Ik ga nu echt richting bed, mijn ogen vallen dicht, dus jij mag spammen Jen. Go Jennie, go Jennie, go Jennie
Het is of je hier alleen achterlaten of dit zien: kajvioj;vbjnwefffffffiojasdklfjdaf omdat ik met mijn hoofd op het toetsenbord in slaap ben gevallen . It's up to you ....
Je reageert niet meer, dus ik denk dat ik een vrijbriefje heb om naar boven te gaan . Weltrusten iedereen!
Ik hou het ook voor gezien hier voor vandaag.... ga lekker bankhangen! Welterusten voor iedereen die hier nog gaat verschijnen vanavond!
Zal ik dan maar weer uit mn bed kruipen? Ha ik moet wel een beetje lachen om de opmerking van Melina. 'Niet zonder mn kind' Ik kan me namelijk een discussie van een paar maanden geleden herinneren.... Haha, zo zie je wel weer hoeveel de komst van een kind je leven veranderd. Ik ben ook ernstig in de twijfel over de dierentuin meet, ook ik heb werkelijk niks met dieren. En wil opzich wel komen maar ja... moet er over nadenken. En verder ook wat Peet zei, jullie wonen allemaal veels te ver! Is nie eerlijk! En de aprilmeet bij linda moet ik ook nog even kijken, ook hier in april veel feestjes. En de meeste vallen op zaterdag.
goeieavond. De meeste liggen al vlak. De minimeet bij linda ga ik ook niet redden, april is de maand van verjaardagen en 5 arpil is mjn schoonzusje uitgerekend. Ook dat wil ik niet missen. Verder weinig te melden, Bij angelus heb ik ook shantalbabymassage gedaan, vond het erg leuk. Angelus ook en gebruik het nog steeds. Esther, lekkere pittige coupe, alhoewel ik nog wel erg moet wennen aan het korte koppie, vond het lange haar je toch iets leuker staan Roelie, wow Jens al 2 tanden, hij gaat er meteen voor, zeg maar nee dan krijg je er 2! Melina, jemig wat een ventje word hij al. Best rond koppie ook, lief hoor! En ook al weer 4 mnd. O shit ben de rest ergens verloren onderweg. Weet even niet meer wat waar ik nog meer op wilde reageren. denk denk denk denk denk Debby omschrijving, tja moet ik het echt vertellen...........hahaha nee geintje hoor Deb, een leuke lieve gezellige oprechte meid met humor en inderdaad ook attent! Nou laat het daar maar even bij, ga ook lekker mijn bed in. Scheelt weer 3 uur met gister en vorige week.
Peetje: hoe is het met je stief-schoon-opa? Debby: haha lief fimpje van Ryan, Jens kan ook zo heerlijk brabbelen en kraaien! Ilse: prachtige foto's van Angelina! Een au pair daar zeg je zo wat, waar kun je die bestellen? Dafje: lief filmpje van Fenna! Andere voeding puur prijstechnisch gezien, de Forte doet niks voor Jens en dit merk verkopen ze toevallig bij mijn supermarkt en scheelt bekant de helft met nutrilon dus als het lukt ben ik behoorlijk goedkoper uit...ons bin zuunig Melanie: wat een gave foto van Adriaan met Estrella! Ruby: ja minimeet moeten we zeker plannen, heb je een plaats en datum in gedachten? Melina: goed van Vangelis zelf zijn fles vasthouden! Haha dus jij bent ook al een kopietje Succes morgen bij je sollicitatie! Sandra: elke dag in bad met soja lijkt me niet verstandig, ik denk dat je zemelen bedoelt? Eczeem en astma gaan helaas hand in hand weet ik uit eigen ervaring. Muriel: hoe is het met Herman? Gwen: ik knip de nageltjes gewoon en als er shocking nieuws is sms ik je wel, daar zijn we buddy's voor Zieke meiden: beterschap! Jen: fijn dat de osteophaat wat kan betekenen voor Esmay! Dees: beterschap met Quinn! Esther: leuke korte coupe! Even korte reakties dit keer, ben beetje moe Met Jens gaat het goed, hij heeft geen last van de prikjes die verhoging bleek mee te vallen en we hebben de tijden wat kunnen rekken zodat hij om 20.30 de laatste fles had. Welterusten allemaal!
hoi hoi Roelie: het is toch echt waar hoor. iedere dag 5 min in bad met Soya Oleum Emulgatum (zo wat een mond vol woorden) en dan afdeppen en niet wrijven. maar dit is spul dat laat een vetlaagje achter op het huid. nou dat heb ik vernomen toen ik Tim uit bad haalde het was net een paling zo glad. maar ik denk dat ik hem gewoon om de dag in bad ga doen. want moet hem ook nog insmeren met een vette vasaline 2x per dag. maar het is toch echt soya en de rest groetjes sandra
Sandra ik ken dat spul niet kreeg je het voorgeschreven door de huisarts? Zou mooi zijn want dan krijg je het vergoed door het ziekenfonds. Als het nou erg jeukt kun je ook de jeukstillende badolie van Balneum gebruiken die hielp bij Niels heel goed. Als ik zo jouw klachten van Tim lees denk ik nog niet aan astma, zeker als de longetjes schoon zijn maar hij zou het wel kunnen ontwikkelen. Op de site van het astmafonds kun je heel veel info vinden.
hoi hoi Roelie: ik heb dit dus inderdaad via de ha gekregen. maar even een vraagje over dat jeuk toen ik Tim daar straks in bad had krabte hij een keer over zijn borstje en het ging gelijk bloeden(niet veel maar je kon zien waar hij krabte) is het huidje dan zo dun? en wat dat astma betreft. hij heeft dus 24-01 een antibiotica kuur gehad voor een luchtweg infectie. maar begon nu weer iets moeilijker te ademen van daar dat ik heen ben gegaan. en de ha zijn dat de tijd het uit moest wijzen wat berterft dat astma. maar ik zal even op de site gaan kijken. en nog bedankt voor de tip. groetjes sandra
nou ik dacht nog ff en avondje te forummen,maar heb maar weer eens wat huishoudelijke klusjes verricht. de kids liggen allemaal op 1 oor. aangezien iederen ervandoor is.spring ik nu maar onder de douche en ga d laatste fles maken. tot morgn allemaal.
bah iedereen weg, ik kreeg onverwachte visite Debby: nee niet echt onzeker, ik kan het niet goed uitleggen. misschien meer drukker, ik vond je juist heel relaxed. Roelie: hij heeft een redelijk zwaar hartinfarct gehad maar is nu vazn de hartbewaking af. mijn stief-wschoonmoeder is nu bij oma om daar mee te helpen. Hee mooi dat jens er haast geen last van had, ik hoop dat hij nu wat langer slaapt, heb je wel verdiend. Ik ga zo rond 23.00 de laatste fles geven. Had ik al verteld dat martijn rechtop wil gaan zitten in de maxi? en als dat niet lukt vanwege de riempjes wordt hij heeeeeel boos Maria: kom op, lekker mee naar de beestjes. we kunnen evt carpoolen.