Bij ons op het werk noemen wij onze oudste collega het veenlijk. Ze is 36. Dus jij bent zeg maar het veenlijk van het forum.
Oh, dat betekent dus dat je me (veel) jonger had ingeschat, Muriel? *** Serafijntje is weer helemaal in haar nopjes ***
Wel grappig, toen ik 'jong' was, vond ik vrouwen van halverwege de 30 al best oud. Nu ben ik dat zelf bijna en vind ik mezelf veel jonger dan 'die vrouwen van toen'. Maf he, hoe dat verandert als je zelf ouder wordt..
Foei, Stasia toch! Hoe durf je zo te spreken over jouw stamoudste? (Ik vond die van Muriel toch leuker. ) Ik geloof dat het nu de hoogste tijd is om onmiddellijk uit te loggen en me hier het hele weekend niet meer te laten zien. :x Meiden, even zonder gekheid... ik ga inderdaad uitloggen, maar om een andere reden: Nynke krijgt zo haar laatste flesje (moest eigenlijk al om 23:00 uur ). Ik ben dit weekend niet online. We gaan 2 dagen naar mijn ouders toe (en die internetten nog via hun telefoonlijn - past natuurlijk wel bij een veenlijk, maar ik denk niet dat ik er gebruik van ga maken ). Morgen heben we een groot feest, want mijn oma viert haar 85e verjaardag. {|= Ik hoop dat Nynke de drukte een beetje aan kan (mijn oma heeft 13 kinderen, plus aanhang, meer dan 30 kleinkinderen, meeste met aanhang, en 4 achterkleinkinderen - waarvan Nynke de liefste is ). Fijn weekend allemaal en welterusten!
Ga maar eens beginnen met reageren vanaf pagina 1090 en zie wel even hoe ver ik kom Dees, hier worden we ook gek aangekeken omdat we willen wachten tot de 6 maanden met bijvoeding. Het CB adviseert het trouwens ook, maar dat is nog maar relatief kort. Dus veel mensen met kleine kinderen (geen babies) weten dat niet, want zij hadden het advies nog gekregen om met 4 maanden te starten. Ach, ik reageer er eigenlijk niet echt op. De inzichten veranderen heel vaak en ik vind dat iedere mama de juiste keuze maakt voor haar kindje puur op intuitie. Ga jij iedere keer de discussie aan door het uit te leggen? Gaaaap morgen weer verder....bij 1095.... Valt toch ff tegen een gewone verjaardagsvisite na een dagje werken. Ben kapot zeg! Oppassen ging prima vanavond met de pubertjes.
Moggel! Ben ik de eerste weer? Nou ik ga me gelijk afmelden voor vandaag, ga zo eerst Jens ff badderen die had vanmorgen om half 7 een leuke verrassing voor me, stront tot in zijn haar Daarna ga ik vandaag gezellig naar een vriendin, ff shoppen, mijn gratis doos halen en dan kom ik pas vanavond weer thuis als René, Lars en Niels ook weer thuis zijn! Serafijntje: a.k.a. veenlijk, jij ook een gezellig weekend! Muriel: heeft Hester doorgeslapen? Ik zou eigenlijk de agenda er ff bij pakken maar volgens mij moet ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver zoeken xxx Roelie
NOVEMBERMAMA'S 2007[/color][/b] AGENDA Jennie~ 25 februari 09.30 Intake KDV Blondie~ 25 februari 10.00 Reese KA controle Gwendolyne~ 25 februari Patrick Jarig {|= Debby~ Ryan van 9.00 - 12.00 uur wennen KDV Muriel~ 26 februari Hester CB 2e vaccinaties Roelie~26 februari minimeet met Tari, Debby en? Rachel~ 27 februari 13.00 ziekenhuis met Fayenne 27 februari Sanadome: Indigo, Linda, Ilse Jennie~ 27 februari 09.00 2e afspraak Ostheopaat Indigo~ 28 februari 2e oefenochtendje KDV Yindi Roelie~ 29 februari 10.30 Jens Fysio 1 maart minimeeting Vitalizee Scheveningen: Debby, Desiree, Stasia en Jennie Jennie~ 3 maart eerste werkdag Stasia ~ 3 maart 09.20 CB 3e vaccinaties Tari ~ 3 maart 11.00 uur Estrélla KA Debby~ 3 maart 9.00 - 15.00 uur Ryan wennen