November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja zo'n pipetje kun je daar ook krijgen

2. Anders heb je die ook bij de hema zag ik laatst en denk ook wel bij de drogist...

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ze is nu aan het eten, vanmorgen ging het niet

4. eten niet? omdat d'r neus dicht zat? tjee dat is erg lastig..

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    psies, mond is dan vacuum en als je neus dicht zit, kom je niet ver

6. hmmz gelukkig is ze nu weer 'gemaakt' ;)

:) Fenna schrikt van de belletjes in de fles, ze was onder het drinken in slaap gesukkeld...

7. Niet meer actief

Dat neusding hebben ze inderdaad ook bij de Hema, daar heeft Willem 'm gekocht..hoe heet dat nou toch, een neuspeer ofzo? Wat zielig dat ze zo verstopt zit, dan gaat eten inderdaad lastig.

Melina, ik heb ook dubbele dingen in zelfde maat, maar heb er geen probleem mee hoor, scheelt weer met de was ;)

8. is het niet een neusspeen?

9. Wanneer je kindje zijn neus nog niet kan snuiten, biedt een neusreinigingspompje (plastic dop op een rubber bal) misschien uitkomst. Hiermee kan het in de neus aanwezige slijm worden verwijderd. Doordat het plastic dopje vrij groot is, kan het pompje alleen vooraan in de neus komen. Dit is veiliger dan het gebruik van watten of wattenstaafjes. Bovendien blijven geen restjes watten in de neus achter. Je vindt het pompje bij je apotheek.

10. Niet meer actief

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Heb dr eindelijk even weg kunnen leggen, ze wilde alleen maar in mn armen liggen. Zo klein en nu al zo afhankelijk.
    Als ze in slaap valt kan ik even naar de drogist

12. succes maria!

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja maar wij hebben al zoveeeeeel pakjes dat ik daar niet aan toe kom om ze allebei te gebruiken. In maatje 62 heb ik geloof ik wel 40 broekjes en 50 shirtjes :confused:

14. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Jeetje dat zijn er wel erg veel.

Was net de fles aan het schoonmaken. Wilde de speen ook gelijk vervangen, kom ik tot de ontdekking dat er op die fles altijd een M speen heeft gezeten :confused: Vandaar dat Deniz zo snel drinkt. Maar wat moet ik nu doen, weer een M speen erop die hij gewend is of toch een S speen? Het is niet zo dat het te snel ging voor hem en hij spuugt ook bijna nooit.

15. Niet meer actief

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :confused: :confused: :confused:
    Hallo hee, je kan wel een winkeltje beginnen! Ik heb in 56 best veel, maar dan praat ik over 10 pakjes ofzo. En in mt 62 misschien 5. In maat 50 (wat ze nu heeft dus) heb ik denk ik 6 pakjes ofzo..misschien 8, maar in elk geval genoeg ;)

16. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Maria: otrivin baby halen, hoef je niet apart zo'neuspompje te hebben

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    dn zou ik lekker de m speen blijven gebruiken

ik gebruik nu een 1,2,3 speen van difrax en vangelis had vanacht binnen 9 minuten 100 ml gedronken :confused: in 14 min had hij ze fles leeg (160ml) maar niet gespogen dus als hij het zo wil prima..

18. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    stasia: hoe lang doet hij over een fles?

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    wow nee ik heb in maatje 50/56 ook erg veel hoor. Jammer dat je een meisje heb anders had je hem mogen hebben haha

het is hetzelfde pakje als Ryan (van debby) aanhad op die foto, dat bruine pakje.

20. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    ongeveer 10 minuten met 160cc

Deel Deze Pagina