Ik ben er ook nog even, zit op Willem te wachten, die is nog niet thuis. Eigenlijk wil ik naar bed, maar dat is zo ongezellig voor hem als ie thuis komt, liggen allebei zn meiden al te pitten. Dus ik doe mn best om nog even wakker te blijven....*gaaaaaap*
echooooooooooooo.... (maar ik log gelijk weer uit, want ik ga een flesje klaar maken ) welterusten allemaal!
NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA Joldeg~20 febr 10 uur CB en 2e prikjes Jennie~ 20 februari 11.00 Esmay naar Sophia R'dam Blondie~20 febr 14 uur intake VK Indigo~21 febr 1e oefenochtendje KDV Yindi Jennie~ 21 februari 09.15 CB 2e vaccinatie Esmay MissyM ~ 22 februari 9:30 oogarts Indigo~22 febr-25 febr Lang weekend in Drenthe Jennie~ 25 februari 09.30 Intake KDV Blondie~ 25 februari 10.00 Reese KA controle Gwendolyne~ 25 februari Patrick Jarig {|= Debby~ Ryan van 9.00 - 12.00 uur wennen KDV Muriel~ 26 februari Hester CB 2e vaccinaties Roelie~26 februari minimeet met Tari, Debby en? Rachel~ 27 februari 13.00 ziekenhuis met Fayenne 27 februari Sanadome: Indigo, Linda, Ilse Jennie~ 27 februari 09.00 2e afspraak Ostheopaat Indigo~ 28 februari 2e oefenochtendje KDV Yindi Roelie~ 29 februari 10.30 Jens Fysio 1 maart minimeeting Scheveningen: Debby, Desiree, Stasia en Jennie Jennie~ 3 maart eerste werkdag Stasia ~ 3 maart 09.20 CB 3e vaccinaties Tari ~ 3 maart 11.00 uur Estrélla KA Debby~ 3 maart 9.00 - 15.00 uur Ryan wennen KDV Blondie~ 3 maart 10.00 termijnecho 4 maart 14:00 uur minimeeting Apeldoorn: Serafijntje, Ilse, Rachel en ?? (iedereen welkom!) Indigo~ 4 maart Indigo 1e werkdag Muriel~ 4 maart 09:30 uur Hester naar UvA voor onderzoek sociale babies Indigo~ 5 maart 1jr later bevruchting Yindi Rachel~ 6 maart Fayenne 2e prikjes Dafje~6 maart - 10:00 uur Fysio Fenna voorkeurshouding Dafje~6 maart - 9:15 uur CB Blondie~ 7 maart 9.00 CB 3e prikjes Debby~ 8 maart Debby Jarig {|= IKke1981~10 maart 8.50 Quinn CB Peetje~10 maart t/m 14 maart Centerparcs port zelande Serafijntje~11 maart 11.10 Nynke 2e vaccinaties CB amaranta~12 maart Eva CB 3de vaccins Tari ~ 13 maart 8.45 uur Estrélla CB Ikke1981~ 17 maart 9 uur Quinn Sec. Opin. Sophia ZKH Jennie~ 19 maart Jennie Jarig {|= Dafje~20 maart - 11:00 uur Fenna controle KA Indigo~ 21 maart Erik jarig {|= Gwendolyne~ 21 maart 08:15 controle CB Debby~22 maart Arnoud Jarig {|= Roelie~ 23 maart Niels jarig 6 jaar {|= amaranta ~ 23 maart doop Eva o.v.b. 12.45 uur Roelie~28 maart 11.00 Jens 3de prikjes Stasia~ 30 maart Stasia Jarig {|= ****** Meeting bij Linda: 5 april: Debby, Roelie, Ilse 12 april: Debby, Ilse 19 april: Serafijntje, Debby, Ilse 26 april: Serafijntje, Roelie, Ilse ****** Blijdorp, Rotterdam: Voor mama's, papa's en kinderen zaterdag 31 mei: Debby (2), Ilse (2), Daphne, Esther (2), Jennie (2), Muriel (2), Roelie (4), Ruby (3), Serafijntje, Peetje, Stasia (2), Blondie (2) Wie gaat er mee?
