November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Goed om te horen Roelie dat het zo goed is gegaan met Niels en dat jouw ideeen "goed gekeurd" zijn.

Wij twijfelen ook wat we moeten doen.

Hij slaapt niet meer door, is niet meer verzadigd en wil na 3 uur al weer een fles de hele dag en de nacht red hij net 5 uurtjes (met de hele tijd speen erin en eruit) terwijl hij de avondfles 3 scheppen nutrix kreeg.

Het cb zei dat nutrix erg dikmakend is, en zei dat we voeding voor hongerige baby's moesten gaan geven.

MAAR hij drinkt per fles maar 150 ml! Meer krijgt hij gewoon niet weg (was dus eerst wel zo, maar hij weigerde ineens meer) maar hij wil nu wel weer 7x per dag eten :confused:

gevraagd of we alvast wortels konden geven, maar ze zei pas vanaf 5 maanden. Dus nog precies een maand wachten

Wat zouden jullie doen? Hij komt dus met nutrilon op 900 ml per dag 7 flessen ongeveer. En de avond fles dan nutrix.

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    die bon bebe is toch pas vanaf 6 maanden?

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
  4. Niet meer actief

Wow die Jens, begint gewoon gelijk met 2 tandjes...stoere bink! :)

5. Niet meer actief

Moeilijk Melina, ik heb helaas geen tips voor je, maar kan me voorstellen dat dit erg vermoeind voor jullie is. Sterkte ermee!

6. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    wow, de tandjes beginnen nu dus echt al te komen.
    heb net reese zijn mond geinspecteerd maar hier nog niks te zien hoor 8)

7. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    melina succes met je sollicitatie :D

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja of misschien toch met groente beginnen? zie net op de site staan vanaf 4 maanden.

dan 2 potjes, 4 dagen aankijken, want met dat fruithapje dat we gaven sliep hij wel langer door.

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    thanks! Jij alweer bijna 9 weekjes hé wat gaat dat snel!

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Way to go Jens :), al 2 tandjes! Heeft hij er veel last van Roelie?

Melina: heeft het CB niet gezegd vanaf 5 maanden omdat Vangelis te vroeg is geboren? Misschien dat ze daar rekening mee houden? Normaal is het natuurlijk vanaf 4 maanden.

11. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ze adviseren vanaf 6 maanden.

maar ze veranderen dat om de zoveel jaar.

bij anwar en fabian was alles anders.

je moet op je gevoel af gaan,niet wat het cb zegt.

je kan het gewoon geven hoor melina,ik geef het al vanaf 3 maanden.

12. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    hier nog geen tand te bekennen,wel veel kwijl

13. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Babymassage was weer leuk.Alhoewel Vincent niet zo lekker in zn hummetje was :( Hij was in slaap gevallen bij mij schoot terwijl we naar de anderen keken. Toen hij aan de beurt was moest ik hem wakker maken en dat vond 'ie niet echt leuk. En daarnaast is het hier al dagen kwijlen en dacht ik net 2 witte puntjes te zien in zijn mondje...Hij is helemaal kapot en ligt nu te snurken. Straks maar eens kijken als hij wakker is...
    Doen er meer babymassage hier?

Snoezige foto's, Ilse!

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik kijk wel even wat we doen, misschien toch alvast beginnen met hapjes...

15. Niet meer actief

Jee ik zit momenteel een broodje paling te eten, dat is echt heel lang geleden, wist amper nog hoe t smaakte ;)

16. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ilse, wat een prachtige foto's zag ik voorbij komen van jullie prachtige meisje. Wat een plaatje!

17. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Melina, succes met jouw sollicitatie morgen. Om wat voor functie gaat het? Ik kan me voorstellen dat je je afvraagt wat je nu het beste met de voeding kunt doen. Helaas heb ik geen tips voor je. Ik zou zeggen: volg je gevoel. Jij kent Vangelis het beste. Als jij denkt dat hij er al aan toe is om worteltjes te eten, dan kun je dat toch proberen? Oh, ik zie net dat Ruby dat ook al heeft geschreven.

18. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Roelie, fijn dat het gisteren goed is gegaan met Niels. En de afspraak bij het cb vanmorgen was dus ook positief. Hopelijk blijft Jens nog lekker even slapen en krijgt hij geen last van eventuele bijwerkingen van de prikjes. Wow, 2 tandjes al! Hier nog niets te bekennen...

19. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Esther, ik zit er ook aan te denken om babymasage te doen. Ik heb al bij verschillende adressen geïnformeerd, maar alle cursussen worden 's ochtends gegeven. En dat komt mij helemaal niet zo goed uit, want Nynke slaapt de hele ochtend. Natuurlijk kan ik haar wel wakker maken, maar dat vind ik voor haar zo sneu. Bovendien ben ik bang dat haar ritme op deze manier wordt verstoord. Jammer dat Vincent vanmorgen niet zo in z'n hum was. Het is natuurlijk ook niet leuk om wakker gemaakt te worden. En al 2 witte puntjes in zijn mondje? Die is er ook al vroeg bij dus.

20. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Heel veel beterschap voor alle zieke mama's!

Deel Deze Pagina