Je bent niet de enige hoor. Cailan slaap ook nog niet door, hij gaat rond 6-7 uur zijn bedje in slaapt dan tot +/-23.00 (en maak m maar niet wakker tussendoor!) dan krijgt hij weer de borst en dan komt hij meestal weer zo rond 4 uur en dan een uur of 8 weer.
Vangelis komt ook weer s'nachts hoor, kijk het nog even aan maar denk dat ik met vaste voeding ga beginnen. Die hongerige babyvoeding helpt weinig.
Klinkt misschien gemeen, maar ben wel klein beetje blij te horen dat ik toch niet de enige ben. Ik lees alleen maar verhalen over geweldige beebs die van 8 tot 8 slapen en geen piepje geven. En dan word ik soms wel beetje bozig op Hester, dat ze het maar blijft doen. Het lijkt echt alsof ze gewoon een wekkertje op haar kamer heeft staan, zo stipt doet ze het telkens. Maar goed.... doorbijten maar dus... Andere meiden dan ook sterkte xx
@Maria: balen dat je nog niet beter bent... rustig aan, he en beterschap! Jemig,.... wat een verhaal ook over je zwager... ik zou me ook kapot schamen, vreselijk... maar dat doet hij dus altijd? Dan moet hij maar niet meer uit eten gaan
@Ilse: goeie reis en veel plezier vandaag! Ik hoop dat je nieuwe ride lekker rijdt en je je er prettig in voelt, samen met je dochtertje!
Ik was nog even lekker terug mn bedje ingedoken, vond het veels te vroeg. Quinn melde zich weer om half 10 dus was weer een mooie tijd om op te staan. Net eens een fles zonder jbpm geprobeerd, mischien dat het te zwaar was voor zijn maag met dat, nou niet dus hij spuugt nu nog meer Nu weet ik het dus echt niet meer. We moeten het echt gaan uitzingen tot 17 maart en dat duurd zo enom lang
Ik moet eerlijk bekennen dat wij nu al een jaar geen 'echte' seks meer hebben gehad hoor, dus ik vind 2x per week VEEEEEEL! Ik moet echt eens gaan bedenken wat ik wil vwb anticonceptie, want als ik nu ook nog met een condoom moet gaan klooien, dan haak ik bij voorbaat al af. Ik hoop wel dat die zin ooit weer eens terugkomt
Oei dat is een langze zit inderdaad Deesje. Had ik maar een kant en klare oplossing voor je! Succes erme in ieder geval.
Hier ook hoor. Tot nu toe een paaar geprobeerd maar ik raak lichtelijk in paniek. De 1e keer begon ik zelfs te bloeden als een rund...maar dat is achteraf denk ik een doorbraakbloeding van de pil geweest. We gaan het dit weekend eens rustig proberen. Als Eva slaapt, zonder te stressen.
Ik ben zelf zo bang dat het zo beladen wordt, omdat het onderhand wel eens zou 'moeten'. En van mij (en Wim ook hoor) hoeft het nog steeds niet echt, omdat we gewoon constant zo moe zijn en onregelmatig slapen. Maarja... hoe langer het duurt.... hoe lastiger het zal worden, vrees ik. Nouja, we zien wel... er hoeft toch geen tweede te komen, dus waar maak ik me druk om
Goedemorgen, nou ja zeg maar minder goede morgen, maar dat lezen jullie straks wel. Eerst even reageren! Muriel, getsie! Kun je alles fijn uitspoelen Blondie, ok, dat zou wel fijn zijn. Moet ook even overleggen hier hoor Maria, jeetje dan schaam je je inderdaad. En volgens mij erger je je ook groen en geel aan je zwager dan. Pff.. Oh oh Ruby, en wat zijn de gevolgen? ik ben blij dat Jeroen zw. Pag. niet naleest Zou ik niet meer veilig zijn hier Peetje hier is het: 4 x 180+6 8:30 12:30 16:30 21:00 De laatste fles kunnen we ook om 11 uur doen als we willen.. dan slaapt ze daarna net zo goed nog tot 8:30.. Fijn kind Als ik moet werken dan haal ik haar uit bed om half 8 en dan hup in de maxi en dan mag mijn moeder haar schone kleertjes aan doen, verschonen en fles geven om half 9. Stasia, die halve schep zou toch een derde schep moeten zijn? Ik bedoel het is 30 cc per schep en je doet er 10cc bij, dus zou je een derde schep in de voeding