November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihi volgens mij ben ik hier de man in huis hoor, Piet had eergister gekookt onwijs fijn natuurlijk en hij gaat opruimen en wat pannen afwassen, hoor ik gevloek afvoer verstopt, wat doet die pummel, haald de syfon (schrijf je dat zo) los terwijl alles nog in het kastje staat (hoe stom kan je zjin) dus een water bende, maar hij kon niks vinden.
    Gister ontstopper gehaald, erin gedaan maar afvoer nog steeds verstopt. PLus nog een groote bende in de keuken want we hadden de kastjes maar leeg gehaald.
    Ik vanmorgen water gekookt en dat in de wasbak gegooit en even gewacht, haal net de syfon maar los, en ja hoor en klompvet eruit.
    Alles weer in elkaar gezet en water loopt weer netjes door :D

Piet maar eens leren als hij wat vet weg spoeld dat je dat met heet water en sop moet doen.

Dus ga zo maar eens de keuken opruimen en Piet maar het heugelijk nieuws vertellen hihihi

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja Muriel je heb mij ook al in gehaald hahaah

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Die van Eva zijn beetje grijzig nu. Maar nog steeds geen bruin. En dat is de kleur die papa en mama (pappa en mamma) wel hebben.

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hester begint nu echt dondergrijze ogen te krijgen, het blauwe is er behoorlijk vanaf, dus daarin gaat ze haar mama achterna ;)

Enneh... dankjewel voor het compliment natuurlijk, ik zal het aan haar doorgeven, zodat ze alvast een goede band met haar schoonmoeder kan opbouwen :)

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Dees! Goed van je zeg! Lekkere vent dat je bent!

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :)

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    nee, die stappen worden heel snel veel groter, naarmate je in de hogere regionen verkeert...

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook nog steeds blauwe ogen, wel donkerblauw, zit nog te hopen dat ze bruin worden vind ik persoonlijk erg mooi.

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    hier dus nog heel licht blauw! En hij is al wat ouder dan jullie kindjes...hmm *blijft hopen*

Even in het groot, om te zien hoe fel blauw ze zijn (vind ik dus erg mooi)

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wat voor kleur hebben jij en chris?

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Chris bruin (heel donker)

en ik bruin/groen/grijs achtig (wel een stuk lichter)

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    hmmm spannend dus welke kleur ze worden. Ik hoop ook dat die van Eva blauwig blijven.

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38

Nog eentje dan hahaha :oops:

14. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    H is een prachtmeisje, Muriel!

Hier staat het allemaal ook op een laag pitje. We willen op zich wel, maar ik durf niet zo goed. Is inderdaad een beetje beladen geworden, omdat de paar probeersels van de bevalling niet prettig waren. Die lichtelijke paniek van Maria herken ik wel :( Daarnaast reageert mijn lijf ook niet echt; dat komt wrs door de BV hormonen. Had net zo goed kunnen wachten met spiraaltje dus ;)

Dafje, wat een schrik vanmorgen. Arme Fenna!

Zooo hee, Roelie, wat een lekker beertje is Jens. Vincent groeit ook al zo hard....zit nu ook in 62 maar gaat al richting 68. Luiers maatje 3 zit ook al krap!

Melina, Vincent heeft nog steeds blauw oogjes, maar ik heb het idee dat ze lichter aan het worden zijn :confused: Ikzelf heb donkere ogen, dus ik had wel verwacht dat Vincent ook donkere ogen zou krijgen.

15. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Bannercheck !

Mwoeaaaahahahahahahahahaha :)

Oke avatar en banner gemaakt nu ga ik écht wat nuttigs doen!

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    roelie, op dit forum doen wij niet aan bannerchecks ;)

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :) :) :) :) :) :) :) :)

18. Muriel, ik heb een hele tijd terug al lijstjes gekocht met glas erin zeg maar. En ik wil de lijstjes dus in de kleur hebben van de boom op Fenna's kaartje. Rood tegen roze aan. Dus ik heb net zitten mengen met de verf en ik denk dat ik aardig goed zit met de kleur. Nou droogt het natuurlijk wel anders op, dus het blijft afwachten, maar ik doe dus het geboortekaartje in het lijstje. Eén met de voor- en achterkant en één lijstje met de binnenkant van het kaartje. En dan op de achtergrond bij de buitenkant een wit paspartout ? En bij de binnenkant een rose paspartout in de kleur van de letters op het kaartje. Dus helemaal in stijl. Ik zal als ze af zijn nog wel even een foto maken. Moet wel nog even een roze velleltje halen in de juiste kleur bij de kopyshop zag ik net, want die heb ik niet. Ze zijn nu aan het drogen de lijstjes.

Kleur ogen, hier ook nog fel blauw.

19. Dees, jij hebt idd wel heeeeeel erg veel posts! Verslaafd? :)

20. Ik ga mijn meisje maar eens even uit bed halen en dan op naar de kopyshop :)

Deel Deze Pagina