Ik heb geen flauw idee Ruby....Ik weet dat ze een tijdje Omneo heeft gegeven, maar weet niet zeker of ze dit nog doet... Ik geef zelf ook Omneo dus mij kan je er ook niet blij mee maken...Helaas! Zet je hem toch op MP?
Ships komen vandaag op de 6 voedingen als ze zo doorgaat.. nou ja dan heeft ze iig 600cc binnen.. maar toch.. ik zou liever willen dat ze 4 x 200 drinkt.. ik heb nu het idee dat ik haar nooit meer terug krijg op de 200cc flessen.. het was al zo'n heisa om d'r op de 200cc te krijgen.. was het eindelijk gelukt.. wordt ze ziek..
Zo'n tajine apparaat is nu in de aanbieding bij de xenos, zal geen echte zijn zoals die van ruby maar goed...
Ik heb de hele boomstruik maar gelijk uit de voortuin gehaald. Ik heb me toch staan scheppen. Uiteindelijk heeft een gozer van de sportschool het boomje eruit getrokken voor me. De buuv vroeg zich af of ik weer zwanger was aangezien ik tijdens mijn zw.schap de andere boom uit de tuin had gesloopt. Gelijk even het konijnenhok gepoetst (morgen groenbak) en van boven tot onder gedweild met dettol. Luiers gehaald bij de etos en Eva gevoed. De wasmachine aangezet en nu even rust.
ik hoop het zo.. ze was net echt zooooo hard aan het krijsen. Hysterisch was ze gewoon.. omdat ze honger had en mevrouw d'r flesje niet op tijd kreeg.. pff.. leek wel of ze vermoord werd zo hard was ze aan het krijsen en op zo'n manier ook.. had dit echt nog niet zo erg gehoord.. schijnt dat het bij het 15-18 weken sprongetje hoort...
pfoe ben je niet bekaf Maria Tjee jij hebt echt een hoop gedaan.. ik moet hier ook maar weer eens dweilen.. dat doe ik echt te weinig.