moeten doen.. En dat vind jij al schokkend? Die van mij vind 1 keer in de 2-6 maanden genoeg! Zo hier was het echt drama vannacht en ook vanmorgen: Om 1 uur vannacht besloot madame om te gaan huilen.. nou ja.. dreinen. En speentje geven was niet genoeg. Op een gegeven moment (na al 4 keer om de beurt een speentje te hebben gegeven) dacht Jeroen.. boertje proberen.. en ja hoor boertje kwam eruit. Nou zou ze dan nu gaan slapen? Dacht het niet weer huilen, wat is er dan? Ik vraag aan Jeroen, heeft ze een poepbroek dan? Hij zegt dat hij niet geroken heeft. Dus ik er weer uit. Geen poepbroek, maar romper en luier waren toch al los, dus maar meteen verschoond. Wel een hele volle plasluier.. kon hem zowat uitknijpen. Dus hop speentje weer gegeven ik weer naar bed. En ze slaapt! Ha.. wat ben je blij op zon moment dat je zelf ook weer kan slapen. Ben zelf ook niet zo lekker, dus dan wil dat ook niet zo allemaal. Vanmorgen 8:00 meisje wakker. Mooie tijd opzich, ze krijgt om 8:30 de fles. Dus ik blijf nog heel even liggen, want ze ligt zo lekker te brabbelen. Ineens hoor ik gehoest. En het stopt niet. Ze gaat maar door en dan hoor ik haar slikken en verslikken. Dus ik ren uit mijn bed en rol dr op dr zij. Pff gelukkig ze kon het goed wegslikken. Ik weer naar mijn bedje nog effetjes hoor. Hoor ik haar weer hoesten. En weer slikken, verslikken . hyperen en piepend ademen.. Dus ik ren weer uit mijn bed. Arme kind helemaal rood aangelopen.. Ik dr op dr zij gelegd.. hielp niet.. Ik haar uit bed gehaald, omhoog gehouden en naar voren hellend, zodat ze evt alles eruit zou kunnen laten lopen en ik blijf maar op dr ruggetje kloppen. Blijft ze piepen, en ineens is het over.. rode gezicht wordt weer normaal pff ik had echt hartkloppingen! Ik was zo geschrokken. Nu heb ik de babyfoon aanstaan, terwijl ik dat nooit heb, maar volgens mij is ze echt niet lekker en zit er wat slijm dwars in dr keeltje. Vanmorgen de fles gegeven om 8:30 uur. En er zit goed en wel 110cc in en de fles zit nog in dr mond en ze geeft alles terug. Echt alles! De bank was drijfnat, mijn broek was drijfnat.. zelfs mijn onderbroek was nat! De laptop, de telefoon, haar kleren tot aan haar romper, mijn shirt, mijn sokken, de vloer. Twas echt een slagveld. En ik schrok er enorm van! Jeetje.. zo erg hebben we het zelfs in het begin niet gehad. Ik had het zo te doen met mijn kleine meid. Haar eerst maar even in de box gelegd, kon ze een beetje dr lichaampje tot rust laten komen en ik de bank soppen, schone kleren aantrekken en de vloer, laptop en telefoon schoonmaken. Toen de overige 90cc geprobeerd, die wilde ze graag en nu ligt ze te slapen. Eerst viel ze in de box in slaap en had ik de neiging haar te laten liggen, omdat ik haar dan beter in de gaten kon houden, maar heb haar toch maar naar bed gebracht en de babyfoon aangezet op de meest gevoeligste stand. Heb de schrik er goed in zitten hier! Pff wat een ochtend.. nu al! Heb echt meteen geen puf meer om nog wat te gaan doen vandaag.. ben ook zelf niet zo lekker en heb hoofdpijn.. Nou ja.. we zien wel. Ik hoef niet echt iets te doen. Was is al gedaan, stofzuigen is maandag ook gebeurd, boodschappen zijn binnen. Alleen de strijk moet nog even gedaan worden. Maar dat zijn maar twee overhemden en een broek, dus dat is niet zo veel.. Over seks.. we zijn er laatst toch maar weer eens aangegaan haha. Maar zon cd is echt kut! Wat een gekloot me zon ding zeg.. Had dat ook nog nooit gedaan, maar de volgende keer denk ik wel tien keer na voor ik er weer aan begin. Heb echt de neiging om weer aan de pil te gaan daarvoor. Maar ja.. aan de andere kant.. hoef ik ook maar even een klein jaartje te overbruggen.