Ik zou Jan ff een pb sturen met het verzoek dat je graag een oproepje wilt plaatsen. De mod's gooien dit soort topics automatisch dicht omdat anders mensen zich aanmelden om te verkopen. In overleg is er een hoop mogelijk. Het is dus niet zo dat de een voor de ander gaat....
Dat begrijp ik. Ik heb het er al eens met Lotte over gehad. En er zou misschien een hoekje voor komen. Vandaar dat dit topic me verbaasde.
Mensi staat er al maaaaanden mee hoor Maargoed, overleg het gewoon even. Kan die bij: over deze site dicht? Elmo
Oke, ik zal het bij de mod's ook weer eens in de groep gooien. Dit blijven altijd lastige dingen, wat mag wel en wat mag niet. Misschien wel tijd voor een duidelijke lijn
We zijn net terug van het CB, madam heeft weer even flink gegild, maar ligt nu lekker te slapen. Even de statistiek: 63cm en 6140 gram. Dr groei begint nu dus ff flink af te buigen, qua lengte ging dr lijntje bijna recht omhoog op de curve, maar maakt nu een mooi bochtje. Ook qua gewicht ze precies op een mooi lijntje, alles wel bovengemiddeld, maar niks extreems.
Blondie: He bah dat is niet het nieuws wat je wilt horen. Sterkte ermee. Maria: Ik hoop dat je straks ook een oproepje mag plaatsen voor je armbanden.
Hey meiden even schelden hoor... Heb een beetje mot met de Casema. Die lui hebben in januari de televisie afgesloten omdat wij een verhuisrekening niet zouden hebben betaald (van ergens in juni 2007) Nou dat klopte die was er doorheen geschoten met de verhuizing, maar wij hebben daar verder geen herrinering van gezien. Casema beweert van wel en zij hadden ons dus nu afgesloten. Ik gebeld, nagezocht, en betaald, maar niet de aansluitkosten dus want dat vond ik onterecht (ik had immers in mijn ogen geen bet. her. ontvangen) Nou hele vriendelijke meid aan de telefoon, hoefde verder niets te betalen, want we waren al 6 jaar heel stipt met betalen. Verder nooit problemen. Dus beide partijen tevreden.... tot vandaag. Krijg ik een brief dat ze aan-en afluit kosten gaan incasseren, en ze halen het er voor de lol maar direct dezelfde dag vanaf.... Lekker netjes een brief sturen en dan direct het bedrag incasseren. Je krijgt niet eens de kans om op de brief te reageren! Ik gebeld, jaja foutje, we gaan het verrekenen. ( ja niet dus ben ondertussen al overgestapt naar de KPN (geen kabel lekker handig want daar hadden we toch al de P in) Dus vraag me af of het wel goed gaat. Heb dus even de postbank gebeld en het bedrag (46!) terug laten storten. En nu jullie weer *** Casema.... sorry moest even stoom afblazen