November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    dafje, volgens mij heb je goed gehandeld, ik zou me ook wezenloos schrikken denk ik.

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    peet, ik zag martijntje in de krant! liehief!

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Jemig Daphne, dat is wel ontzettend schrikken geweest vanmorgen, tot TWEE keer toe :(

Ik zou eigenlijk niet eens weten wat je moet doen als zo'n kleintje zich zo vreselijk verslikt. Echt eng zeg!

En wat zielig dat ze alles teruggaf, ook voor jou natuurlijk... dan zat t toch niet lekker en stond de 'verbinding met buiten' nog helemaal open.

Ik heb het 1x gehad inderdaad, dan is het echt een ravage... toen kwam er ook een hele fles naar buiten en was ik tot op mn kruis zeiknat. Het stond zelfs in mijn bh, vreselijk!

Gelukkig heeft ze dus het tweede deel van de fles wel binnen gehouden? Knuffel haar maar lekker extra vandaag!

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Jeetje Dafje, dat is inderdaad een heffy ochtend!
    maar je hebt goed gehandeld hoor, wij hadden wat jij omschijft zaterdag met Quinn, alleen zat hij in zijn wipper in de woonkamer. Maar jschrikt je eigen inderdaad een ongeluk, brrr

Ik ga zo nog een een bak koffie nemen, Quinn zal zo ook wel willen slapen, en dat gan ik eens wat doen

Meiden tot vanmiddag,a ls ik em kan inhouden hier niet te komen :)

5. Tnx voor jullie lieve berichtjes.. was net nog even naar boven gelopen, ze ligt heerlijk te slapen... gelukkig maar.. ze heeft er zelf dus kennelijk niet zo heel veel last van. Ga nu eerst eens een ibuprofen innemen, want ik heb me toch een koppijn.. en dan wil ik toch wel wat nuttigs gaan doen hier.. ga denk ik maar de lijstjes voor Fenna's geboortekaartjes even proberen te schilderen.

6. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Moggel!
    Hier weer prima nacht, 19.30 tot 6.00 en het gaat prima op de BonBebé voeding tot nu toe.
    Er was iemand bij het stukje voeding die haar dochtertje Friso Extra gaf en dat vulde bij haar wel (de Forte ook niet) dus mocht het nou allemaal niet lukken dan heb ik nog een optie.
    Maar tot nu toe is Jens echt een heerlijk lief, goedlachs mannetje wat zo makkelijk is...ik sta soms echt versteld van hoe makkelijk alles gaat met hem, geen last van de prikjes, geen last van de tandjes (de witte puntjes zijn nu weer weg :confused: :(: ), geen nachtelijke taferelen hier... zou ik er straks een verschrikking van een puber aan krijgen? :)
    René is sinds vandaag weer aan het werk en nu 8 volle dagen achter elkaar door...en het weekend zijn hier een paar flinke bommen gebarsten het ging er echt even hard aan toe, de tas werd nog net niet ingepakt maar het scheelde niet veel...de lucht is nu wel geklaard voor een groot deel en we zijn er in ieder geval achter dat we elkaar toch nog wel lief vinden...soms ;)
    Pfff ik heb zojuist bijna alle leuke setjes van maatje 62 uit de kast gehaald en klaar gelegd voor Jens zijn kleine neefje...maar verdorie wat groeit dat kind hard zeg alweer in maatje 68...

Jen: idd een enge en spannende ingreep. Mocht ze het blijken te hebben wat kunnen ze er dan aan doen?
    Succes met de prikjes!

Indigo: waar ben je? In ieder geval succes op het KDV met Yindi!

Maria: jemig wat een zwager heb jij...spreek je hem ook aan op zijn gedrag?
    Beterschap meis je hebt het goed te pakken!

Sammie: veel plezier op vakantie waar ga je heen?

Ruby: oeps....ik kan me wel een beetje voorstellen dat Hicham het niet leuk vind om hier te lezen wat je tegen hem gezegd hebt maarre....jij bent vrij om het te delen met wie jij wilt toch?
    Hij heeft het er zelf een beetje naar gemaakt hoor...

peetje: je kunt ook 's ochtends wat vroeger gaan voeden, hier is het 6.00-10.00-13.00-17.00-20.00
    Dus wel 5 flessen maar wel 's avonds op tijd alles aan kant ;)

Ilse veel plezier op kraamvisite!
    Ik ben trouwens ook wel eens nerveus in de auto hoor (ook sinds mijn ongeluk) maar ik zet altijd de radio lekker hard en ga zitten meebleren, of zet een conferance ofzo op dan ben je niet zo gefocussed meer op je angst en ben je er voor je het weet!

