November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :) :) :) :)

Hahahaha... brings back memories ...

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Leuk DAphne, waar gaan jullie ze ophangen? In haar kamertje?

Wij hebben de voorkant van het kaartje, met de blauwe poes op de knalroze achtergrond op canvas laten drukken, dat kon waar we de kaartjes hadden besteld.
    Dat schilderijtje hangt nu boven haar deur.

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Maarre.... leuke banner Roelie! Die zou ik ook wel even willen checken, als ik jou was :)

4. Niet meer actief

Goeiesmiddags....

Vanmorgen bij het CB geweest, 3 kwartier moeten wachten voor we aan de beurt waren...Esmay was het hardstikke beu dus die zette het uit protest op een krijsen niet normaal!

Toen we eindelijk mochten was ze dus al aardig overstuur en moest ze d'r prikjes nog hebben....die vond ze deze keer dus helemaal niet tof!

Ze is uiteraard gewogen en gemeten, dus voor de statistieken;
    5020 gram en 61,4 centimeter! Eindelijk over de 5 kilo heen!

Ze liet de arts wel even zien dat ze al heel druk aan het oefenen is om van haar rug naar haar buik te rollen. De arts dacht dus; he leuk ik help even een beetje...Knikkert Esmay daar bijna van die tafel af....ze lag precies op het randje, met 1 arm al naast de tafel! :confused:
    Ik zag het al aan komen en ben dus langs die tafel gaan staan, zodat ik haar eventueel op had kunnen vangen! Maar stond gewoon helemaal perplex dat ze daar dus niet op lette..... :rolleyes:

Nou heel verhaal.....ga er maar eens een eind aan breien en even een sigaretje roken..

5. [​IMG]

6. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Dafje: ja het is ongeveer een halve schep. Meestal ietsjes minder. Jeetje dat was wel schrikken vanochtend. Ik heb het ook wel eens gehad. Nou, je hart zit in je keel.
    Mooie lijstjes zeg! Ik wil ook nog iets doen met de geboortekaartjes. Hmm moet maar eens gaan denken.

Roelie: Ik gebruik ook friso extra en Deniz heeft daar echt voldoening bij. Heb daarstraks bij de supermarkt even gekeken naar de potjes van bon bebe. Scheelt veel zeg met de olvaritpotjes.
    Hier trouwens ook al een aantal truitjes 62 die te kort worden.
    Mooie banner!

Maria: ik heb er ook een hekel aan als Ibo uit een fles of pak drinkt. Laat staan je visite.

Melina: Hier heeft Deniz grijze oogjes. Maar af en toe lijkt het alsof er een groene gloed op zit. Ben benieuwd.

Nou, de identiteitskaart is aangevraagd. Volgende week is hij klaar. Moet alleen dan dus met Deniz daar heen. Omdat het een persoonlijk document is moet hij dus mee :( Alsof hij het zelf kan aanpakken en in zijn portemonnee kan stoppen. :)

7. Klein drama is groot drama geworden. Volgens mij heeft Fenna het griepvirus te pakken. Net met de fles gooide weer de hele boel eruit. En weer tijdens het drinken. En ik zit nu in mijn derde broek vandaag... Fenna is ook erg aan het jammeren nu en niet meer zo heel vrolijk. Dus ik denk dat het toch wel menens is. De dokter dus maar even gebeld, want ze heeft ook geen plasluiers meer sinds vannacht. Nu heeft ze zetpillen gekregen en na een uur moet ik haar de fles weer geven en kijken wat ze daarop doet. Gooit ze weer alles eruit dan moet ik weer terugbellen en komt de dokter langs. Ik hoop zo dat ze het hiermee erin houdt!

8. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Oei, dat is niet zo leuk Dafje. Goed dat je de dokter hebt gebeld. Ik hoop dat ze voglende fles binnen houdt.

