November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oh Muriel... je moet nog ff op je boodschappen wachten.. ik ga morgen pas haha :) Probleem? :)

2. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ik had al een kinderstoel voordat Reese geboren was ;)
    Heb een heleboel dingen in een koop overgenomen van een kennis van me :D

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik d8 dat de tripp trapp ook 109 waren :oops:

4. Daar hoef je je toch niet voor te schamen... Nee, die zijn vrij duur, daarom zijn we ook naar de Dan High Chairs gaan kijken op i-net... Dat scheelt toch bijna 56 euro!

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik neem de kinderstoel van mijn zus over. Een blank houten die je ook als tafeltje en stoeltje kan gebruiken. Weet niet waar hij vandaan komt maar het is wel een degelijke. Niet van dat waaibomenhout dus.

Ow er wordt er eentje wakker. Nou, dan moet de was opvouwen maar even wachten.

6. Ik zie ze op internet ook voor 145 euro de tripp trapp's..

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemiddag,

Zo, Ryan heeft vanochtend mogen wennen op het KDV en het is allemaal goed gegaan. Althans met Ryan, ik vond het maar niets ;). Arnoud is natuurlijk ook thuis op maandag, dus daar zaten we dan met z'n 2-en en met z'n 2-en boodschappen gedaan. Was blij dat het half 1 was en dat we hem konden ophalen. Maar het wa allemaal heel goed gegaan en de leidsters hebben ook in zijn boekje geschreven. Erg leuk hoor!

Gwen: gefeliciteerd met Patrick!!

Peetje: wat goed dat Martijn ook al aan het rollen is :thumup:.

Melina: als jij denkt dat Vangelis aan fruithapje toe is, dan geef je hem dat toch gewoon. Ik zou mijn eigen gevoel volgen daarin. En over de kinderstoel, wij hebben een TrippTrapp (een witte). Ik vind het voordeel dat deze niet zoveel ruimte inneemt, je kunt hem makkelijk aanschuiven aan tafel en ze zitten ook op gelijke hoogte en je kunt hem zooo lang gebruiken! Vrienden van ons hun dochtertje van 7 zit er ngo steeds op.

Jennie: Ryan gaat ook naar een groep met kindjes tot 4 jaar. Maar ik vind het juist ook wel weer goed, op dit kdv hebben ze maximaal 4 baby's. En op deze manier krijgt Ryan weer veel aandacht van de leidsters, omdat de oudere kindjes al leren wachten en de kindjes vinden het natuurlijk ook helemaal gweldig zo'n baby. Bovendien hoeft Ryan nu ook niet heel lang op de fles te wachten, bij een groep met alleen maar baby's moeten ze waarschijnlijk langer wachten. Dus er zitten ook wel voordelen aan. En bij ons in het KDV houden ze met de fles gewoon het ritme van Ryan aan. En strak met fruithapje, geen idee...maar dat zien we dan wel weer. Ik weet wel dat ze 's ochtends dan fruit krijgen, tussen de middag een broodje en daarna op bed. en later op de middag mogen ze kiezen tussen een cracker, een rijstewafel of een koekje. Maar dat is een schema wat je toch zelf ook hebt thuis neem ik aan als ze ouder zijn?! En volgens mij moeten ze gewoon jouw ritme aanhouden hoor, zou dat ngo eens goed navragen. En hebben ze geen dekentje? Dat is wel heel vreemd...Maar heel vervelend dat je er ook geen goed gevoel bij hebt, dat is natuurlijk wel heel belangrijk!

Muriel: Ryan ligt in ook in zo'n prison-cell-block. Hahahha...maar bij ons kon je eventueel ook de kinderwagen meebrengen, dan kunnen ze daar nog in slapen als je dat wilt.

Daphne: fijn om te lezen dat het weer iets beter gaat met Fenna! Hopelijk knapt Jeroen ook snel weer op en is de ziekenboeg bij jullie weer over.

Blondie: Arnoud is op maandag vrij (ouderschapsverlof) en dat noem ik ook papa-dag :D. En Reese groeit dus ook behoorlijk hard, wow!

8. Hier ook papa-dag hihi.. Ik heb overigens nog geen gezever gehoord over papa's die thuis zijn met hun kids.. Een kennis van ons is ook huisvader... moeders werkt ook fulltime. Hij vind het geweldig en als het werkt voor je, waarom niet?

9. Over groeien gesproken, volgens mij duikt Fenna nu onder de lijn. En ik vind het prima.. ze heeft een goede reden ervoor :) Daarbij is ze natuurlijk ook gewoon 3 weken te vroeg, dus vind ik niet dat we mogen klagen.

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zie het ook niet in waarom het niet zou kunnen. Bovendien als mama meer verdient dan papa, lijkt het me toch logisch?!

11. haha ik had honger, zit nu aan twee boterhammen... ontbijt was ook pas half 12...

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ryan heeft nog nooit boven de lijn gezet of op de lijn. Hij zit er altijd onder...

13. Fenna zit normaal net boven de lijn onder de middelste lijn. Snap je het nog? Dus van de 5 lijnen zit ze op de 4e. Nu zal ze denk ik tussen de 4e en de 5e lijn komen

14. hoor gesputter boven.. ff kijken..

15. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Papadag vind ik ook een beetje gek klinken; de andere dagen noem ik geen mamadag ;)

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik vind papadag wel lekker klinken :). Maar aan de andere kant ben ik het ook wel met je eens Esther (trouwens...moet jij niet werken ;))

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant

PRECIES!!

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Debby: wat fijn dat je de wagen daar bij het KDV achter mag laten. Wij mogen niet eens de maxicosi achterlaten en hebben er dus nog een extra moeten regelen. Want Wim brengt en ik haal op, dus we hebben er allebei eentje nodig :( ...

19. Muriel.. das wel ontzettend vervelend zeg.. alsof je de geldpest hebt ofzo?!

20. Eigenlijk heb je wel gelijk Esther...

Deel Deze Pagina