Peetje, ik hoor ook steeds dat het niet uit hoeft te maken of je een borstverkleining hebt gehad of niet..
Destijds heeft mijn plastisch chirug mij laten weten dat de kans 90% is dat ik geen bv kon geven, omdat ze bij mijn tepel ook helemaal hebben verwijderd. En ik heb ook geen last gehad van stuwing, dus ik denk dat het bij mij echt helemaal niets meer zit....ik had zo'n k**zwangerschap gehad, dat ik het ook niet eens durfde te proberen hoor! En daar ben ik ook wel blij mee, gezien de problemen van Ryan bij de geboorte.
Heej jij ging toch slapen? Okee. duidelijk, dat lijkt me ook vrij lastig dan. En dan zou ik inderdaad ook zeggen, laat maar.. En inderdaad ik denk dat het een goede stap is geweest!
Dan heb je je idd goed aan gedaan. Denk je dat die problemen met bv anders of erger of juist minder erg zouden zijn geweest? ZUllen we DM even vragen hoe het zit met bverkl. of bvergroting? Die heeft overal wel dr woordje klaar denk ik.
Hahahaha Maria , ik kan natuurlijk even een topic openen . Even kijken of ze daar ook een antwoord op heeft. Maar nee, ik denk dat de problemen alleen maar erger zouden zijn geweest, zeker al het niet lukt, Ryan die niet wil drinken, geen zuigreflex etc. Pff...moet er niet aan denken, ben blij dat we die tijd achter de rug hebben en eindelijk echt genieten van ons mannetje!
Je hebt helemaal gelijk Debby. EN zeker als hij geen zuigreflex heeft. Dat is bij BV toch wel het belangrijkste element. (men o men wat kan eva zuigen, niet te zuinig)
Nou...Ryan kon dus echt niet zuigen...hij snapte er niets van. Maar nu gelukkig wel, alhoewel het nog steeds een rustige drinker is
Ja, dat zeg je nou wel.. De poes vindt de kinderstoel ook helemaal top hier haha.. hij ligt de ganse dag in dat ding te slapen
Jeuj ik heb wat leuks geregeld voor de kids voor over een aantal weken! We gaan het thema post doen. En nou is mijn neef postbode dus die is wezen informeren op het postkantoor wat de mogelijkheden zijn. We kunnen dus naar een postkantoor hier in de buurt waar de sorteermachines staan enzo en dan mogen ze daar kijken en mogen ze ook een kleurplaat kleuren en die dan opsturen naar een vriendje in de klas en dan komt mijn neef ze de volgende dag brengen in de klas en dan mogen ze ook een stukje wijk meelopen en brieven posten! Whoehoe.. ik ben helemaal blij!