Nou, ik heb mn werkstuk terug. Een 6. Valt me stiekem toch tegen want de redenen die ze opgeeft voor die 6 kloppen niet.
    Ze zegt bij dat een onderdeel onvolledig is. Maar dat onderdeel staat op 2bladzijden, en aan dr opmerkingen te zien, heeft ze de 2de bladzijde dus over het hoofd gezien.
    Ook moesten wij bij een bepaald onderdeel 2 kolommen invullen in plaats van 4. Ik heb er dus 2 ingevuld en zij vraagt zich af waarom ik ze niet alle 4 heb ingevuld.
    tot slot mist ze een evaluatie van de lessen. Tja, die heb ik niet want ik heb die lessen 1 jaar geleden gevolgd en kon medat niet meer herinnneren. Had verwacht dat ze dat ook wel had kunnen bedenken.
    Voor de rest (het werkstuk zelf) had ik een 8 maar door het ontbreken van bovenstaande punten is het een 6 geworden en dat vind ik wel jammer.
    HEb dat haar ook gemaild. Ben benieuwd wta ik als antwoord terug krijg.

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Maargoed belangrijker is dat het voldoende is. En dat dat vak ook afgerond is. Ik heb nu officieel alle vakken afgerond en nu alleen die klotescriptie nog.

10. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    He verdorie er gaat hier al de hele dag steeds een auto alarm af waar Cailan helemaal van slag van raakt :evil:

Hij schrikt ervan wakker, en als hij wakker is schrikt ie zich rot en wil hij alleen nog maar om je nek hangen. Is ie weer een beetje rustig en net aan t spelen gaat dat rot alarm wéér af... grrrrr :evil:

11. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    He dat is balen Maria als ze zitten te miepen met je cijfers.
    Nou hopen dat ze zich nog bedenkt. en idd het gaat erom dat het een voldoende is!

12. Fijn dat het idd een voldoende is Maria, maar dat van de bladzijden.. ff verder kijken dan je neus land is! Tjonge.. lezen is ook een vak :)

Morrighan, irritant is dat he? Je zou stiekem toch dat alarm eruit willen rukken..

13. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Hier ook nog steeds blauwe oogjes.
    Verwacht ook niet dat ze nog verkleuren hoor, twee ouders met blauwe ogen.
    Hoewel mijn wederhelft stiekem nog steeds hoopt dat ze groen worden :)
    Omdat mijn ogen groen blauw zijn.

zal even kijken of ik een foto kan regelen (alleen krijg ik m nooit op de site :rolleyes:

zit te typen met Cal op schoot, die is echt niet te genieten zeg pffffffffff

14. Oh.. heb dus net die zetpil gegeven, nu is ze hard aan het poepen.. poept ze straks dat ding er ook weer uit.. zal ze de fles natuurlijk ook niet binnenhouden dan.. pff

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Morrighan, je kan ook gewoon zeggen dat je partner probeert een auto open te breken. Wij kijken nergens meer van op hoor ;)

Achja, alleen heb ik straks een lijst met allemaal 7s en 1 6. Dat is jammer. Maargoed, ik heb het halve werkstuk ook maar uit mn duim gezogen dus ja, dan is die 6 ook wel mooi.

16. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    :oops: Euh ja sorry, tja wat kan ik zeggen he, de buren hebben zo'n mooie autoradio...

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Dat dacht ik al. Mijn mensen kennis rijkt ook zooooo ver...

18. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    He Dafje vervelend dat je kleine meisje ziek is. Hopelijk drinkt ze de volgende fles goed en houdt ze het ook binnen. Her ook een kleintje wat niet helemaal lekker in zijn velletje zit. De hele tijd aan het jengelen en piepen. Hij klinkt ook een beetje anders. Misschien een verkoudheidje ofzo.

Jeetje Maria wat kunnen mensen mutsen zeg. Nou in ieder geval een voldoende maar die 8 was leuker geweest.

Ik ga er hier weer even eentje troosten (zucht)

19. ha, ik lees dat een zetpil binnen een minuut is gesmolten en dat hij zijn werk snel doet, dus na een half uur moet hij toch wel redelijk zijn opgenomen door het lichaam dacht ik zo.. fijn toch

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik wist ook niet dat een zetpil zo snel oplost.

Deel Deze Pagina