Koop jij je bladen bij een scrapbookwinkel of gebruik je ook wel eens oude behangstroken? Ik heb daar bijv nog wel eens over nagedacht om ouder behangstalen te gebruiken..
Scrapbooken is idd niet goedkoop. Hier in de burut hebben we een winkeltje die geregeld veel in de uitverkoop heeft. EN sommige dingen heb ik zelf gemaakt van karton zoals dat eendje en de letters die heb ik zelf allemaal uitgesneden en daarna op een gekleurd vel geplakt en weer alles uitgesneden dat scheelt ook veel in de kosten. Want alleen letters van karton kosten al 5.75 en dan heb je van iedere letter er 1. Of je moet dan zo slim zijn dat je die gebruikt als mallen. Ik heb zelf gewoon een lettertype uitgekozen en die gewoon vergroot en uitgeknipt. en die gebruik ik dan steeds als mal.
Ik heb zelf geen behang stroken gebruikt maar dat zou je idd ook kunnen gebruiken. is wel weer een leuk idee. binnenkort maar ff naar de bouwmarkt op staaltjes te halen
Je hebt ook hele andere soorten va scrapbooken maar ik zelf hou niet zo van de drukte. Want je kunt ook fibers halen (soort lint) (heb ik ook nog en niet gebruikt) maar dat vindt ik niet zo. Natuurlijk heeft ieder zijn smaak en dat is het leuke van scrapbooken je kan het helemaal naar eigen stijl/smaak maken.
Wij kregen die brief vorige week binnen, van Friso dan. Ben benieuwd wanneer dat rompertje dan gaat komen en of ze 'm dan nog wel past. Wel rijkelijk laat natuurlijk, om dat pas te versturen als ze al 12wkn oud is. Maar ach, wat was er ook al weer met dat gegeven paard?
Ben dus intussen weer thuis. Vanmorgen was ik volledig verkeerd gereden en gigantisch verdwaald, heb er in totaal bijna anderhalf uur over gedaan Terug gewoon goed gereden en toen was ik met 35minuten thuis. Muts Ilse on the road
ok.. ik ben ook aan het kijken voor een digitaal scrapbookprogramma.. dat scheelt ook wel in de kosten denk ik.. en dan bij de kopyshop af laten drukken voor goede kwaliteit.. dan kan je die ook inplakken.. zou ook leuk zijn als je die op formaat zou kunnen maken van het boek.. dat moet ik even bekijken.. maar ik ga dus eerst even kijken of dat digitale programma wat is of niet.. en anders neem ik het graag van je over..
Dat had ik toen ik naar jou ging voor de meeting heen reed ik goed en terug was voor mij een ramp. net andersom dus. Maar hoe bevalt de nieuwe auto?
Haha.. ik sta alweer onder Ilse in de lijst.. alhoewel na dit berichtje staan we gelijk Fenna heeft trouwens om half 3 100cc gedronken! Joehoe! En niet eruit gemikt tot nu toe. Dus de zetpil werkt voor zover.. Fijn!
Fijn daphne dat ze het nu binnen heeft gehouden. Hoop dat de rest van de flessen ook binnen blijven. Is zo zielig als je je kleintje zo ziet.
Wat fijn dat Fenna het binnen heeft gehouden en de zetpil dus zn werk doet. Hopelijk blijft t nu zo. Ik kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent.
Auto bevalt prima, rijdt goed en ik vind t ideaal om zo hoog te zitten, vooral met in en uitstappen is t super. Eigenlijk rijdt ie net als m'n twingo, maar dan wat groter
Ik hoop het ook, want ik werd er wel een beetje zenuwachtig en moedeloos van.. ik heb ook de hele tijd de melklucht in mijn neus.. misschien moeten we binnenkort de kussenhoezen van de bank maar eens in de was doen...
Net ff telefoontje gehad ik ben het niet geworden bij de tankstation snik snik. Ach we blijven positief ik hoop alleen dat ik voor 13 juni wat heb want dan krijg ik geen uitkering meer.