Daar ben ik weer hihihi ben helemaal in de juich stemming ze is inderdaad zwanger! 4 weekjes dus nog pril!
Roelie jij bent een echte vrouw, een bikkel ben je! Beterschap meis Maria, verstandig dat je eerlijk bent geweest! Dafje ik duim ook voor je!
Vergeet gewoon de helft ben lekker bezig Deb wat onwijs leuk zeg, lekker een paar dagen weg, duurd nog ff maar heb je wel iets om naar uit te kijken, super!
He Dees leuk! Heel pril inderdaad! Hoe zat dat dan met die negatieve test? Enne.. tis weer gelukt! Joehoe! \/ Knap gedaan Fenna =D>
Joepieeeeeee goed gedaan Fenna Over die nega test had ze gezegt om ons nog even voor de gek te houden. Want ze wilde het graag persoonlijk vertellen! Ze vertelde eerst dat ze gingen verhuizen, ik ging al bijna huilen zeg, en zij zocht haar labello en toen kwam de test uit de tas, heb haar eerst uitgescholden whahaha wel lachend hoor
Jeroen is ook naar bed.. en Fenna ook.. zit ik weer in mijn uppie.. Ik heb steeds jeuk overal... irritant zeg!
Hoi hoi, ik ben er even snel, maar ga zo flesje geven en dan slapen. Hier blijven de krampen hevig. Martijn drinkt huilend de fles, is dat normaal? denk het niet he. Ik bel morgen het CB voor een nieuwe afspraak met de arts. Anders ga ik evt bijvoeden. Daphne: jezus gaat het nog steeds niet beter met Fenna, weet de dokter iets? Leuke stoel! Muriël: Krijgt Hester geen tandjes? Jen: jezus zeg wat een nare opmerking van de verkoper van je oude paardje! Leeftijd: Ik wilde zelf onder de 30 zijn, in Nederland zijn vrouwen 'relatief' oud moeder. Ik dacht ook dat het lichamleijk makkelijker zou zijn als ik jong was. Roelie: jeetje meis! Beterschap, wat een ramp nu met 3 kids en de beestenboel. Melanie: gecondoleerd met het verlies van zo'n kleintje, hoe oneerlijk kan de wereld soms zijn! Die veroorzaker zal hier zijn hele leven mee moeten leven. Ongelofelijk wat erg, ze zijn gewoon hun kindje kwijt. te erg voor woorden dit. Maria = muts hahahaha Debby: hoe weet jij dat je niet meer voldoende melkklieren hebt? Ik heb hetzelfde gehad, maar hoorde laatst dat de melkkanalen zich herstellen in de jaren.