hier zit er ook wel eens een half uurtje verschil in maar net vaak. Hij heeft vandaag 3x 200cc gedronken en 1x 120
whahahha meiden wat een taal! Hier ook 4 voedingen en heeeeel soms nog 5 als hij een zooi van zijn schema heeft gemaakt en zijn eigelijk laatste voeding rond 6 uur uitkomt. Hier is het nu zo beetje 7.15 11.00 15.30 20.00 Al was hij vandaag zo moe dat hij heeft door geslapen tot 21.00 Dus het wil wel een verschillen, heb geen vast ritme, voed eigelijk nog steeds op verzoek en het kdv ook dat is wel fijn Quinn drinkt nu 200cc incl voeding
Dees maar jij hebt dus wel de laatste fles om 20.00 ik weet echt niet of ik hem nu wakker moet maken of niet
Hier gaat het om en om met de flessen leeg De ochend gaat nooit leeg hij laat eigelijk altijd 40cc staan, is geen ontbijter net zoals zijn vader, de volgende gaat leeg, dan weer neit en de laatste gaat altijd weer leeg
ik experimenteer wel een keer als Jons thuis is, dan laat ik hem 's nachts er uit gaan als het moet ik ga nu ff de fles maken en een luier verschonen tot morgen allemaal!
Yeps en dan komt hij de volgende ochtend weer rond 8 uur als ik hem zelf laat wakker worden en als ik moet werken dan maak ik hem wakker rond 7.15
Peetje, het cb heeft gezegd dat het evt. wel mag. Ik zou het gewoon een keer proberen met het risico dat hij vannacht komt. Maar dan weet je wel gelijk of hij er aan toe is of niet.