November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Goh wat een pittige beebs hebben wij allemaal!

Esmay is ook zo wild met armen en benen, vliegt af en toe bijna uit mijn armen met overstrekken, schud met haar hoofdje als de fles of speen in de buurt komt en doet ook graag haar handjes voor d'r mond als de fles in aantocht is...

Ook leuk is de slab wegtrekken als deze net goed zit... :)

Ik blijf het gevoel houden dat er iets niet goed zit bij Esmay, reflux of toch KISS....ik ga morgen de Osteopaat bellen voor een afspraak.
    Heb het idee dat de manueel therapeut van vorige week me een beetje heeft afgescheept. Hij zei namelijk ook dat hij van te voren al dacht dat het geen kiss was, omdat Esmay 's nachts wel slaapt....

Het voelt gewoon niet goed, dus ik ga gewoon verder zoeken...
    Voel me vreselijk machteloos en onwetend op het moment.. :(

Ga even roken en dan mijn bedje opzoeken, vanavond visite gehad, wijntje gedronken, en ik merk dat dat heeeeeel lang geleden is! ;)

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hey Jen
    Wat raar van die manueel zeg, Quinn slaapt 's nacht ook gewoon, al is het wel onrustig maar dannog. Raar zeg.
    Bij Quinn had ik het nie verwacht en dan is het wel zo.
    Misschien een andere Osteopaat proberen?
    Mijn Osteopaat werk samen met iemand uit Rotterdam, weet niet of dat wat is of het te ver weg is voor je.
    Het blijft trouwens een klote woord om te schrijven en te zeggen hihi

Mare een wijntje,oef ja dat is voor mij ook al weer lang geleden, moet ook wel zeggen dat ik eigelijk nog weinig trek in heb gehad

Hoe is het trouwens met je hondje is die al weer een beetje opgeknapt?

Ik zit te wachten tot Quinn zich meld, en piet zit de hele avond al heel gezellig achter de pc een spel te doen The Sims, komt geen woord uit die man en als je wat vraagt/zegt hoort hij je niet. Erg gezellig :S

3. Goedemorgen... nou ja slechte morgen even. Fenna heeft vanaf 4 uur al geen zin meer om te slapen, waarschijnlijk de naweeen van d'r prikjes, want ze lag overdag in coma en moet het wakker zijn denk ik nu even inhalen. Plus dat haar poepbroeken weer heeeeel veel moeite kosten ws door de nieuwe voeding. :(

Nu dus mijn meisje op schoot, want zodra de speen eruit ligt is het brullen en Jeroen heeft vandaag vrij en begon al te mopperen dat hij nu elk half uur wakker is. :( Hallo? Ik moet er de hele week voor haar eruit omdat je naar je werk moet en als je vrij hebt wil je uitslapen.... goh zou ik ook wel willen! Ga zo maar eens een luiertje en flesje doen en dan kijken of ze weer wil slapen. Hopenlijk zie ik het forum even een paar uurtjes niet :)

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier een goede nacht
    Meneer had geloof ik geen zin in zijn laaste voeding en heb hem uit eindelijk maar om half 2 wakker gemaakt. zonder moeiete ging de fles erin.

Toen was het 5 en 8 uur. Moet zeggen hij heeft redelijk rustig geslapen, meestal gaat het mte een hoop herry

Ben benieuwd wat het vandaag brengt

5. Niet meer actief

Goeiemorgen

Nou, mn voorspellingen over een zware nacht zijn niet uitgekomen hoor :) Ik heb geprobeerd haar rond 12 uur nog even te voeden, maar mevrouw had echt geen zin om wakker te worden, dus dat werkte niet. Haar terug in bed gelegd en uiteindelijk kwam ze om 2 uur zelf.

En toen vanmorgen pas weer om 7:15! Wow! Dat had ik niet verwacht zeg, had me al ingesteld op een gebroken nacht, maar dat is niet uitgekomen. Wat een schatje is het toch, ze is snachts ineens zo lief voor dr mama :)

Ze ligt nu weer ff te jengelen, maar da's niet erg, het is niet echt janken, het zet niet door, dus ik laat haar maar even.

Vanmiddag visite, iemand van Samen Bevallen met haar zoontje, ben benieuwd. En strakjes komt mn hulpje eindelijk weer, is al een maand geleden zo'n beetje dus is ook hard nodig.

Fijne dag allemaal!

6. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Goedemoggel dames,

Ilse wat is Angelina lief voor je geweest, ik hoop dat dit echt zo blijft want dan kan je een hoop slaap in halen.

Dees ik hoop dat Quinn vandaag lekker opknapt en dat je kan genieten van zijn lekkere en mooie geluidjes.

Hier ging vroeg de wekker. Ga zo met de auto naar het station en dan lekker met de trein naar Muriel. Ik heb er zin in en ik moet natuurlijk Hester even keuren;) Ik hoop dat het een gezellige dag wordt. Jullie zien mij vanavond weer.

Liefs Linda

7. Niet meer actief

@Dees; Ik ga zeker bij een ander langs ja! We hebben hier in Zevenbergen ook nog een Osteopaat zitten, dus die heb ik al gebeld, maar moeten nog terugbellen om een afspraak te maken...

