Blijdorp, Rotterdam: Voor mama's, papa's en kinderen zaterdag 31 mei: Debby (2), Ilse (2), Daphne, Esther (2), Jennie (2), Muriel (2), Roelie (4), Ruby (3), Serafijntje, Peetje, Stasia (2) Wie gaat er mee? Heb de lijst er maar weer even bijgezocht, pagina 1000 of zo
Serafijntje, misschien wil jij de agenda van Blijdorp en de agenda voor de meeting bij Linda even onderaan bij de agenda plakken? Anders blijven we denk ik zoeken...?
Jen, wat een goed nieuws dat de ostheopaat daadwerkelijk wat voor Esmay kan betekenen. Ik hoor er niets dan goede verhalen over. Van de ene kant is het natuurlijk heel sneu dat een aantal rug- en nekwerveltjes vastzaten, maar van de andere kant is het natuurlijk zeer positief dat dit nu boven water is gekomen zodat er ook iets aan gedaan kan worden. Hopelijk zit er nu snel vooruitgang in. Hoeveel keer denkt hij nodig te hebben voordat alle problemen zijn opgelost? En wat gaan jullie morgen in het Sophia ziekenhuis doen?
Lo! Zo ben weer thuis van het werk.. vanaaf weer weg.. ja komt geen einde aan de activteiten hier Ach ja.. zo blijf je bezig.. Ha Jeroen neemt net appeltaart mee van zijn opa. Die is vandaag jarig. Heeft ons even afgemeld omdat we nog wat anders hebben en hij kreeg meteen twee stukjes appeltaart in zijn handen gedrukt Wat een hoop zieken.. ik ben zelf ook aardig snotterig, van mijn stem is helemaal weinig over, hoger dan de lage C kom ik al niet meer geloof ik Wow tandjes! Bij Jens en Cailan.. tjonge! Hier alleen nog maar veel kwijl. Zo ga koken.. laters!
NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA Joldeg~20 febr 10 uur CB en 2e prikjes Jennie~ 20 februari 11.00 Esmay naar Sophia R'dam Indigo~21 febr 1e oefenochtendje KDV Yindi Jennie~ 21 februari 09.15 CB 2e vaccinatie Esmay MissyM ~ 22 februari 9:30 oogarts Jennie~22 februari 11.00 KNO arts Sophia ZH Indigo~22 febr-25 febr Lang weekend in Drenthe Jennie~ 25 februari 09.30 Intake KDV Gwendolyne~ 25 februari Patrick Jarig {|= Debby~ Ryan van 9.00 - 12.00 uur wennen KDV Muriel~ 26 februari Hester CB 2e vaccinaties Roelie~26 februari minimeet met Tari, Debby en? Rachel~ 27 februari 13.00 ziekenhuis met Fayenne Indigo~ 27 februari Sanadome Jennie~ 27 februari 09.00 2e afspraak Ostheopaat Indigo~ 28 februari 2e oefenochtendje KDV Yindi Roelie~ 29 februari 10.30 Jens Fysio 1 maart minimeeting Scheveningen; Debby, Desiree, Stasia en Jennie Jennie~ 3 maart eerste werkdag Stasia ~ 3 maart 09.20 CB 3e vaccinaties Tari ~ 3 maart 11.00 uur Estrélla KA Debby~ 3 maart 9.00 - 15.00 uur Ryan wennen KDV 4 maart 14:00 uur minimeeting Apeldoorn: Serafijntje, Ilse, Rachel en ?? (iedereen welkom!) Indigo~ 4 maart Indigo 1e werkdag Muriel~ 4 maart 09:30 uur Hester naar UvA voor onderzoek sociale babies Indigo~ 5 maart 1jr later bevruchting Yindi Rachel~ 6 maart Fayenne 2e prikjes Dafje~6 maart - 10:00 uur Fysio Fenna voorkeurshouding Dafje~6 maart - 9:15 uur CB Debby~ 8 maart Debby Jarig {|= IKke1981~10 maart 8.50 Quinn CB Peetje~10 maart t/m 14 maart Centerparcs port zelande Serafijntje~11 maart 11.10 Nynke 2e vaccinaties CB amaranta~12 maart Eva CB 3de vaccins Tari ~ 13 maart 8.45 uur Estrélla CB Ikke1981~ 17 maart 9 uur Quinn Sec. Opin. Sophia ZKH Jennie~ 19 maart Jennie Jarig {|= Dafje~20 maart - 11:00 uur Fenna controle KA Indigo~ 21 maart Erik jarig {|= Gwendolyne~ 21 maart 08:15 controle CB Debby~22 maart Arnoud Jarig {|= Roelie~ 23 maart Niels jarig 6 jaar {|= amaranta ~ 23 maart doop Eva o.v.b. 12.45 uur Stasia~ 30 maart Stasia Jarig {|= ****** Meeting bij Linda: 5 april: Debby, Roelie 12 april: Debby 19 april: Serafijntje, Debby 26 april: Serafijntje, Roelie ****** Blijdorp, Rotterdam: Voor mama's, papa's en kinderen zaterdag 31 mei: Debby (2), Ilse (2), Daphne, Esther (2), Jennie (2), Muriel (2), Roelie (4), Ruby (3), Serafijntje, Peetje, Stasia (2) Wie gaat er mee?
