Peetje, wij zijn met 4 deelnemers. We betalen 65 euro voor 3 lessen. Vind het gezellig en leerzaam. Best prettig om het echt te zien en te voelen ipv alleen te lezen. Ook Vincent slaapt erg goed na het masseren Jennie, goede zet die ostheopaat! Hihi Debby en Serafijntje....ik heb jullie beiden ontmoet...Tja, wat zal ik er eens van zeggen Denk dat jullie het wel met elkaar kunnen vinden. Ilse, hier ligt er ook 1 in de box...Ach, denk niet dat het kwaad kan, hoor. Beterschap, Deesje & Quinn Wow Ryan heeft een spurt gehad zeg! En dan nog zoals beloofd - en meerdere malen verzocht door Debby - mijn korte coupe:
Debby omschrijven: debby is vooral geen typische hollander in de zin van gratis graaien hahaha, scherpe opmerkingen, vrolijk en gezellig
Esther: ik doe het voornamelijk voor de gezelligheid. maar ik vind het best prijzig terwijl de massage erg eenvoudig is. ben je zelf al gewend aan je korte coupe inmiddels?
Esther: ik vind je korte coupe leuk staan, lekker pittig! Ben je hier wel blij mee? Peetje: dank voor de leuke omschrijving , ik denk dat die wel aardig klopt, hahaha. Ik moet wel zeggen da tik jou in het echt leuker vind dan op het forum (goed bedoeld hoor). In het echt ben je wat bijdehander, daar houd ik wel van
Debby jij bent ook heel anders dan dat ik vanuit jouw berichten gedacht had, ik dacht dat je 'nerveuzer' zou zijn, maar je bent juist erg relaxed
Meiden, ik ga richting bed, ben moe, vervelend, dwars, alles . Fijne avond en tot morgenavond of zo .
En morgen overdag ben ik toch aan het werk en tegen de tijd dat ik weer thuis ben en weer op het forum kom, zijn jullie dit al lang weer vergeten