Ja dat kan, maar ik bedoelde meer van. Kijk, mijn kleine man van nog geen 12 weken kan dit allemaal al! Is het toch geen kampioentje? Kijk nou! Dat wordt vast een topsporter, en dokter of advocaat.
hahaha als hij maar iets gaat doen waarmee hij heel rijk wordt en ons financieel kan onderhouden, dan hoef ik geen pensioen te sparen hahahaha dus je was te ziek om je te ergeren aan je ma, dan moet het wel heel erg zijn geweest
Eva wordt, naast dat ze dokter of advocaat wordt. Ook wielrenster en uiteraard veelgevraagd fotomodel.
waar is iedereen toch steeds, het begint hier echt traag te worden. Onze novembermama reputatie gaat zo naar de haaien
Hier ben ik (even)! Vanmorgen Vincent lekker gemasseerd Ik vergat al minder deze keer, hahaha. Hondje uitgelaten, opgeruimd en nu heel ff forummen. Straks naar mijn opa en oma met Vincent. Mijn nichtje komt ook, dus dat wordt wel gezellig. Vincent wordt de eerste nerd met sociale vaardigheden...Een beetje van papa en een beetje van mama
Ik vrees ook dat we ontzettend afgaan, als het zo doorgaat... maarja, ik kan helaas niet echt vaak meetypen tijdens mijn werk... Helaas zijn de schotten rondom mijn computer verdwenen en nu kan iedereen zo op mn scherm meekijken, errug A-RELAXED Ik ben gauw gaan regelen dat er nieuwe komen, dat duurt nog een paar weekjes, dus dan kan ik weer LOS, haha!
he bah inderdaad, lekker weinig privacy! Ja ik zit nog steeds met mijn luie billen op de bank, dus ik heb daar nog geen last van. Maar het wordt wel elke dag minder hier lijkt wel
Ja, er gaan steeds meer dames weer aan het werk en dan wordt de beschikbare tijd wel heeeeel snel minder, merk ik al! Heb dan 's avonds ook meer zin om met Hester te knuffelen ipv op het forum te zitten, terwijl ik normaal dan altijd lekker mn dochter aan Wim overliet. Nu moeten we 's avonds om haar vechten, haha!
Mogge, Ja idd. Als je weer aan het werk bent heb je niet meer zoveel tijd om te forummen. En natuurlijk ook nog dat de kleintjes ook geleidelijk minder gaan slapen. Ga maar weer snel verder met mijn werk.
hier ff een ego berichtje: had net mijn zusje aan de telefoon, helemaal over de rooie. Met schoonpapa is het helemaal niet goed, het is al helemaal uitgezaaid. De enige behandeling die nog levensverlengend is is chemo en dat wil hij niet (kan ik ook wel begrijpen) Dus hier is het even klote .......