Super, dank je wel Serafijntje. Ik dacht dat je de agenda zou wijzigen, anders had ik het zelf wel kunnen/willen doen
Oh, het was natuurlijk de bedoeling dat ik mijn berichtje zou wijzigen en nu heb ik per ongeluk een nieuwe agenda gemaakt.
Geeft niet, het staat er in ieder geval in . Zo heoven we niet iedere keer op zoek te gaan naar 3 agenda's . Hoe gaat het met nynke?
Ik zag trouwens dat er maar 1 datum is waarop we allebei naar de meeting bij Linda kunnen, Debby. Ik hoop je eindelijk eens een keer te ontmoeten, want ik ben hartstikke nieuwsgierig naar je.
Ja, dat zag ik. We kunnen natuurlijk de andere data gewoon verwijderen . Ik wil jou ook graag ontmoeten, ben ook erg nieuwsgierig! Heb natuurlijk wel een bepaald beeld van je
Met Nynke gaat het super goed, echt in alle opzichten. Daarom heb ik soms wel het idee dat ik hier geen bijzonderheden te vertellen heb. Maar Nynke is dus een heel lief, makkelijk en vrolijk meisje. Ze lacht veel en huilt (bijna) nooit. Ik geniet intens van haar. Hoe is het met Ryan? Leuke foto trouwens, met zijn groene pakje. Echt een schatje!
Ik hoor van iedereen dat ik anders overkom op foto's en op het forum dan ik eruit zie geloof ik, hahaha
Met Ryan gaat het ook hartstikke goed. Het is ook een heerlijk vrolijk jongetje en huilt alleen als hij heel moe is of honger heeft. Verder eigenlijk weinig last van hem, gelukkig maar, we hebben wel genoeg meegemaakt vind ik . Was vanmiddag nog even in het winkelcentrum en toen had ik de kap van de kinderwagen naar beneden gedaan, zodat hij lekker kon rondkijken en ik complimentjes krijg van iedereen dat het zo'n lief kindje is en nog zo klein .
Ehm...ik ben hier niet zo goed in hoor, maar laat me nu maar even gaan . Ik denk dat jij heel lief, rustig en zorgzaam bent. Zit ik een beetje goed?
Op 4 maart is er een mini-meet bij mij thuis. Zin om ook te komen? Ik weet wel dat Apeldoorn eigenlijk veel te ver rijden is voor jou, maar we beloven dat het gezellig wordt.
Ik zag het al, het is op een dinsdag he?! Niet mijn werkdag, maar de week ervoor ga ik ook al naar Roelie, dus dan worden het voor mij wel hele drukke weken. Ik heb wel familie wonen in Apeldoorn en Arnoud en ik willen nog een keer naar de Apenheul met Ryan, misschien dat we dan een keer iets kunnen afspreken? Maar als je het goed vindt, kom ik dan dus met Arnoud en Ryan .
Ik heb nog even naar de data gekeken, maar 26 april is mijn paps jarig en die wordt 60, dus tja...daar kan ik echt niet onderuit .
Ik ben het wel eens met jouw omschrijving. Die eigenschappen krijg ik namelijk wel vaker te horen. Ben benieuwd hoe je daar bij komt. Ik zou jou trouwens ook omschrijven als zorgzaam, lief en attent. Dat 'spreekt' gewoon uit jouw berichtjes.