Jennie, succes in t ziekenhuis straks met Esmay. Blondie, succes met de intake bij de VK. Gaat alles nog goed? Ben je al weer helemaal aan t idee gewend dat je weer zwanger bent?
hier ook wakker,de kindjes zijn al aangekleed en zijn nu hun haren aan het doen. rayan ligt te trappelen in de box,normaal kruip ik nog een uurtje terug met hem.maar de kapper komt zo verven en knippen. tot strakjes.
goedemorgen, ilse succes met de prikjes, blondie bij de VK, en Jennie in het ZKH. Ruby verf ze hahaha, ideaal een kapper aan huis. hier een goede nacht gehad, tuurlijk wel altijd eenzaam als Jons er niet is, maar dat went. Martijn heeft ongelofelijk goed geslapen, als een blok en ik heb hem om 7.45 vanmorgen maar uit bed gehaald. ik ga vandaag voor het eerst met hem naar mijn werk, als hij vanmiddag een beetje te genieten is hahaha. ilse heb jij nog iets van je sollicitatie gehoord?
Moggel! Het wordt eentonig maar hier weer een prima nacht en Jens heeft totaal geen last van de prikjes, dus misschien ga ik vandaag al wel de nieuwe voeding introduceren...eens kijken hoe het gaat. Sandra: dat is idd wel heel extreem dat het meteen gaat bloeden, had hij geen scherpe nagels? Astma is op deze leeftijd idd nog niet vast te stellen, maar als zijn longen schoon zijn heeft hij het nu niet...maar hij kan het wel ontwikkelen. Vraag anders eens een verwijzing voor de kinderarts, die weten vaak meer over deze aandoening op zo'n jonge leeftijd dan een huisarts. En het hoeft niet zo te zijn maar eczeem, astma én koemelkallergie gaan ook hand in hand ook dat zou ik dus wel in de gaten houden... Ilse: succes vandaag bij het CB en de prikjes! Jennie: succes in het Sophia! Blondie: veel plezier vanmiddag bij de VK! Ik ga in huis wat dingetjes doen, straks pannenkoeken bakken voor de kids én ik heb mijn studie weer opgepakt... Oh ja iemand nog wat van Indigo gehoord of heb ik erover heen gelezen ze moest naar het ziekenhuis toch? xxx Roelie
ik heb het eerste negatieve gevolg in de ontwikkeling van mijn kind ervaren: door het nu kunnen kraaien, heeft Martijn nu ontdekt dat je dus ook kunt gillen als iets je niet zindt. Nou dat doet hij nu dus constant met een irritante haal hahaha. En het zindt hem nogal snel niet, hij wil namelijk altijd kunnen zitten, dus ook in de maxi en overal moet hij kunnen optrekken. Hij zou het liefst nu al gaan lopen, volgens de kinderarts was hij gefrustreerd omdat hij lichamelijk nog niet zoveel kon. fijn!
Ik weet niet of Indigo naar het zkh moet. Nou, mn buik is weer redelijk tot rust gekomen. Echt niet handig he, ziek zijn met een baby. Elke keer als ik dr vast had moest ik dr neerleggen om naar de wc te rennen. Gelukkig was mijn mama er en heeft die veel overgenomen van me Eva heeft zich ook voorbeeldig gedragen, alsof ze wist dat ik ziek was. Vanavond gaan we uit eten, met mijn schoonbroer en zus. Het was gisteren een jaar geleden dat mijn schoonvader is overleden. Rob was vannochtend bij de dokter (toevallig) en hij heeft even navraag gedaan naar erfelijkheid, omdat zowel zn oom als zn opa ook aan kanker zijn overleden. En in principe is het niet erfelijk, mits zijn oom en opa aan darmkanker zijn overleden, dan wel. Dus Rob moet nou even uitzoeken waaraan ze precies zijn overleden. Bij zijn vader is het in ieder geval in de longen begonnen, en longkanker is niet erfelijk, zei de dokter.
Ow Peetje, dat is ook niet lief van Martijn. Kunnen we er geen positieve draai aan geven? Op de een of andere manier?
fijn dat je weer opgeknapt bent Maria, ik duim voor jullie dat het niet erfelijk is. Lief dat je moeder kwam helpen, dus ze heeft deze keer niet op je zenuwen gewerkt?