Esther, als jij die bakjes van Dafje niet wil dan wil ik ze wel van je overnemen Dafje. Voofr hoeveel doe je ze weg?
Ik ben gister weer met anticonceptie (nuvaring)begonnen. Ik had nl. ook geen zin om op mijn ongi te wachten. Kan nl. een paar maanden duren. Maar ja als je een spiraal wilt ligt dat denk ik anders.
Dees: fijn dat het nu al zo geholpen heeft en dat Quinn nu al een heel gezellig mannetje is!! Lin: tja, weet weer niet wat te zeggen... KNUF Visite is hier weer weg, was heel gezellig. De kleine mannetjes huilden en sliepen om de beurt. Mijn vriendinnetje heeft ook meteen een draagdoek aangeschaft, ze vond het er zo relaxt uitzien! En we gaan waarschijnlijk volgende week even naar het BV-cafe (ook al geef ik geen BV, het is wel elke week heel gezellig, mijn halve pufclub zit daar!). Mijn ventje ligt te pruttelen, ga eens even een blik in zijn luier werpen en daarna een flesje maken, tot latert!
Hmm Sammie. Rob werkt in Utrecht en hij vroeg of ik een keer langskwam. Misschien dat ik daar binnenkort wel een keer heentrein. Kunnen we wel wat afspreken.
Oh helemaal vergeten om te reageren op de bakjes van Dafje. Ik heb al een set bewaarbakjes van de Avent, dus de nood is hier niet zo hoog. Maria, als jij ze over wilt nemen: prima wat mij betreft, hoor. Ik ga trouwens aan de Mirena spiraal en hoef van de HA niet te wachten tot de ongie (kan trouwens nog erg lang wegblijven ivm de BV). Volgende week mag ik bellen voor een afspraak, want dan is het 6 weken na de bevalling.
em over een half uurtje... want ik moet eerst naar het postkantoor met dat stomme pakketje van Felicitas!
Bedenk me net dat ik de kleine nog moet badderen, dus dat bijlezen wordt niets...hahaha. Misschien morgen en ik ga in ieder geval vanaf vandaag weer meelezen!
wat betreft BV invriezen en bakjes. Je kunt het ook invriezen in ijsklontjes bakjes en dan als het bevroren is bewaren in diepvriesZakjes Kun je ook meteen de datum erop schrijven
Ryan wil niet zonder speen meer slapen, maar begint dus direct te piepen als hij zijn speen kwijt is...iemand nog suggesties om die speen niet meer kwijt te raken?
Ze is niet zo'n fieperd. Dat ze niet zoveel fiept. Ze hecht er niet echt waarde aan. Als ze de fiep in dr mond heeft vind ze het best, ligt de fiep ernaast is het ook goed.