KDV Blondie~ 3 maart 10.00 termijnecho 4 maart 14:00 uur minimeeting Apeldoorn: Serafijntje, Ilse, Rachel en ?? (iedereen welkom!) Indigo~ 4 maart Indigo 1e werkdag Muriel~ 4 maart 09:30 uur Hester naar UvA voor onderzoek sociale babies Jennie~ 5 maart 08.35 Belafspraak met KNO arts Indigo~ 5 maart 1jr later bevruchting Yindi Rachel~ 6 maart Fayenne 2e prikjes Dafje~6 maart - 10:00 uur Fysio Fenna voorkeurshouding Dafje~6 maart - 9:15 uur CB Blondie~ 7 maart 9.00 CB 3e prikjes Debby~ 8 maart Debby Jarig {|= IKke1981~10 maart 8.50 Quinn CB Peetje~10 maart t/m 14 maart Centerparcs port zelande Serafijntje~11 maart 11.10 Nynke 2e vaccinaties CB amaranta~12 maart Eva CB 3de vaccins Tari ~ 13 maart 8.45 uur Estrélla CB Ikke1981~ 17 maart 9 uur Quinn Sec. Opin. Sophia ZKH Jennie~ 19 maart Jennie Jarig {|= Dafje~20 maart - 11:00 uur Fenna controle KA Indigo~ 21 maart Erik jarig {|= Gwendolyne~ 21 maart 08:15 controle CB Debby~22 maart Arnoud Jarig {|= Roelie~ 23 maart Niels jarig 6 jaar {|= amaranta ~ 23 maart doop Eva o.v.b. 12.45 uur Roelie~28 maart 11.00 Jens 3de prikjes Stasia~ 30 maart Stasia Jarig {|= ****** Meeting bij Linda: 5 april: Debby, Roelie, Ilse 12 april: Debby, Ilse 19 april: Serafijntje, Debby, Ilse 26 april: Serafijntje, Roelie, Ilse ****** Blijdorp, Rotterdam: Voor mama's, papa's en kinderen zaterdag 31 mei: Debby (2), Ilse (2), Daphne, Esther (2), Jennie (2), Muriel (2), Roelie (4), Ruby (3), Serafijntje, Peetje, Stasia (2), Blondie (2) Wie gaat er mee? stond maar op pag 1063
goedemorgen! Gisteren om 20.00 naar bedje gegaan, wekker om 23,00 gezet voor de laatste fles. Een schamele 60cc dronk hij. Toen weer naar bedje en vanmorgen om 6.30 voelde ik me uitgeslapen! Martijn heeft eerst op bed op het speelkleed/ activitygym gespeeld terwijl ik douchte en föhnde. En nu ligt hij al 30 min. onder de mobiel zo lang houdt hij zichzelf nooit bezig! Ikke = gelukkig! Met mijn zus gisteren gaat het slecht, zware gesprekken bij de therapeut. Maar ze moet wel wil ze ooit verder komen. Ze doet dan dingen die voor mij moeilijk zijn om aan te zien. Zet ik liever niet op het forum. Dus dat was heel erg moeilijk. over 3 uurtjes is Jons thuis! Vanmiddag gaan we met z'n 3en naar een scrapbookwinkel in Heesch, een hele grote. Amélie: dank jullie voor de tips dames, disndag hebben we een vergadering over de Parijsreis en dan gooi ik het in de groep. Bij e Davinci code haken ze gewoon af, te ingewikkeld Daphne: geweldige foto van Fenna! Hier zeggen ze dat ze officieel de WHO aanhouden dus 6 maanden, maar dat het ook eerder mag als je kindje er aan toe is. Maar als ze nog geen duidelijk interesse voor jouw eten gan tonen dan gewoon lekker wachten. Ik wacht ook tot 6 maanden vanwege de gevoelige darmen van Martijn. Maria: nee hippe smurf is een man, ik geef toe ietwat vrouwelijke trekjes. smurfen: de mobiele smurf moet erbij, 1 die altijd aan het bellen is. Smurfin was door gargamel gemaakt om smurfen naar hem toe te lokken. Muriël: OMG een msn relatie hahahahha, verslaafden! Roelie: leuke verassing van Jens hahahahahhahahaah, ik zie het helemaal voor me
