hmm ik had die naam nog nooit eerder gehoord. Maar dat heb ik wel vaker met van die nieuwe moderne namen.
Dit is zo leuk. Ik heb een wipstoel met een speelboogje. En sinds een dag of 2 is Deniz echt bewust naar de beestjes aan het grijpen en hij heeft ze dan ook regelmatig vast.
Wat een creatieve meiden hier zeg, met dat scrapbooken. Das dus echt niks voor mij hoor Vind t wel leuk om te zien.
Rachel, ik had 2 weken geleden gesolliciteerd bij Oud-Valkeveen, een speelpark bij Naarden, voor 1 dag in de week, receptie/kassa.
Maria, Letters waren op daarom engels en de rest in NL. Ik snap het wel wat je bedoelt. De naam Fayenne ben ik tegen gekomen in het blad wij jonge ouders en toen dacht ik WOUW dat is hem. Peetje, Leuke pagina's. Ik wist niet eens dat die dingen bestonden om letters uit te snijden. Ben ook pas begonnen met scrapbooken. Kun je denk ik wel zien. Maar jij snijdt de letters dus ook zelf uit?
ja ik gebruik mallen en snij ze dan uit, en dan nog matten op een andere kleur en weer uitsnijden pffff. hoe doe jij het dan? plakletters? dat vind i te duur worden
Peetje, ik heb via words letters uitgeprint en toen uitgeknipt en die gebruik ik als mallen op karton.
Is een scrapbook een heel uitgebreid plakboek, dus met speciale achtergrond en foto's en andere versieringen? Ik kende het helemaal niet joh, totdat Rachel het er over had. Grappig is t dan, om te zien dat er dus meer meiden mee bezig zijn. Maar wat is er dan precies zo duur? De prefab ondergronden/bladen en letters enzo? De foto's die ik voorbij zie komen, zien er leuk uit, Rachel & Peetje!