Lief van je Ik heb geen idee of ik in caravans kan, nog nooit gedaan Hoogte gaat geen probleem zijn, ze zijn ruim 2 meter hoog voor zover ik weet.. Ik zal ff plaatje scoren van de camper die we willen huren, momentje...
Ilse ik heb er geen ervaring mee maar heb wel meerdere keren gecampeerd (met caravan). Stroom is een stekker. Riool is volgens mij een jerrycan die je zelf moet legen. Water is of een jerrycan of een slang die aan de kraan zit gekoppeld. Wc is zo'n cassette die je ook zelf moet legen. Ik neem aan dat dat bij een caravan en camper wel ongeveer het zelfde zou zijn. Peetje: mooie tekst hoor.
Interieur: http://travelhome.gotravelhome.nl/broch ... orplan.jpg http://travelhome.gotravelhome.nl/broch ... terior.jpg
Onee hij is van een heel fout rapduo, the opposites kennen jullie dat nummer van ik ben dom, lomp en famous? dat zijn de opposites
Euh nee geen idee eigenlijk! Heb wel eens van de naam the opposites gehoord, maar ken verder helemaal geen muziek van hen...
ooh ik weet gewoon dat ie om 4.00 wakker gaat worden. Jons komt za avond thuis, zou eigenlijk dan maandag weer weg moeten maar heeft dat kunnen verzetten
Riool is in dit geval echt riool en water is echt waterleiding, dus geen jerrycans of chemische toiletten ofzo. Je sluit alles echt aan op de waterleiding daar, harstikke handig, want je doet de schuif onder de plee open en het loopt de riool in en je sluit aan op de waterleiding en je kunt douchen. Althans, dat is als je op een volledige hook-up camping staat, je kunt natuurlijk ook op een natuurcamping staan en dan ben je wel afhankelijk van je jerrycannetjes enzo.
Hilton heb ik ook gezetn op curacao (viel trouwens tegen) we zijn gold vip member van Hilton (niet dat we ooit gaan maar dat krijgt Jons allemaal omdat hij zo vaak vliegt) klinkt lekker duur hahahah Maar wij gaan net zo lief lekker kamperen
Wij hebben wel jaren gekampeerd! Ik al van kinds af aan met mijn ouders en de laatste jaren met Erwin... Sinds vorig jaar hebben mijn ouders een vakantiehuis in frankrijk, dus voortaan gaan we daar lekker vertoeven. Alles aanwezig, zelfs een zwembad! Dus waarom veel geld uitgeven als je zoiets hebt! Maar ik denk dat ik toch ook voor een camper zou gaan, denk dat dat dan toch het meest luxe is...