Heb het even opgezocht bij de dikke van Dalen U hebt gezocht op het woord: mamma. RESULTAAT (max 20 woorden) mam·ma (dev; mammas, mammae) 1 (geneeskunde) borst U hebt gezocht op het woord: mama. RESULTAAT (max 20 woorden) ma·ma (dev; mamas; mamaatje) 1 moeder
mama= moeder mamma = borst als ik het goed begrijp? kan wel kloppen want ik heb ooit een mamma reductie gehad (borst verkleining) wel stom dat je echt overal mamma tegenkomt!
Ja ik ben het met peetje eens hoor. En ik hoop dat Rayan lekker doorslaapt vannacht. Dees dank je voor het opzoeken. Dus wij hebben toch gelijk het is dus mama en geen mamma.
ja ik wel, maar het is allemaal zo tering duur! ik zit te dubben, ik moet Martijn nu wakker maken voor de fles, maar die slaapt echt heel diep. Waarschijnlij drinkt hij maar 70cc ofzo. maar overslaan durf ik ook niet goed
Ik ga morgen (als Deniz een beetje mee wil werken) mijn kledingkast uitruimen. Vrijdag komen ze hier oude kleding ophalen dus kan ik het gelijk meegeven. Is mijn kast weer een stuk leger want echt er past niets mee bij.
Handig om te weten, ik vind mamma met dubbele m dus ook gewoon stom staan...ik ben gewoon mama met 1 m dus Angelina ligt lekker te pitten, ik hoop dat ze gewoon lekker doorslaapt vannacht maar ik heb zo'n voorgevoel van niet, ze was erg onrustig vannacht, misschien toch wat last van dr prikjes. We zullen zien. Truste meiden!
ja ik durf het nie aan. Ik ga de voeding pas overslaan als hij minder dan 50c gaat drinken. van de kinderarts bij CB mag ik evt naar 4 voedingen, maar het leek haar nie slim om de laatste te laten schieten
Ik heb de fles laten vallen toen hij nog meer dan 100cc eruit dronk. Maar ik had wel moeite om het erin te krijgen.
gisteren dronk hij om 23.00 maar 80cc en viel toen gewoon in slaap hihihi, hij is ook niet echt wakker tijdens de laatste fles, hij drinkt met ogen dicht
dus je mag hier geen k-u-t, geen t-i-e-t-e-n en geen t-e-r-i-n-g zeggen, jezus wat een degelijk gedoe