Gwen geweldig filmpje! Hoe fasinerend is een ballon hihihi Bij Quinn hangen er ook nog steeds balonnen in zijn kamertje die vind hij ook nog steeds geweldig Zit me trouwens net te bedenken dat die balonnen het wel enorm lang uithouden!
Ja, tis die ballon vd beurs.. hij is nog helemaal vol idd.. hoe laat was jij eigenlijk op de beurs? heb je niet gezien.. ga trouwens ook even het lijstje voor de dierentuin aanpassen. Wij gaan ook mee!
hmm toen was ik er ook nog.. wij begonnen en eindigden op de beurs haha.. geloof dat we 4 uur wegreden..
Nee ik ga 17 maart al als we naar het Sophie zkh gaan, dan gaan we met zn drietjes. Twee keer is een beetje veel van het goede, aangezien entree best prijzig is, al zeg ik het zelf
trouwens.. mijn overbuurvrouw heeft een héle leuke winkel geopend: http://www.kidsclothescoffee.nl/ Veel leuke en betaalbare kleding. Ze koopt ook 2e-hands kleding in waar je dan weer geld voor krijgt! Dus mocht er iemand een keer interesse hebben.. kunnen we daar gaan shoppen! Mini-meet bij mij eventueel?
Blegh.. hier weer een schone broek een was in de machine en Fenna helemaal verschoond van top tot teen.. rara wat is er gebeurd.. het is dus nog steeds niet over.. 1 fles erin, 1 fles eruit, 1 fles erin, blijft er aardig in, 1 fles erin, 1 fles eruit.. zucht... Peetje bij jullie blijft het ook drama he? Dan met de krampjes.. hoop echt dat Martijn zijn lichaampje ook wat meer rust gaat krijgen zeg! Pff wat kan je je dan machteloos voelen he?
He nee, Fenna, DAT was niet de bedoeling, waarom eet je nou niet gewoon lekker alles op? Daar ga je goed van groeien en dan word je snel weer beter Balen Daphne, dat het nog steeds mis is met je dochter. Echt niet leuk (en al die wassen ook niet..).
Hester had vanmorgen geen koorts meer, maar helaas loopt het nu al weer op (daarnet al weer 38 graden), dus net maar weer met een zetpilletje op bed gelegd. Ze heeft knalrode konen, maar gedraagt zich verder eigenlijk wel normaal. Buikje doet volgens mij ook minder pijn. Dus het lijkt echt alleen die koorts te zijn, want ze eet ook vrij normaal... Ik hoop maar dat ze morgen wat beter is, anders wordt haar eerste echte volledige KDV-dag meteen een ziektedag
nou, de visite is er nog niet en de hapjes zijn klaar.. dus kom hier nog maar ff gluren.. Maar jeetje Daphne.. arme Fenna! ook arme jullie.. tis niet makkelijk zo'n ziek kleintje. Heeft zij nu ook het Rota-virus?
Goeiemiddag allemaal! Ben even weggeweest, maar nu weer terug op de wereld... Vrijdagavond zijn we even de stad in geweest, zaterdag de hele dag bij mijn ouders gezeten. Erwin moest mijn broertje helpen met het inbouwen van geluid in zijn auto... Esmay was niet te genieten gisteren, heeft slecht gedronken, was veel wakker en heel erg huilerig...Had dan ook gisterenavond even geen behoefte meer om online te komen... Zeker niet nadat ik te horen kreeg dat mijn oude paardje toch niet verkocht is, ze zien af van de koop en ik een e-mail kreeg van de verkoper; waar ik allemaal wel niet mee bezig was en of ik soms wilde dat ze naar de slager gebracht wordt... Tja, als hij gewoon eerlijk zou zijn tegen potentiële kopers.....maar goed, ik ga er maar afstand van nemen en zal dus waarschijnlijk nooit weten waar ze terecht komt.. Even grofweg een paar reacties; @Melanie; Jeetje wat is dat schrikken meid! Kan me goed voorstellen dat zoiets je enorm raakt en dat je dan dankbaar bent dat het jullie niet overkomen is! Daar hoef je je echt niet schuldig om te voelen... Heel veel sterkte! Ik ga duimen dat ze er allemaal ongeschonden uit gaan komen! @Daphne; Sterkte met de ziekenboeg meid! Dikke {{{Knuffel}}} Ohw jee....mijn geheugen laat me nu alweer in de steek Oh en er wordt er 1 wakker.... Ben weer pleite......doei!
Gisteren ging het weer aardig goed, op wat rusteloos zijn na en toen had ze ook weer voldoende natte luiers. Gisteren de laatste fles er bijna helemaal uitgegooid, vanmorgen de eerste dus ook en net de derde ook. We komen ook niet meer op 4 flessen met dat nachtbraken van d'r. Dat vind ik ook niet zo erg, maar ze krijgt zo ook teveel binnen heb ik het idee en dat helpt ook niet echt met het binnenhouden van de voeding.. Vind het erg lastig om nu te bepalen hoeveel voeding nu goed voor d'r is.. Ze drinkt ook gewoon door.. dus dat is moeilijk te zeggen. Soms stopt ze wel eerder en dan stoppen we ook gewoon met de fles. Maar meestal drinkt ze door tot ze moet overgeven. Vandaag zullen de luiers dus wel weer aardig droog blijven denk ik zo.. Je zou bijna minder flessen geven omdat ze er ook niet om vraagt en dus alles weer eruit mikt als je dan toch een fles geeft. Ze begint dan heel enthousiast, maar gooit dan toch weer de boel eruit. Reden? Geen idee.
Jeetje dafje jullie blijven ook bezig. Komt dat omdat ze nog steeds een beetje ziek is? Kan me voorstellen dat je op een gegeven moment echt een machteloos gevoel hebt. Zo ik heb hier even getest of ik de babygym van Deniz uit elkaar kon halen. Ik wil hem nl. mee nemen naar Turkije. Heeft hij nog wat te spelen. Na veel trek en duwwerk is het me dan eindelijk gelukt. Je moet dus aan die poten draaien en trekken tegelijk. Oew komt trouwens wel dichtbij hoor. 13 maart gaan we al. Ben nog druk aan het rondrijken voor een auto om te huren. Is toch een stuk makkelijker met een kleintje. Trouwens wat ik wel heel handig vond is dat je er dus ook een babystoeltje bij kan huren. Zat me al af te vragen hoe ik dat zou doen. Ik zou in eerste instantie het onderstel en de maxi meenemen. Maar nu kan ik dus gewoon de bak meenemen. Ligt wel wat prettiger voor hem.
Tegen mij zei de HA gisteravond dat we het beste flesjes van 60CC konden geven en dan iedere 2 uur bijvoorbeeld. Zodat ze beter gespreid over de dag meer vocht binnen zou krijgen. En dan houden kleintjes het ook beter binnen, als er niet ineens een hele plens in het maagje naar binnen komt. Maar gelukkig is Hester tot nu toe niet gaan overgeven, dus ik heb het advies nog niet hoeven gebruiken. Maar misschien helpt het bij Fenna? Ze zal eerst wel boos worden dat ze zo weinig krijgt, maar als je haar daarna wat afleidt, voelt haar maagje al snel vol genoeg als het goed is. Sterkte!