November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Ja ze zei gewoon voeden op verzoek, en sommkige kinderen gaan naar 4 flessen en sommigen blijven op 5 tot ze bijvoeding krijgen. als hij naar 4 wil dan is dat geen probleem, maar voed hem wel als hij honger heeft, niet maar blijven rekken omdat je er 1 fles uit wilt hebben

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Wij moesten QUinn ook altijd wakker maken voor zijn laatste voeding, en hij lag dan ook echt diep te slapen, vonden wij zo zielig juist omdat wij van voeden op verzoek zijn. Daarom zijn wij het gaan uitproberen en zie het resultaat

3. Niet meer actief

Oke, ik zei een half uur geleden al welterusten, dus nu ga ik echt pleite...

ciao!

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Oke wie heeft er zitten sms'en met Quinn?
    Mener was weer losgebroken uit zijn bakerzak :) blijft een grappig gezicht hoor als je hem zo ziet liggen, en een lol dat hij heeft als je in zijn kamertje komt, kleine draak :D

Nu zitten Piet en ik gezellig in de woonkamer, Quinn heeft zn flesje gehad en ligt lekker te weer te slapen. Het verschil moet er zijn :p

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Joehoeee Quinn is al weer 15 weken :D

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goeiemorgen,

Kids slapen nog, op 1 na, maar ben er zelf maar al uit. Weet gewoon niet hoe ik liggen moet van de rugpijn. Verdorrie.

Linda, al weer je intake gehad van de VK. Zag dat je 3 maart voor de echo mag, spannend hoor. Ervaar je het nu anders dan met Reese?
    9 weken zwanger, gaat voor mijn gevoel wel snel, maar denk dat jij blij bent als die 12 weken voorbij zijn.

Melina, ik vind Vangelis ook erg op jou lijken als ik naar je avatar kijk.

Gisteravond weer cursus opvoeden en zo gehad. Meteen even aan Miep (van het CB is zij) gevraagd hoe ik het kan doen met EstrƩlla en de fles. Maar ja blijven aanbieden en oefenen. Soms kan het wel maanden duren.
    Nou probeer vandaag die tommy fles te scoren en anders gaat het met een lepeltje naar binnen hoor. Mocht ook en ik mocht er dan wel wat nutrix doorheen doen zodat het pap was. Is ze langer verzadigd en het geeft makkelijker.

Voor de rest weinig, vandaag even met mijn moeder naar het tuincentrum, wat nieuwe woonkamer planten kopen.

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Dees, EstrƩlla lag ook half uit haar doek. Mijn moeder heeft er nog altijd ruzie mee, haha alleen dan lukt het haar of als Adriaan het doet.

EstrƩlla heeft om 5.45 uur haar voeding gehad, dus ik heb nog even tijd voor mezelf. Zefanja zit lekker op de bank tv te kijken.

8. Niet meer actief

Mogge

Even snel ontbijten en wakker worden, voor Angelina zich meldt. Ik moet wel snel zijn geloof ik, want ik hoor al wat gepruttel door de babyfoon. Straks even een kraambezoekje afleggen in Vleuten en morgen even flink in huis aan de gang, want er staan weer kraambezoekjes gepland...zucht..volgens mij gaat dat gewoon een jaar lang door hoor hihi..

9. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Mogge,

Nou de was is hier al opgehangen en Ibo heeft Deniz net zijn fles gegeven. Om 10.40 moeten we bij de gemeente zijn om de identiteitskaart aan te vragen want.................... 13 maart gaan wij voor een weekje naar Turkije. Familie bezoek. Heb er wel zin in. Zo ff eten en aankleden. Tot strakjes.

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :cry: Ik heb onderhand ECHT het idee dat Hester de ENIGE baby is die NIET doorslaapt 's nachts? :cry:

Ze wordt de afgelopen paar weken, op 1 nachtje na, ALTIJD wakker ergens tussen 4 en 5 en kan dan niet meer zoet worden gehouden met een speen.
    Laatste voeding krijgt ze rond 23 uur.
    Ik baal er echt grondig van en begrijp het ook niet. Ze heeft het ooit 2 of 3 weken wel goed gedaan (werd ze ergens tussen half 7 en half 8 wakker).

Maar ineens is het weer teruggekomen en het gaat niet meer weg...

Maar wat we hier nou mee moeten?

Ik ga vandaag de voedingen opschuiven, zodat we vanavond allebei eerder naar bed kunnen en dan maar zien hoe laat ze wakker wordt. Want dit gaat ons echt opbreken :(

11. Niet meer actief

Goedemorgen!

Eerste flesje zit er weer in hier, vaatwassertje uit- en ingruimd, en nu wachten tot we moeten vertrekken naar het CB.

Is trouwens maar goed dat ik nog even in het boekje keek. De afspraak is niet om 09.15 uur, maar om 09.50 uur! Ik weet niet wat ik heb me die afspraken de laatste tijd, maar ik onthoud iedere keer een ander tijdstip dan dat de afspraak daadwerkelijk staat.... :)

Ga nog even snel wat eten en kijken of ik Bandit uit zijn bench krijg...Dat beest ligt er nog steeds in te meuren, terwijl het deurtje al een half uur open staat en zijn eten in zijn bak zit... :)

12. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Muriel: He balen zeg dat Hester niet door wil slapen. Kan me goed voorstellen dat dat je opbreekt.

13. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Muriƫl: nee hoor ik ben er ook nog, vannacht ook weer 4 uur. Meneer nam gelukig met 100cc genoegen :(

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik moest hier stiekem wel om lachen :)

mijn vader doet dat altijd met vriend ipv sjef :rolleyes:

15. Niet meer actief

Zo wij zijn klaar voor onze wereldreis..nouja, even een stukje daarvan dan ;) Dit is de eerste keer dat ik alleen met Angelina met de nieuwe auto op pad ga en ben best nerveus. Sinds mn ongeluk rij ik al niet zo graag meer in de drukte enzo en nu moet ik dus de ring van Utrecht over. Hopelijk blijft het droog en is t niet al te druk. Gaat best goed komen toch? Tuuuurlijk.

Dus maxicosi staat klaar, luiertas klaar, kraamkadootje klaar, nu mezelf nog even klaar maken, Angelina nog even verschonen en in de maxicosi en dan richting auto. Dus tot laterzzzzzz.

16. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Veel plezier en succes Ilse.

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Haha Melina, een keer is het leuk. Maar hij doet dat altijd en niet eens expres maar gewoon onbewust. Hij snapt niet dat sommige dingen niet kunnen. Ik heb nog tig voorbeelden. Hij zegt dan dat hij hersenletsel heeft (wat waar is) en dat hij niet beter weet.

Peetje, ik erger me ook aan mamma en pappa, het staat ook in alle boekjes, maar, ik heb net zitten nadenken zo op de vroege ochtend, en spellingtechnisch klopt het wel...

Murmel, wat jammer dat Hester wakker blijft. Tis niet eerlijk verdeeld nee.

Ik ben weer ziek, heb zowat de hele nacht op de wc gezeten :(

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Have fun Ilse.

Ow, en wie opent er een topic met de vraag.
    Welke woorden hebben er censuur op dit forum? Ik zou dat best wel willen weten. Welke woorden er zoal niet mogen.

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    hier nog 1 die 2x per week genoeg vind :confused: :confused: :confused:

20. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Spellingtechnisch klopt het idd. Eigenlijk zou je dus maamaa moeten zeggen :(

Deel Deze Pagina