November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oh jeetje Roelie, meis snel weer opknappen hoor, dat is niet zo mooi. En dat terwijl je alleen thuis bent/was met de jongens :( Beterschap!

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    he piet doet weer eng, zit namelijk nog steeds na te denken wat het niews zou kunnen zijn
    Zegt hij van, misschien komen ze wel vertellen dat ze gaan scheiden

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    o Roelie meis, dat is niet zo mooi.
    Meid beterschap en laat je maar lekker vertroetelen door Annemieke, laat haar maar flink typen morgen, ;) :D
    denk dat het dinsdag nu niet doorgaat, hmmm had je ook gewoon mogen zeggen hoor. Of moeten we evengoed komen om je te helpen?!

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hey Get Roelie meis, het zit je ook niet mee he!
    Dikke knuffel van ons

5. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Melanie: ik zit hier met tranen in mijn ogen, weet niet wat te zeggen. Ik las het bericht net eerst in het nieuws en nu lees ik dat het je nichtje haar familie was. Meid, heeeeeel veeeel sterkte, hier zijn geen woorden voor....
    (Alleen las ik in het nieuws dat de kleine helaas overleden was, ik hoop van harte dat het niet waar is.... :cry: :cry: )

Roelie: beterschap!

Verder reageer ik even niet, ben een beetje geëmotioneerd door al dat schokkend nieuws van de laatste tijd :cry:

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo, ik hoorde dat ik gemist werd :). Sorry, ik ben al een paar dagen niet online geweest omdat ik gewoon heel erg moe was. Door het werk, door mijn schoonvader die natuurlijk net geopereerd is en gewoon alles eromheen. En ik had een aantal dingen op het forum waar ik me een beetje aan ergerde (misschien niet het juiste woord, maar weet niet zo goed hoe ik het anders moet zeggen), dus heb maar even afstand genomen.

Roelie: meis...heel veel beterschap! Ik denk dat we beter een andere keer kunnen afspreken?

Melanie: jeetje meis...wat erg! Ik kreeg gewoon kippenvel van het verhaal. Zou er ook niet aan moeten denken. Heel veel sterkte meis!

Daphne: heel veel sterkte met Fenna! Jeetje meis...het zit jullie ook nog niet mee he?!

En verder...sorry...ik heb wel bijgelezen, maar ben alles alweer vergeten :oops:

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Linda nog heel erg bedankt voor je telefoontje Echt heeeeel lief.

Maar helaas Milan is overleden :cry: :cry: :cry:
    Heb er geen woorden voor, alleen maar verdrietig.
    Zo erg.......

Lieve Milan, rust zacht kleintje, je bent en was een mooi kereltje.

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje meis Melanie, heeeeel veeeel sterkte!

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Melani, gecondoleerd (ik weet niet of dit het juiste woord). Vreselijk. Arme Milan.

Debby, gezellie! Hoe gaat het met Ryan? Eet hij goed? En is hij lief voor je?
    En met je schoonvader?

ROelie! HEeel veel beterschap, en Annemieke, bedankt voor het ons op de hoogte houden.

10. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Melanie: gecondoleerd

11. Jeetje Melanie! Zit echt zonder woorden. Wat een verschrikkelijk verlies! Gecondoleerd..

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Misschien even iets leuks tussendoor, zodat we niet met zn allen verdrietig raken?

Ik ben echt een eppo. Ik heb gisteren (en ik heb al 10 jr mn rijbewijs) de verkeerde brandstof getankt.
    Nu was de fout gelukkig niet zo heel groot.
    Ik heb namelijk mix getankt, dat is gelukkig ook super 95 alleen met een beetje olie erdoorheen. Ik kwam er gelukkig op tijd achter en heb toen gewoon doorgetankt met de gewone.
    Ik voelde me echt een ei.

13. Maria.. :)

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ow Dafje, die stoel is echt gaaf. Super retro. En wat zit Fenna er cool in. In zo'n stoel houdt ze zeker haar eten binnen, dat moet haast wel :)

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Hoe staat het trouwen met je lijnpogingen Debby? Ben je al wat kwijt?
    Mag ik je een tip geven? Als je ooit weer opnieuw bevalt. Moet je (als dat mogelijk is) BV gaan geven. Ik val echt enorm veel af met die bv. Ik zit nu al onder mn begingewicht en ik blijf afvallen. En ik eet echt goed hoor!

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Maria :). Met Ryan gaat het super, hij eet goed, groeit goed en is hartstikke lief voor z'n mama. En met mijn schoonvader gaat het herstel langzaam, maar goed. En ze passen nu ook nog 3 dagen op Ryan (volgende week laatste week gelukkig), dus best druk denk ik....Maar het gaat redelijk, het revalideren duurt zo'n 6 maanden voordat hij weer helemaal kan lopen.

En hier ook nog leuk nieuws: Arnoud moet in september 2 dagen naar Barcelona voor een cursus van z'n werk (cursus is op maandag en dinsdag) en hij heeft gevraagd of ik zin had om mee te gaan, dat we dan zaterdag naar Barcelona vliegen en dinsdagavond samen terugvliegen. Dus we gaan heerlijk 4 dagen naar Barcelona met z'n tweetjes (dat zal wel vreemd zijn...). Mijn ouders komen bij ons in huis op Ryan passen, dus hij is ook in goede handen :D. Dus mocht er nog iemand tips hebben voor bezienswaardigheden in Barcelona (Maria?), dan hoor ik het graag!

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Jemig Melanie... wat vreselijk, arme Milan :(... en arme papa en mama en rest van het gezin... onvoorstelbaar verdrietig en naar...
    Heel erg veel sterkte en ik hoop echt dat het gezin niet ook nog papa moet gaan missen xx

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Leuk Debby, naar Barca! Jammer dat het nog zo lang duurt.... wel lekker lang voorpret :)

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Oneeeee Roelie!

Hoe kun je dat nou zo uitmikken? En lekker in het gips, daar ben je mooi klaar mee... gelukkig word je goed opgevangen, lijkt het, en je hebt al een vriendin voor je aan het typen gezet, heeel goed!
    Kijk, dat zijn de echte forumjunkies, die zijn niet voor een gat te vangen :)

p.s. beterschap natuurlijk, hoe lang moet je er mee rondlopen?

20. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ff snel tussendoor.. mega digi knuf voor Melanie en Roelie!

Bleeh ben er echt even helemaal stil van melanie.. :cry:

((((((((((DIGI-KNUF!))))))))))))

Deel Deze Pagina