Ben net naar de ha geweest, verder nog geen uitdrogingsverschijnselen, maar wel goed in de gaten houden. Het schijnt een kort virusje te zijn, hoorde ik van mijn moeder ook al en zie ik ook op school, maar ze heeft er nu wel koorts bij. Maar ze is nog alert en vrolijk. Remedie, nog een zetpil en dan weer flesje proberen over een uur. Halve fles, net als de vorige. En goed in de gaten houden.
Ach gossie, arme Fenna, echt ziek dus Gelukkig zou het dus van korte duur moeten zijn? Sterkte met het volgende flesje, ik hoop dat het erin blijft zitten!
Wat zou er met Hope zijn? Zou ze 'scam' zijn geweest? Lijkt me niet. Ze was superactief. Ik begrijp niet dat ze niet meer komt. Jammer hoor.
heeee mijn vieze woorden topic is dicht Nou ik snap hier iets niet, hij doet niks dan slapen en drinkt maar 110 per fles. nu weet ik zeker dat ik er vannacht om 04.00 aan moet geloven. *klaagmodus aan* Ik ben het ff beu, jons is weer in het buitenland en 24 uur per dag in mijn eentje voor Martijn zorgen is even teveel vandaag! Steeds om 04.00 er uit, hem niet 's avonds even aan iemand anders kunnen geven. 24 uur per dag zeulen. Hij is zooo kei lief, maar met z'n 2en is toch fijner. IK HEB ZO'N ENORM RESPECT VOOR ALLEENSTAANDE OUDERS GEKREGEN! *klaagmodus uit* Daphne jezus meid dat gaat niet fijn zo, ik voel echt met je mee. slaapt ze wel een beetje?
Ik kan het me erg goed voorstellen Peetje, dat het zwaar is Ik vind de dag overdag soms al zwaar in mn eentje, maar als je dan ook nog de nacht erbij hebt... pffff.... Hoe lang nog?
Kunnen jullie kindjes Hester even sms-en dat ze vannacht eens doorslaapt? Gewoon om lief te zijn voor papa en mama... Alvast bedankt!
Heb net Quinn zijn mobiel afgepakt, want hij was vanacht ook weer aan het sms'en, dus hij heeft straf
Zoooooooooooooooo mijn 3 kuikentjes liggen op bed ik kan eindelijk genieten van koffie en een peuk Melina: hier blauwe oogjes, wel wat feller nu dan met de geboorte maar ja wij hebben allebei blauwe ogen het zou schrikken zijn als Jens bruine zou hebben Esther: zit maatje 3 luiers bij Vincent al krap? Euh ik ben nét zo'n beetje uit 2.... Jen: die CB arts Heb je er wat van gezegd? Oh ik zou volgens mij beginnen te schelden! Dafje: leuk die schilderijtjes! Goed dat je de dokter hebt gebeld zeker ivm het gebrek aan natte luiers! Heel veel beterschap voor Fenna! Maria: je vindt je studie niet zo leuk geloof ik he? Maar kan me wel voorstellen dat je baalt van een 6 om onterechte redenen...ik moet zelf eerlijk bekennen dat zelfs een 8 me niet goed genoeg is Enne juf Maria: rijkt jouw kennis ver of reikt jouw kennis ver? Morrighan: leuk verjaardagskado! Rachel: succes bij je sollicitatie! 12 spuitluiers Leuke foto's van scrapbooks zie ik voorbijkomen...tis ook niks voor mij hoor ik zou er ook heel fanatiek aan beginnen en het nooit afmaken... Muriel: ah je hebt zoveel werk gehad van Herman! Kun je niet gewoon stukjes in folie wikkelen? Esther: kijk dát zijn leuke koopjes! Maria...dat filmpje Peetje: klaag maar lekker, kan me voorstellen dat je het even helemaal zat bent... Gaat ff in de lounge spieken...
Peetje: Ik kan het me goed voorstellen dat het enorm moeilijk is om alleen voor Martijn te zorgen. Ik heb het al als ik thuiskom van mijn werk en Ibo is s'avonds werken. Ik ben dat moe en ik ben blij als het half 9 is en Deniz op bed ligt. Ik ben op internet (bij de Kruitvat) een mini fotoalbum aan het maken. Echt ontzettend leuk en helemaal niet duur. Hij is zo mini dat je hem dus gewoon in je portemonnee kan stoppen en kost maar 2,79 (incl. verzenden)
Vroeg ik me ook al af, zou alles wel goed zijn met haar en de kleine? *ben z'n naam kwijt * Enne waar is Lenthe?
Ik ga vannacht denk ik geen oog dichtdoen, ook al slaapt Fenna... ze heeft al een paar keer overgegeven vandaag en alle keren stikte ze er zowat in..