Ik ben zelf van plan om na 6 maanden een eerste fotoalbum van Hester te maken. Gewoon online, via de HEMA. Ik vind de boeken erg leuk waarbij je een foto op de cover kunt zetten. Kan niet wachten om er mee te beginnen, maar ik vind een heel babyalbum van slechts de eerste 3 maanden toch wel een beetje too much. Dan krijgt ze wel een heel erg grote stapel fotoalbums van haar leven, haha!
Muriël het is inderdaad een soort plakboek. De velen zijn niet zo duur, de effen kleuren meestal 0,60. Het probleem is dat je een redelijke voorraad moet hebben. Wat vooral duur is zijn de mesjes, matjes, kraaltjes, letters, mallen (mallen voor een alfabet kosten gemi. 20,- en dan heb je dus nog maar 1 lettertype)
Shit.... ik had de handleiding van Herman niet goed vooruit gelezen... blijkt dat ik vandaag en morgen die kleine baby-hermannetjes al moet uitdelen... maar ik heb nog geeneens bakjes om m in te doen... LAAT STAAN slachtoffers (ik bedoel vrienden) om hem aan te geven
Leuk hoor, ik vond dat altijd leuke klus, een uitgebreid fotoalbum plakken, met kaarten, bonnen, folders, weetjes etc. eromheen. Dus je laat de foto's nog gewoon afdrukken ipv op foto vellen of in een kant-en-klaar album?
Even je adres opzoeken.... dan stop ik m gewoon in een plastic/luchtdichte enveloppe.... Pas maar op... daar komt ie aan!
jawel, alleen nioemen wij het geen tapas, maar meestal als voorafjes lomo, salchichon, chorizo, tortilla, queso
Hmmz, ik heb de verantwoordelijkheid denk ik inderdaad een beetje onderschat... Maar morgen ga ik er wel een oooooverheerlijke cake van bakken 8)
Hier onze middag maar eens nuttig gemaakt, lekker even naar de winkels geweest, nieuwe pyma's gekocht voor Quinn, van die echte zo leuk. Voor mezelf 2 truien meegenomen, pas namelijk nog steeds niet al mn oude kleding Voeding, jbpm, luiers, eten voor vanavond, soep. en dat was het wel geloof ik. Lekker gewandeld dus en Quinn was bijna de hele tijd wakker, hij vond het geweldig! Nu ligt hij uitgeteld in bed na zijn flesje, ik heb nu een extra schepje jbpm bij gedaan, wilde niet meer doen, maar je moet op een gegeven moment een keuze maken natuurlijk. Hij doet het nu wel goed op, alleen doet hij langer over zijn flesje, nou ja liever dat dan spugen. Dafje hoe is het met Fenna? Heb je al de HA gebeld? Scrapboek: ik vind het er vaak erg leuk uitzien, maar niks voor mij ook, ik zal er aan beginnen en nooit afmaken
ik kies sommigen uit en die druk ik af, en daarmee ga ik aan de slag. Op de pc scrappen en dan aflaten drukken heeft voor mij niet echt de 'plakboeksfeer'. Ik vind dat een beetje nep. Het knutselen is juist leuk omdat je even lekker ergens mee bezig bent
Ja, precies, dat mis ik op zich wel sinds ik sinds een paar jaar gewoon online mn albums in elkaar zet.
Zo, gelukkig doen de foto's en banners het weer in mijn browser. Kan ik de banner van Julie eeuuhh Roelie checken Lekkere CB-arts Jennie...grrrrr.... Mooi geworden de lijstjes, Daf! He balen Rachel dat die baan bij het tankstation niet doorgaat Ooh Peetje, dan is er nog 'hoop' dat de ogen van V nog gaan veranderen als jouw uitleg zo lees! Ben benieuwd.... Vandaag de nacontrole gehad voor het spiraal en alles zit gelukkig goed daar. Heb er zelf ook helemaal geen last meer van en vloei ook niet meer Op weg naar huis kwam ik langs een schoenenzaak waar alles voor de helft van de helft wegging....Hele gave bruine leren merklaarzen gescoord voor maar 37 euries en 50 cent (originele prijs 150 euries)
Maar ik doe niet alles zo hoor, sommige dingetjes. Maar de meeste foto's druk ik niet eens af, die staan gewoon op mijn pc
ik heb me toch onwijs leuke boven buren ze hebben regelmatig enorme bonje en die vent van haar die scheld haar voor alles uit, ik zal niet de woorden herhalen, is toch niet toegestaan hierzo. Echt ik zit regelmatig met mn oren te klapperen, dat hoeft piet nooit bij me te flikken. Ohw nu de buurvrouw fiets weer huilend weg