euh op vrijdag na, redelijk. vrijdag vond ze het nodig toen ik hem in slaap maakte boven naast ons te komen staan hem uit me handen te trekken (onder het motto ga jij maar alvast eten) en hem vervolgens wakker te praten en mee naar beneden te nemen
En hoe vond ze het dat jouw vader er nou was.. en dat natuurlijk alle aandacht even naar hem uitging?
Zooooo wat een oase van rust zeg! Als je een keertje rust aan je kop wilt hebben, moet je gewoon op het november-2007-mama's-forum gaan zitten
Ik ben vanavond een avondje alleen thuis, maar was vergeten om wat lekkers voor mezelf te halen ... Nu heb ik maar een k-en-k boerenkoolmaaltijd naar binnen gewerkt die we nog hadden. Maar wat is dat eigenlijk VIES. Gelukkig heb ik nog wel een lekker toetje
Overigens... omdat Hester vanmorgen pas om 8 uur haar eerste fles kreeg, lukt het me nooit om er 5 flessen in te krijgen vandaag... Dus zo gaat ze geruisloos ineens naar 4 flessen. Toch even mee uitkijken, denk ik. Maar ze zal vast vannacht for old times sake wel weer lekker wakker worden als het niet genoeg blijkt te zijn, toch?
Precies, Hester laat het heus wel weten als ze tekort komt. Hier zijn de voedingen ook geruisloos (en soms met toch nog even een sputtertje in de nacht) teruggelopen. Is niet helemaal hetzelfde vanwege de BV, maar volgens mij voedt jij toch ook min of meer op verzoek en wat minder op schema?
Even rustig(er) aan op het forum hier is wel ff lekker, maar ik hoop niet dat het kluppie erg uiteen gaat vallen nu. Een groot aantal mamaforums is al doodgebloed zag ik
Meiden ff snel een berichtje. Wencke haar pc doet het momenteel niet, ze vroeg of ik dit wilde doorgeven. Meiden ben helemaal ontdaan en zit bijna te huilen Gisteren was er bij ons in Kolhorn een ernstig ongluk gebeurd, oke dat kan. Maar hoorde zo juist dat mijn nichtje, haar man en hun 3 kinderen hierbij gewond zijn geraakt. Mijn nichtje valt nog af en toe weg en haar man idem en heeft zuurstof problemen. Ze hebben oa een zoontje van 2 mnd oud en die is met de traumaheli afgevoerd en gaat het hoogst waarschijnlijk niet redden. Hij is geboren op 17 dec. 2007. De andere 2 kindjes zijn thuis. De oudste zit bij Angelus in de klas en haar broertje is iets ouder dan Zefanja. Echt had niet zo'n heel close contact, al hoewel we elkaar bij school altijd opzochten en veel praatte. Ben er verdrietig van. sorry voor dit echo bericht. maar zit alleen thuis en wil wel huilen zo erg vind ik het..............
ow god dat is heel erg :'( Je bent in mijn gedachte tari en het is helemaal niet ego hoor. Dat is toch je grootste nachtmerrie.
o echt wel maria, moet er niet aan denken dat ik mijn mooie meisie zou moeten verliezen en zelf in het ziekenhuis ligt te vechten voor jezelf en je man en dan niet bij je kindje kan zijn die het niet gaat halen. Ben er beroerd van........
Jeetje Melanie, wat erg! Tuurlijk wil je huilen. Ik zou er ook niet aan moeten denken dat ik mijn meisje zou moeten verliezen. Zo'n heel gezin dat moet vechten voor zichzelf en elkaar... jeetje.. ben er stil van.. Sterkte meid!
ow bah Melanie.. heel veel sterkte voor jou! Da's toch je worst nightmare.. pffff kan me heel goed voorstellen hoe je je moet voelen.. ik heb al helemaal kippevel.. laat staan als je haar ook nog eens persoonlijk kent. Laat je tranen maar lekker lopen meid!
meiden bedankt voor jullie lieve berichten. Zit echt mezelf even in de weg. Vind het zo heftig. Ik ben nooit bij haar thuis geweest maar we spraken elkaar altijd even. En natuurlijk vroeger altijd met elkaar gespeeld. Het ongeluk is veroorzaakt door een man die in slaap is gevallen achter het stuur. Echt verdorie, daar moet zo'n gezin voor op draaien en vooral een kindje van 2 mnd oud. Op de site van rtv noord-holland staat een filmpje van een uitzending over dit ongeval, her en der lagen de autostoeltjes, 7 ambu's 2 heli's en dan nog mijn collega's van wieringerwerf, brandweer. Echt heb het vaak genoeg meegemaakt en gezien in mijn werk, maar met familie erbij betrokken is inderdaad je ergste nachtmerrie. sorry moet het echt even van me af kletsen.
Melanie dat is echt verschrikkelijk...heel veel sterkte... Een paar jaar geleden is hier vlakbij iets soortgelijks gebeurd, een kennis van me liet haar zoontje oversteken en op dat moment besloten twee jongens een straatrace te houden...zij rende in paniek met de kinderwagen achter haar zoontje aan waarna een auto de kinderwagen schepte en haar 18 dagen oude dochtertje uit de wagen werd gelanceerd en overleed...het hele dorp stond weken op zijn kop...jouw berichtje brengt bij mij ook even een hoop verdriet boven... Nogmaals heel veel sterkte!
Ongelooflijk Melanie, wat vreselijk! Ik kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. Het is toch iemand die behoorlijk dichtbij je staat, en helemaal omdat zij ook een pasgeboren kindje heeft en dan ook nog 2 kinderen net als jij. Dit is toch verschrikkelijk, iemand die te moe achter het stuur gaat zitten en dan zoiets veroorzaakt... Wat afschuwelijk dat de vader en de baby het zo zwaar hebben, ik kan alleen maar hopen en duimen met jullie Heel veel sterkte xx
Pfoe... ik word er echt helemaal emotioneel van Ik hoop dat jullie de nacht een beetje doorkomen Melanie, laat je tranen maar goed de vrije loop xx
Ik ben er ook ff naar van...ik had het al wel gelezen op het nieuws maar bewust niet verder gelezen...bah dan komt zoiets opeens (weer) heel dichtbij
Melanie wat vreselijk zeg, word er naar van bij het idee! Schrijf maar lekker van je af hoor en laat je tranen maar lekker gaan, niet opkroppen! Dikke knuff
Ik kan me goed voorstellen Roelie, dat dit bij jou ook hele nare herinneringen naar boven haalt. Dat is ook wel een verschrikkelijk verhaal zeg. Zijn die mensen het nog een beetje te boven gekomen? Volgens mij komt het dan nooit meer helemaal goed in je leven