Oke, ik wou dat Ryan dat had...'s nachts vindt hij het niet zo heel erg, dan slaapt hij vast genoeg en mist hij hem niet. Maar overdag...pff...daardoor slaapt hij overdag ook bijna niet!
Heb je hier nog reacties op gekregen? Ben aan het bijlezen...althans doe een poging tot. Ryan is overdag ook heel onrustig en wil eigenlijk niet slapen....dus tips zijn welkom! 'sNachts gaat het met Ryan ook heel goed, dan slaapt hij pittig door.
Over betalen van rekeningen: wij kregen van het ziekenhuis een rekening van Ryan zijn opname. Ik geloof iets van Euro 2000,--. Maar wij konden deze rechtstreeks naar de verzekeraar opsturen en aangeven dat de verzekeraar het ziekenhuis rechtstreeks moet betalen. Dus dan hoef je ook niets voor te schieten.
Ik had het ook geregeld die rekening van Fenna van het ziekenhuis. Mocht hem terug sturen met het polisnummen van Fenna en dan sturen zij het naar de verzekering. Debby ik ga even kijken naar het pb-tje.. onderweg dus.. over een paar minuten Ehm Fenna krijgt Zantac drank tegen het maagzuur in de slokdarm (in het kort) en we hebben dieetvoeding gekregen Enfamil AR1 dat is dikkere voeding en die dikt ook nog es in in de maag, dat zorgt ervoor dat het minder snel omhoog komt. Het komt alleen helaas nog steeds wel omhoog. Ze zit het constant weg te slikken.. Alleen nu het wat langzamer gaat kan ze dat meer handelen, dus komt er minder uit, maar het komt dus nog steeds omhoog. Zij heeft er dus niet zoveel aan, maar het scheelt ons de helft aan wasgoed..
Hebben jullie die kerstreclame van de c1000 gezien? Vind het maar een eng kind. Op het einde kijkt hij ook alsof hij zn opa wil gaan wurgen ofzo.
Dees: moet je eigenlijk nog een keer met Quinn terug naar de osteopaat of was het een eenmalige behandeling?