Haha.. ik kan zo genieten van mijn kleine meid in de box als ze lekker ligt te brabbelen tegen de mobiel en die handjes de luchtin gaan om hem te pakken.. Trouwens afgelopen week heeft ze voor het eerst echt bewust een speeltje gepakt! En nu grijpt ze ook iedere keer raak. Ze kijkt naar een speeltje en dan gaat dat handje erheen en dan hop.. heeft ze hem vast. Echt leuk om te zien dat het coordineren beter lukt!
Vwb de kosten van de TrippTrapp... inderdaad belachelijk duur. Maar ik vond vooral de baby-inzet en de kussentje idioot prijzig in verhouding tot de rest (allebei zo'n 35-40 EUR). Ik had veel geld van mijn collega's gekregen, dus ik voelde het gelukkig haast niet in mijn portemonee, maar toch... Je kunt m vast beter op MP kopen, daar staan er ook heel wat. Maarja, ik had geld in de vorm van Prenatalbonnen
Zo dames gezellige boel weer hierzo Nou hier ligt Quinn dan eindelijk eens te slapen, vanmorgen maar 2 uurtjes geslapen bijelkaar dan. Kind was doodmoe, logisch als normaal redelijk wat slaap gewend bent. Ben benieuwd hoelang hij nu slaapt. Jen: jemig meis dat is een domper van het kdv, beetje raar ook ze hun tijden aanhouden, kan je toch erg moeilijk van een baby verwachten. Ook wel heel vreemd dat ze geen dekentjes gebruiken, lijkt me voor een kleintje veel prettiger namelijk. Hopelijk valt het mee op de wendag. Deb: gelukkig dat het is goed gegaan met Ryan met wennen, geeft wel een fijn gevoel hDafje fijn dat het met Fenna bete gaat. triptrap, zijn enorm dure stoelen maar ze zijn erg fijn. OP het kdv gebruiken ze die ook. Papadag, ja ook een beetje rare benaming. Oppassen zeg ik ook nooit hoor als Piet bij Quinn is. Is ook zijn kind. Kreeg vandaag ook zo rare vraag op me werk, ik werk 2 dagen overdag en de andere dagen in de avond of weekend, kreeg ik de vraag waar Quinn dan was, nou misschien is Piet er gewoon Ohnee he, ik hoor gemopper maar weer een uurtje oh nu is het ........ Ik eg maar even niks meer
Ja, joepie! Ik moet onderhand maar eens in maanden ipv weken gaan tellen geloof ik Oud wijffie wordt t al, hihi.
hier hebben de jongens nog gewoon de triptrapstoel.wij hebben witte ik heb ze in duitsland gekocht via internet voor 100 euro per stuk.
Vandaag is ze 4e maand omdat het schrikkelmaand is edit: 4 en een halve maand (hele zinnen maken Daphne )
rayan pakt eigenlijk weinig met zijn handjes.alleen de fles. zijn mobiel enzo doet hij allemaal met zijn voeten. echt heel leuk om te zien.
een tajine is een puntvormige keramieke pot. die vul je met aardappels,groente en kip en dan een paar uur laten stoven.
LEKKERRRRRRRRRRR.... je brengt me op ideeen, jammer dat ik Daphne pas morgen voor boodschappen kan sturen. Haha! Heb je een receptje?
uhm de bodem bedekken met wortels,daar een halve kilo kipfilet in stukken bovenop.dan een ui in ringen daar de aardappels weer bovenop en dan de groenten. bloemkool of spruitjes hier. tomaat in plakjes erop en nog een ui in ringen. koriander klein snijden eroverheen. en dan kruiden. *1 eetlepel zout *halve lepel peper *lepel komijn *kwart lepel gember *halve lepel paprikapoeder *halve lepel ras el hanout (bij de turkse winkel) * envelopje safraan
Ben een beetje aan het rondstruinen op het forum kom ik dit tegen....daar zakt dus echt mijn broek van af! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=