Meiden ik ben weg denk niet dat ik vanavond nog online kom dus als ik jullie niet meer spreek: fijna avond!
Linda, ik kan helaas niet met je meeten in april. Heel mijn familie, pa ma en ikzelf zijn allemaal dan jarig en ik ben dan ook net verhuisd. Vind het wel jammer maar anders kom ik gewoon wel een andere keer die kant op gereden
*** Serafijntje is er stiekem nog even... *** Oh, dan hadden we samen wel wat kunnen afspreken. Ik ben trouwens iedere dinsdagavond alleen thuis. Mijn man volgt dan namelijk een opleiding. *** ... en nu gaat Serafijntje echt uitloggen, anders komt zij niet meer geloofwaardig over. ***
Hey meiden Ik voel me nog steeds blehhhhhhh en bah. Quinn is ook niet lekker, hij kijkt echt zielig uti zijn oogjes, is moe, jengelig. Spuugt ook weer om de halverklap maar misschien komt het omdat hij niet lekker is Ook zijn er waterpokken op het kdv, die misschien is dat het wel. Ik ga nu even eten, ben er strakjes er weer denk ik
Ben ik ook weer even. Die minimeet bij Linda is zonder baby's dacht ik. Ik denk dat ik vanavond ook niet meer online kom. Mijn mannetje is thuis dus lekker een avond samen. Trouwens voor alle zieke mama's: beterschap. Enne Ilse echt hele mooie foto's.
Oh ok, nee dan zit het er voor mij niet in. Ik werk natuurlijk de hele week en in het weekend besteed ik echt me tijd aan hem, bovendien heb ik geen oppas want Chris moet in het weekend werken... jammer volgende keer
De minimeet bij Linda is inderdaad zonder baby's. Jammer melina, had je graag willen ontmoeten! Ga je wel mee naar Blijdorp? Stasia: gelijk heb je, veel plezier met je mannetjes!
Ik ga ook niet mee naar de dierentuin, ik ga 17 maart na het Sophia zk met Piet en Quinn naar de dierentuin
heel eerlijk vind ik dat een beetje zonde van me geld, aangezien een kaartje 20 euro is ofzo en der heen 2 uur rijden
Ja, dat kan ik me dan ook wel weer voorstellen, jammer! Maar ik kan je niet helemaal ongelijk geven...