Lastig he Stasia.. de ha zei dat de kids na 3-4 maanden veel vatbaarder zijn voor griepvirusjes enzo omdat dan hun afweerstoffen die ze met de geboorte meekrijgen aardig zijn uitgewerkt..
Net na de geboorte hadden wij zo'n formuliertje gekregen van nutricia waarom we moesten invullen wat voor voeden we ons kindje gaven bv of fv en wat voor fv dan. Als je dat opstuurde kreeg je een romper, maatje 68 met de naam van je kindje erop binnen 6 weken. Nou ik heb nu nog steeds niets gezien... Hebben jullie dat ook gehad en opgestuurd. En heb je al wat binnen?
Er ligt er hier een ontzettend te mopperen in zijn bed. Maar ja hij moppert ook als ik hem bij me heb. Nu maar hopen dat hij zo in slaap valt want ik denk dat hij vanaf vanochtend pas 1 uurtje geslapen heeft. Dus er is er een gesloopt. Hey het is nu stil. [-o< [-o< Hopelijk blijft het nu even stil.
Heb trouwens daarstraks (toen Deniz eventjes sliep) mijn kast uitgemest. Zo weer wat ruimte in mijn kast en een vuilniszak vol voor de mensen in Afrika.
Ik ga maar es een wasje draaien denk ik.. met die broeken van mij en de kleertjes van Fenna van vandaag hebben we weer heel wat was...
Esther, Je kapsel ziet er goed uit. Peetje, ik ben een scrapbook aan het maken zal zo ff wat voorbeeldjes plaatsen. en idd het is erg duur. Ik heb een heleboel velle over maar is helaas bijna allemaal rose anders had je wel wat van mij mogen hebben. Daphne, beterschap met je meissie. Ik zal ook schrikken als me dat overkomt. Alle andere mama's die zich ziekjes voelen beterschap. Hier ook de kast helemaal uitgepluist. en jeetje wat een ruimte weer. Fayenne's kast kan ik binnenkort ook weer gaan ruimen 62 heeft mevrouw hoog water in en 68 is eigenlijk nog te breed. Gelukkig zijn de meeste broekjes met elastiek. Dirk en ik hebben hier ook de griep gehad en Fayenne gelukkig (nog) niet. Fayenne heeft wel extreme spuitluiers 12 per dag vanmorgen voor naar de HA geweest maar was niet erg zolang ze maar goed bleef drinken en geen koorts krijgt was het goed. Maar hierdoor op het moment ook veel wasjes want elke keer zijn haar kleertjes nat of vies van de spuitluiers. Vandaag hoor ik of ik aangenomen wordt bij de tankstation. Friettent heb ik afgebeld. Verders morgen nog een sollicitatie gesprek. Helaas voor een callcenter maar ja beter iets dan niets. voor de rest weet ik het even niet meer.
Rachel, als je over hebt van het scrapbooken dan wil ik graag nog wel wat overnemen hoor! Ik wil van Fenna's eerste fotoalbum ook iets speciaals maken!