn 1ste tandje....nee wat zeg ik......zijn eerste 2! Ze komen netjes tegelijk door Tsja Cailan baas boven baas he hahahahahahahaha He meiden ik ga hier wat doen in huis tot vanavond! xxx Roelie