Wel fijn dat Fenna genoeg vocht binnenhoudt vandaag, fijn om te horen! Ik zou misschien nog even wachten met het opbouwen tot 120, in principe is 5 * 100 op een dag voldoende om niet uit te drogen en anders gaat ze misschien weer spugen?
Rachel: Nee, helaas aan de brede speen heb ik niets. Ik gebruik de gewone difraxflessen. Dafje: Fijn dat het nu goed gaat met Fenna. Idd gewoon rustig opbouwen. Als wij ziek zijn hebben we meestal ook geen eetlust. Wow 3900 berichten Dan moet ik nog heel wat typen wil ik dat gaan halen.
Ja.. dat zou kunnen.. Ik bied het aan en ik hou na de 90cc goed in de gaten wat ze doet.. je merkt het vaak wel wat ze kan hebben.. Maar tnx voor het meedenken! Ik vind sowieso dat jullie zo ontzettend meedenken en meeleven met iedereen hier! Meiden! Dikke knuffel voor jullie allemaal!
Ik heb een mooie vloer bij de praxis gezien Normaal 45 euro per pak (1,99 m2) en nu 25 nog wat. Dus bijna 50%. De kleur heet wenge, is een donkere vloer. Staat wel mooi bij onze meubels want die zijn licht hout met donker houten accenten. Vanavond maar even met Ibo overleggen en dan gaat mijn papa hem van de week halen (mijn auto is niet zo groot en met Deniz erbij wordt het ook vrij lastig).
Dafje: Fijn dat het wat beter gaat met Fenna Roelie: jij bent een echte die-hard veel beterschap Hier heet het dan Papa - dag Vanmorgen bij de KA was alles goed, we gaan gewoon zo door en hoef pas over 4 maanden terug te komen op controle. Reese woog 7230 gram, aardig flink ventje dus 8)
pfffffffffffffffffff heb geen zin meer... Zo spannend, ik heb nog niks gehoord van me sollicitatie en ik wil het zoooo graag
Stasia, leuk dat je geslaagd bent voor een vloer. Ik hoop dat Ibo te overtuigen is maar dat zal wel goed komen
Denk dat het wel chique zal staan hier in de woonkamer. Nou, ik ga me maar eens op het huishouden storten. Deniz ligt te slapen dus moet ik er nu even gebruik van maken.
Na een weekend van afwezigheid ben ik er ook weer even. Ik heb net bijgelezen. Pfoe, het is voor sommigen een behoorlijk heftig weekend geweest. Ik wil niet achter de feiten aanhobbelen en ook zeker geen verdrietig nieuws oprakelen, maar ik wens iedereen die het nodig heeft heel veel sterkte. Wij hebben een druk weekend bij familie achter de rug. Ik ben blij dat Nynke weer lekker in haar eigen bedje ligt. Ik merk wel dat ze nog moet bijkomen van de afgelopen dagen. Ze slaapt veel en ligt onrustig met haar hoofdje heen en weer te schudden (in haar slaap). Waarschijnlijk is ze nog allerlei indrukken aan het verwerken. Ik ga nu de was ophangen en een flesje maken voor Nynke. Daarna lekker even met haar naar buiten. Het is hier mooi weer.
hebben jullie je al georienteerd voor een kinderstoel? Op dafje na, die heeft hem al hahaha ik wil dit weekend gaan kijken, maar na alle recensies op het net te hebben gelezen twijfel ik. bopita fonny, tripp trapp, prenetal stoel of chico polly?
@Melina: ik vind de TrippTrapp stijlvol staan bij ons, moet ik zeggen, nu we hem in elkaar hebben gezet. En hij neemt niet al te veel plaats in, ook een mooie bijkomstigheid! Wij hebben hem in donkerbruin genomen, met een rood babyzitje erbij, staat vrolijk!
@Melina.... duim...duim... duim....duim.... Wanneer zou je dan een tweede gesprek hebben, als je door bent?
@Serafijntje: heerlijk even uitwaaien, lekker dat wil ik ook wel, mag ik meewandelen? @Daphne: dankjewel alvast voor de boodschappen
Melina, omdat deze gratis was hebben we deze genomen, en dan kunnen we altijd nog een andere aanschaffen mocht deze niet bevallen, maar wij zouden eigenlijk voor een tripptrapp gaan in het wit. Gewoon omdat deze er mooier uitzien in vergelijking met de andere meegroeistoelen en hij gewoon super lang meegaan en degelijk is.. We hebben ook een vergelijkbare variant gezien. Ehm Baby nog wat heette die.. bijna hetzelfde, maar uit een ander scandinavisch land.. ff opzoeken..
scheelt volgens mij niks in de prijs. waar heb je die tripp trapp vandaan muriel en voor hoeveel dan?