ik heb het idee dat nu ik een kindje heb ze vaak banger zijn dat je een 2de wil en misschien daarom wat terug houdender zijn? ze vroeg zelfs aan me of het gepland was............
Oh, ik heb toch wel een iets andere indruk van je. Volgens mij ben jij juist iemand die niet zomaar over zich heen laat lopen en op haar strepen staat wanneer dat nodig is.
WTF?! sorry maar dat is echt een hele onbeleefde vraag. omdat je nog jong bent ofzo? Zo jong ben je toch niet, er zijn zat vrouwen die op jouw/ onze leeftijd een kindje hebben hoor. En jij lijkt me juist wel een pittig type. Hahaha en die koop, poets, kleding verslaving was een grapje hoor meid! ik denk dat je heel eerlijk bent, sociaal, en klaar staat voor de mensen waar je van houdt.
nee maar het is ook raar om het niet te vermelden vind ik....of doen jullie dat niet? ik denk dat ze bij een bepaalde leeftijd wle vragen of je kinderen heb maar ik zit nog niet in die catogorie. ja wel onbeleefd maar het kwam er natuurlijk uit bij der hahaha
Whahahahaha! Het IS dat er binnenkort geen meetings gepland staan, maar ANDERS waren jullie zeker de pineut geweest!
@Melina: Spannend joh, die sollie. Ben erg benieuwd. Ik zou het denk ik idd wel vermelden als t een beetje ter sprake kwam, dat ik een kindje heb. Stel je voor dat ze daar altijd erg moeilijk doen mbt later binnenkomen/ziek kind etc., dan wil je daar toch sowieso niet werken en dan kunnen ze t beter meteen weten. Maar wel bijzonder onbeleefd dat ze vroegen of Vangeli gepland was Wat zei je.. 'Nee... niet bepaald... maarja, we moeten t er maar mee doen he..' of 'Nee, maarja, je kan hem niet terugstoppen, he'....?
nou hij was wel erg gepland, maar goed ik zei niet helemaal....maar het klopt nu wel. ik raak wel in paniek als zo iemand dat vraagt, waarom vraagt ze dat? dus dan lieg ik maar omdat ik hoop dat dta het beste overkomt hahaha
vervelend is wel dat ze een jaar contract bieden dus de plannen voor een 2de kindje uitgesteld moeten worden helaas....
Peetje: ik studeer momenteel een module diergenees- en bestrijdingsmiddelen Linda: heel veel sterkte! Maria: Miek is heel blij met de armband ze vind 'm hartstikke mooi (ik de mijne ook trouwens) Morrighan: vervelende situatie met casema heb iets soortgelijks meegemaakt met Oxxio. Alle correspondentie goed bewaren en als het er op aan komt dreigen met een geschillencommissie dat wil nog wel eens helpen! Over dat het hier steeds minder wordt...ach ik had het wel verwacht hoor. Zeker nu iedereen zo langzaamaan weer aan het werk gaat is het logisch, ik heb al tijden het gevoel dat ik het allemaal niet meer kan bijbenen en tis omdat ik jullie zo leuk en lief vind anders was ik allang gekapt Maar persoonlijk vind ik wat minder pagina's per dag niet erg (en ik vul er zelf ook wel eens teveel met mijn geklets ) zolang we de echte belangrijke dingen maar blijven delen! xxx Roelie (wassen, strijken, eten koken, Jens voeden, studeren aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghhhh drukdrukdruk)
Nou, als ze je graag willen hebben, maakt dat vast niks uit hoor, je komt immers dan toch weer terug na die paar maandjes verlof, dus dat zou ze dan niks moeten uitmaken. Ik weet dat mijn werk daar echt niet moeilijk over zou doen. Zolang je je maar wel commit naar hetzelfde aantal uur blijven werken enzo.
Trouwens, Melina, ik vind Vangelis ook ERG op jou lijken in zijn gezicht, hoor! Zeker op je avatar-foto!