Hoi! Ben er wel, maar wel half...zit ook nog op de msn... Om meteen op jouw reactie terug te komen, die arts zag wel aan mij dat ik schrok en zei nog; "ik heb haar goed vast hoor" toen ze dus vervolgens met 1 arm naast de tafel lag heb ik even de term; Ja ja.....laten vallen!
Beetje typisch zo'n arts. Hier bij het cb hebben ze eerder het tegenovergestelde... Heb je haar goed vast? Blijf jij bij d'r? 'Hallo, ik ben d'r moeder wat denk je zelf!? Natuurlijk goed bedoeld en dat is fijn! En ook onze ka wil er steeds zeker van zijn dat ze niet stiekem van de onderzoekstafel afrolt. En dat vind ik alleen maar goed.
ben ondertussen 2fast 2furious aan het 'kijken' ... heb alleen het eerste deel niet gezien.. weet niet of dat noodzakelijk is?
Mijn moeder belde dus dan zit je gelijk weer ff aan de foon. Verder was ik nog even met dat mini albumpje bezig maa nu is hij af en besteld. Waarschijnlijk de 26e krijg ik hem binnen. Vandaag ook nog op de difraxsite een aantal speentjes besteld. Van nijntje. Ik had gezien dat Hester er eentje had en ik dus alle winkels in de buurt langsgeweest en nergens te krijgen. Toen zeiden ze bij difrax op de 9maanden beurs dat ze ook een online shop hebben en ja hoor..... daar hadden ze ze.