ja... gelukkig schrok Jeroen gisteren van haar hoofdje dat het zo plat is aan één kant dat ik groen licht had voor de fysio.. stond nog niet te juichen.. maar hij vond dit toch wel vervelend..
Las dit op een website van een osteopaat bij ons in de buurt, ga vanavond toch met Arnoud overleggen.... Reflux: kinderen met reflux gooien het eten er weer in een boog uit, slikken veelvuldig, en spugen vaak (niet alleen na de voeding) of willen absoluut niet plat liggen omdat het zuur dan naar boven komt.
Ryan ligt rechtop bijmij op schoot te slapen,maar o wee als ik hem nu neerleg....dan is het weer brullen
baat het niet schaat het niet, piet was ook niet zo overtuigd, tot dat ik hem belde en hij Quinn hoorde kraaien van plezier. Is nu even anders, hij is heel onrustig in zijn slaap, maar was ik voor gewaarschuwd
Toen ik met hem naar de bus liep, en hij zat in de draagzak, kwamen er allemaal vrolijke geluiden uit hem, die ik totaal niet herkende van hem. Hij kan zijn hoofdje nu ook zelfstandig alle kanten opdraaien, dat kon hij dus echt niet alleen maar naar rechts Nu is hij alleen wat onrustig, hoord erbij
Ik wil eigenlijk wel naar die Disneyfilm die morgen in premiere gaat. Die ene waarin de figuren werkelijkheid worden.
Nou hier even een update, heb alles bij gelezen maar niet echt de behoefte om op veel dingen te reageren. alles gaat hier goed, verveel me geen moment!