Melanie: beterschap met je rug!

Stasia: lekker een weekje Turkije!

Muriel: vervelend hoor dat Hester niet doorslaapt, misschien zou je die laatste voeding eens een flesje Forte kunnen geven kijken of ze dan een uurtje langer slaapt?

Melina: ah de Forte werkt bij jou dus ook al niet? Maar je zou misschien al wel met rijstebloem kunnen beginnen Vangelis is al 4 maanden toch?

Dees: zit Quinn nog steeds op de pepti? Zo doorklooien tot 17 maart is ook geen doen, misschien toch nog een keer de huisarts bellen?

Dafje: sjees meis wat een verhaal met Fenna kan me jouw schrik zo goed voorstellen!
    Hele dikke knuffel voor jou en je meisje!

Ik ga ff stofzuigen en zolang Jens slaapt de boeken maar weer eens in...eerst nog een bakkie koffie pffff 6 uur is echt wel vroeg :(

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wat ga je daar dan precies mee doen dan? Leuk creatief idee?

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :) Dankje, het is nu echt haar handelsmerk, lief he?

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik heb me er nooit in verdiept... maar bestaat die Forte ook in de hypoallergene versie? Weet je dat toevallig? Want H krijgt namelijk Nutrilon Hypoallergeen...
    Ik ga wel eens ff zoeken.

10. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Nee...maar heeft Hester een verhoogde kans op allergieen dan?
    Je zou op zich best Forte kunnen geven, Hypoallergeen is niet koemelkvrij ofzo dus op zich moet het kunnen maar anders zou je die voedingslijn eens moeten bellen.
    Of toch een klein schepje rijstebloem proberen bij de laatste fles?

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja, ik heb zelf een aantal voedings- en andere allergieen, vandaar de keuze.
    Ik heb idd net even een mailtje gestuurd naar de Nutrilon-helpdesk. Thanks!

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Roelie, volgens mij ben ik de enige die hem op zn gedrag aanspreek. Het enige wat zn vriendin zegt is:
    "ja, ik heb eigenlijk gewoon 3 zonen", en begint schaapachtig te lachen.

Nog zoiets, hij trekt hier de koelkast open en pakt een pak jus d'orange. Tot zover prima. Maar, ik zeg tegen hem, das Rob zn pak (er zat niet meer zoveel in).
    Ow oke zegt ie.
    ZET IE DAT PAK AAN ZN MOND!
    Ik zeg, hallo doe dat in je eigen huis, nu hoef ik dat pak niet meer hoor. Drink het nu maar helemaal op.

Ja, op zo'n moment ga ik me niet inhouden. Dat doe je toch niet? Al is het familie? Of ben ik nou zo smetvreserig?

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    JAKKES Maria, ik zou zelfs pissig worden als Wim dat deed, laat staan mijn bezoek!

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ja rob krijgt van mij ook op zn donder als hij dat doet

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    p.s. zie net dat ik al naar plaats 48 ben gestegen :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Jij bent ook flink aan het loungen zag ik!

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hihi, ik word gevolgd? :)
    Eigenlijk zou ik gewoon een paar weken lang alle nieuwe mensen en alle nieuwe zwangeren moeten gaan verwelkomen en feliciteren, dan gaat het veel harder, haha!

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @Roelie,
    Rijstebloem deed ik al, eerst alleen de avond fles 3 scheppen en toen elke fles hielp ook weinig. Het CB gaf aan dat hij daar heel dik van zou worden dus die zei doe hongerige babyvoeding, werkt ook niet.
    Tis nie heel erg, hij komt gewoon vaker.

@Dafje, inderdaad erg schrikken

hebben jullie kindjes nog steeds blauwe oogjes?

Kan het namelijk bij H niet zo goed zien, wel een superfoto van me schoondochter :) :) :) :)

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Maarja... dat wordt een beetje triestig denk ik...
    dus ik ga maar even een lekker bakkie koffie zetten en nog even genieten van de stilte hier in huis... voor zolang als het duurt hihi.

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Dees ligt ruim duizend posts voor op mij... die haal ik niet in hoor...

Deel Deze Pagina