Goedemorgen iedereen, Melina, wat een ontzettend goed nieuws zeg Je zou wel heel erg zijn opgelucht. Maria: jeetje zeg dat Rob jouw moeder heeft uitgescholden. Ik vind het inderdaad niet kunnen. Exucesses zijn zeker op zijn plaats Peetje: met patrick gaat het een klein stukje beter. En de therapie bevalt hem goed. Het is wel heel zwaar en hij vind het ook heel erg moeilijk maar hij blijft ermee doorgaan. Dafje: super zo'n foto Qua het forum en emoties, Ja dat heb ik ook en vanochtend toen ik opstond kreeg ik ook even een brok in mijn keel. Het jongetje tegenover is vandaag 1 jaar. Zijn moeder was een week voor mij bij Milan uitgerekend dus dat komt even hart aan. Sowieso heb ik het momenteel wel moeilijk in de straat. Donderdagnacht is het zoontje van mijn buurvrouw geboren. Dat zijn dus 3 kindjes in mijn directe omgeving. Dan is het wel moeilijk om je emoties in bedwang te houden hoor. Muriel succes met je Herman, ik vind het knap van je dat je het uberhaupt probeerd. Ik vind persoonlijk Herman niet te eten. Maar goed smaken verschillen he Roelie voor jou een dikke knuffel. Het zal niet makkelijk wezen met 3 kinds in huis en dat je zelf weinig energie hebt. Hoe is het trouwens afgelopen met Niels zijn buisjes. Heeft hij er last van gehad? Over leeftijd en kinderen. In princiepe vind ik het vanaf 35 wel een risico. Maar ik zeg er helemaal niks meer over. Ik weet wat een kinder wens met je kan doen en ik begrijp het volkomen. Dat is toch ook wel een puntje waar mensen gelijk in hebben als ze tegen mij zeggen. Ach meisje je bent nog jong. Tuurlijk ik heb nog tijd zat om wegen te bewandelen om zwanger te worden. Maar hoe ze het zeggen doet wel pijn. Serafijntje: fijn weekend en ik hoop dat het gezellig wordt. Zo ik ga ook weer uitloggen. Ik moet als de donder naar de sportschool en vanmiddag een verjaardag. Iedereen een fijn weekend toegewenst. Liefs en knuffels
Ha Linda, ook goedemorgen! Hoe gaat het eigenlijk met de kilo's? Ben je Sonja al helemaal zat, of valt het mee?! Fijn dat Patrick nog goed bezig is met de therapie, ik hoop echt dat het hem (en dus ook jullie) gaat helpen! Volgens mij ben je inmiddels best wel wat meer uithuizig en actief geworden he? Je pakt het allemaal weer een beetje op? Hartstikke goed! Jammer van die baan, maar een eerste begin is er. Heb je nog gekeken bij die 'vrijwilligerscentrale' waar Ilse het toen over had?
Overigens... Hessie werd vanmorgen keurig om 7 uur wakker, dus dat viel reuze mee. Maar hopen dat dit een trend is die zich gaat voortzetten!
Mogge, Even snel een berichtje van mij. Serafijntje: Bij deze ben jij officieel STAMOUDSTE. Veel plezier van het weekend. Linda: knap dat je het zo goed volhoudt. Ik had het allang opgegeven. Maar ja ik vind sporten ook niet leuk om te doen. Nou, we gaan hier eens even het huis op orde brengen. Vanavond komen mijn ouders en oma op visite dus moet de boel wel netjes zijn. Ik weet niet of ik veel online kom vandaag want Ibo is lekker thuis. Ik denk dat we vanmiddag nog lekker een stukje gaan wandelen.
Hebben jullie trouwens jullie kanjers hier al tussen gezet? http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... &start=240
Mogge *Gaap* wat ben ik moe. Ik merk dat het nu toch begint op te breken, elke dag afspraken, visite etc. Jongens, ik ben gesloopt. Ik ben dit totaal niet gewend, al jarenlang niet meer, dus het is ff pittig. Vanmorgen dan ook na de 1e voeding om 8 uur mooi in bed gebleven en Willem heeft de zorg voor Angelina op zich genomen. Normaal slaapt ze na die voeding nog wel 2 uurtjes, nu dus totaal niet, dus ik was blij dat hij er was. Nu zit ik dus nog in pyjama en moet nodig ff gaan douchen. Vandaag voor m'n huishouden eens doen, dat is er echt nog niet van gekomen deze week en tis hier een bende, bah! En even aan de boekhouding, want ook dat loopt achter. Verwacht dus niet veel online te zijn vandaag. Fijne dag allemaal!