Maria, ik heb de afvalpogingen maar even opzij gezet...eerst maar zorgen dat ik mijn eigen ritme te pakken krijg! En ik zit ook al beneden mijn gewicht voor ik zwanger werd, dus daar hoef ik het niet voor te doen. Wil alleen graag afvallen voor we gaan trouwen. En ik kan helaas geen bv geven, nders had ik het nu zeker wel gedaan! Ik heb een borstverkleining gehad en niet genoeg melkklieren meer...
Hey Debby wat leuk! mijn ouders gaan volgend weekend! Ik ben er jaartje of 10 geleden geweest.. érg mooie stad!
Ik ga zo maar even het bad vol laten lopen, lekker met EasyBath erin, zodat ik met mijn meissie even kan stomen. Hopen dat ze er straks weer lekker op door kan slapen...
Jaaaa en hier was Roelie zelf weer, gipshand om de muis gevouwen en typen met een hand...maar internetten zal ik! Melanie heel veel sterke meis ik ben er zo verdrietig van...laten we onze minimeet maar ff uitstellen zo is het ff niet leuk...hele dikke knuf voor jou! Ik ga weer zielig en chagerijnig op de bank hangen xxx
Roelie: Beterschap meis. Lijkt me niet zo prettig een pees doorgescheurd (of bijna?) Hoe heb je dat nu voor elkaar gekregen? Nou, fijn dat je zo'n lieve vriendin hebt. Lees net verder.......hoezo verslaafd Shit Melanie zit hiet gewoon te janken Dat heeft zo'n klein kereltje toch niet verdiend. Zo kort pas op aarde en dan al weer moeten gaan. Maria: wees blij dat je er geen diesel in gegooid hebt Dan heb je een groter probleem. Ik zie me zelf er ook nog een keer voor aan hoor. Ik controleer ook altijd 3 keer voor ik die slang in mijn auto stop. Leuke stoel Dafje. Debby: Leuk een paar daagjes naar Barcelona. Ik ben er zelf nog nooit geweest dus heb geen tips voor je. O, ik lees dat Maria die tegen die tijd wel heeft.
Net mn schoonmoeder gesproken. Ze wil voor Eva voor de doop een of ander glazen ding met een ingeslepen foto kopen want dat heeft ze voor de andere kleinkinderen ook gedaan. Maar Rob en ik vinden zo'n ding dus oerlelijk. Dus ik denk, tja ik kan dat maar beter eerlijk zeggen, zo'n ding is best duur en ik ga het dan toch niet neerzetten in mn woonkamer. Maar ze klonk niet echt amused. Zo van, ow, en wat moet ik dan geven? Nou in ieder geval niet zo'n ding dus.
Maria, inderdaad goed om eerlijk daarover te zijn. Heb je niets aan als je iets krijgt wat je niet leuk vind. En je schoonouders ook niet. Kom er net achter dat Fenna het sprongetje en de griep combineert.. versterkt elkaar lekker. Nou ja.. positief bekeken: heeft ze straks allebei in een keer gehad!