November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    niet?

2. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Huh? Hoe kan dat nou? :D

3. Niet meer actief

We zijn er trouwens nog steeds niet uit wat de vakantie betreft. We dubben nog tussen auto en hotels/bb's of toch een camper. Beiden heeft zn voor en nadelen.

Met een camper ben je wat flexibeler, als de kleine moet slapen, kun je gewoon in je camper blijven en een bakkie koffie drinken ofzo. Je hebt je wc en je douche bij je, je hoeft je koffers maar 1 keer uit te pakken en hebt alles bij de hand. Aan de andere kant is t wel lastiger als je op de camping bent, alles aangesloten hebt en je wilt een dagje ergens heen, dan moet je dus alles weer loskoppelen en dan savonds weer aansluiten.

Met een auto kun je dus wat makkelijker op pad, rijdt makkelijker en met bb's heb je meer contact met de lokale bevolking, wat voor ons ook wel handiger is. Maar je moet wel elke keer je spullen weer in en uit pakken en als Angelina overdag moet slapen, zit je of op je kamertje of in de auto.

Dilemma dus...wie adviseert?

4. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Hmm moeilijk. Maar ik denk dat ik toch voor de camper zou gaan. Je gaat rondreizen neem ik aan?

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    als ik het zo eens lees lijk het me voor jullie fijner een camper

6. Niet meer actief

Ja we zullen denk ik 4 of 5 verschillende plekken aandoen, in 2 weken. Dus geen hele grote afstanden, per dag hooguit 250 a 300km

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    snap het ook niet, :)

8. Niet meer actief

Veel leuke dingen hoor, maar ook veel dingen die ik gewoon ni nodig heb, flessen, spenen etc...

En vraag maar aan Peetje, ik ben heel beschaafd met kopen en hebberigheid..he Peet? :)

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    arggg ben ik nou zo moeilijk of is iedereen zo makkelijk, iedereen om mij heen vinden maar dat we eerder moeten beginngen met pap en een fruithap. Als ik dan zeg dat we willen wachten tot 6 maanden worden we raar aan gekeken.

10. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ja ik denk toch dat een camper handiger is. Alleen het loskoppelen. Maar ja das ook zo gebeurd.

11. Niet meer actief

Een van de dingen waar ik bang voor ben met een camper...jaja heel genant....is dat ik niet op de wc cq onder de douche pas :oops: Alles is natuurlijk heel krap en smal en euh...dat ben ik nou eenmaal niet :oops:

12. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik ben er ook!

ik was even een fotoalbum aan het maken van onze huwelijksreis aruba craucao en tenerife van afgelopen jaar op de hema dinges. pffff 45,- euri's maar wel helemaal super en af!

ik ga de Bfree flessen eens proberen, Martijn houdt toch kramp en ik hoor er goede dingen over.

even eerlijk: ik heb een tekst achterop het foto album laten zetten omdat het voor onze bruiloft was dit is hem:

zij aan zij door het leven, wat van mij is is van jou. We gaan omhoog of naar beneden, je bent nooit alleen. Samen in geluk of in problemen, ik zal doen wat ik kan doen. Zodat ik altijd iets voor jou beteken.

is hij te?

13. Niet meer actief

Ik wacht ook tot 6 maanden hoor Dees, als jij je daar beter bij voelt, moet je dat gewoon doen..

14. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Hmm ja daar had ik ook nog niet over nagedacht. Weet je wat voor camper het is? Anders zou je misschien hier in Ned. een keer zo'n camper van binnen bekijken.

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nee vind hem mooi peetje!

16. Niet meer actief

Is dat zo? Is dat eigen ervaring? Ik ben nog nooit met een camper geweest, dus heb geen idee. Maar t gaat om water, stroom en riool..dus niet effe een stekkertje ofzo..toch? Of is t simpeler dan ik inschat? :(

17. Niet meer actief

Ben d'r weer!

Oh heb die site afgesloten, anders koop ik mijn complete bankrekening leeg... :)

Fles zit er weer in, zetpil ook en nu ligt het (denk ik) te pitten...
    en mee dat ik dit typ, kwam er een gil uit de babyfoon... :)

Nou ja, die valt zo wel in slaap....ze heeft nu sinds het prikje vanochtend na iedere fles vreselijke kramp lijkt het wel...Heel eventjes, maar o zo heftig. Klinkt dat bekend voor iemand toevallig?

18. Niet meer actief

Mooie tekst Peet

19. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hee Ilse je zegt dat altijd maar zo heel dik vind ik je helemaal niet hoor! ik ben ook niet de smalste. ik denk dat die campers best ruim zijn. kun je in caravans?

denk eerder dat de hoogte een probleem wordt higigig

20. Niet meer actief

't Zijn volgens mij echt canadese/amerikaanse campers. Soms hebben ze er wel eentje staan op een reisbeurs ofzo, maar voorlopig is er daar geen van (voor zover ik weet). Aan de ene kant zullen de campers wellicht ruimer zijn dan de Nederlandse (álles is toch groter in amerika :)), maar aan de andere kant..het is blijft een camper, dus krap... lastig he.

Deel Deze Pagina