Hondje is gelukkig weer helemaal opgeknapt, die heeft 's morgens Erwin nog verrast met wat braaksel en daarna was hij weer tip top in orde... :(

Ook hier weer een goede nacht gehad! Om 23.00 uur laatste fles, vervolgens om 05.00 uur en 8 uur !

Erwin is al heel de week "ziek" thuis... ;) Wat hij heeft?! Hij voelt zich beroerd... :( Meer krijg ik er niet uit...

Maar goed, hij is er nu wel achter gekomen dat een hele dag met die kleine sjouwen best wel wat werk is! Eergisteren lag mevrouw gewoon even niet lekker bij hem, dus was ze vrij druk met haar armpjes en beentjes en dat was hij na een half uur al beu...."als je nu niet ophoudt leg ik je bij mama...." :confused: Toen heb ik hem toch even haarfijn uitgelegd dat hij iets meer geduld zal moeten hebben met haar en dat ik zo dus hele dagen met haar rond loop...

Toen was er ineens een hele berg begrip!

@Dafje; hoop dat je nog wat kan slapen! En anders laat je Jeroen toch lekker uit z'n bed komen....hallo, hij is papa dan denkt ie toch niet dat ie lekker uit kan slapen en jou alles laten doen...Jij loopt inderdaad ook al heel de week met Fenna te "sjouwen"! Gelukkig doet Erwin daar dan weer niet moeilijk over, die kan ik ieder moment uit z'n bed trommelen als ik zijn hulp nodig heb, zelfs nu hij "ziek" is...

@Ilse; Hee da's goed van jullie weiffie! Tot 07.15 uur slapen, WOW!
    Gelukkig dus geen zware nacht...!

Ben weer ff weg, meisje is klaarwakker en ligt lekker te pruttelen (van de verkoudheid) in de box..ga ff knuffelen!

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ha dames, goedemorgen!

Nou, het huis is hier aan kant voor het hoge bezoek van Linda ;)

Nu maar hopen dat Hester en de katers (hatsjieieie) zich keurig gedragen vandaag!

Hier ook een rustig nachtje, om 12 uur en om 4 uur en toen weer om 9 uur. Prima hoor!
    En Hester op het voedingskussen tussen ons in in bed werkt echt perfect als ze huilerig is, zoals vannacht. Ze was meteen in dromenland met papa en mama naast haar.
    Maar moet geen gewoonte worden natuurlijk :)

9. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Wat een voedingsperikelen allemaal he? Ik voed helemaal niet op verzoek eigenlijk... Ik had in het begin zo'n overproductie dat het voor de aanmaak van melk niet uitmaakte, en nu werkt het nog steeds wel prima; ik heb niet teveel en niet te weinig melk. Ik hou me aan een 'schema' van 3 uur (schema is niet helemaal het goede woord, want als Thije eerder honger krijgt probeer ik het wat te rekken maar ga ik hem uiteindelijk natuurlijk wel voeden) en over het algemeen houdt Thije zich daar ook perfect aan. We beginnen om 7 uur. Ook als hij een late nachtvoeding heeft gezet, ik sta altijd om 6.45 uur op. Na de voeding hou ik hem een tijdje wakker (als het lukt- meestal wel), in de box of op de arm, in bad o.i.d.. Daarna gaat hij slapen en dan begint het weer opnieuw om 10 uur. Ik heb deze routine uit een boek van Tracy Hogg, en hoewel ik niet zo van boeken over opvoeding hou, werkt dit heel erg goed voor ons. Thije is nu al redelijk voorspelbaar voor mij omdat ik weet wanneer hij honger krijgt en wanneer er iets anders aan de hand is.

Melina, wil je nog steeds graag snel een tweede kindje? Ben benieuwd of je dat nu nog ziet zitten. Ik moet zeggen dat ik het mee vind vallen; de meeste mensen beginnen er niet zó snel aan vanwege deze eerste periode denk ik. Dus het 'ergste' heb ik al achter de rug eigenlijk. Retedruk maar wel te doen gelukkig.

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Als het aan mij lag was ik al zwanger haha! Ik zit alleen nog een btje in me maag met me werk en met de zomer. Dan ben ik WEER zwanger in de zomer (of ik zou moeten bevallen wat me beter lijkt) maaaar hoe vertel ik als ik feb weer begin dat ik zwanger ben :(

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Hebben jullie dat trouwens ook, gister hebben we dus 3 uur lang gewandeld en vandaag heb ik pijn in me schaambot (aan de voorkant zeg maar)

is dat normaal?

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    en dan nog iets ik heb 2x hetzelfde pakje gekregen in dezelfde maat (heb dus meer zelfde pakjes maar andere maatjes)

wat moet ik daar nu mee?

13. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ik heb dat ook (toevallig gister ook gewandeld :) )

14. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Verpatsen 8)

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    mijn schaambot doet al een paar dagen pijn

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    eva's neus zit verstopt, iemand tips om de luchtwegen weeer vrij te krijgen?
    tis net een knorrend varkentje

17. zoutoplosing maria, kun je halen iig bij de apotheek

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    en zo'n pompding?

19. melina, wij hadden een pakje gekregen dat van boven en van onder erschillende maatjes had.. ben ermee naar de winkel gegaan en mocht iets anders uitzoeken (want ze hadden die pakjes niet meer). Brutaal zijn dus :) wie niet waagt...

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0

Deel Deze Pagina