Nou, het gemopper is weer gekrijs geworden. Ik ga maar eens een badje maken misschien dat hij daar wat rustiger van wordt.
Angelina is ook nog steeds aan t protesteren. Zolang ze beneden bij me is, is ze de vrolijkheid zelve. Maar zodra ik haar op bed leg, begint ze te brullen. Terwijl ze wel harstikke moe is, ze weigert gewoon te gaan slapen.
Ik heb nog ff een filmpje van mijn pa die tegen Angelina staat te kletsen erop gezet. Heb t wachtwoord ff veranderd, is nu opa...dus als je wilt lachen..moet je ff kijken: http://www.vimeo.com/726613 En dit is dus de man die niets van kinderen moet hebben, niet snapt waarom ik wel kinderen wil en altijd zei dat ie echt geen tut-opa zou worden
Mijne slaapt normaal gesproken ook een groot deel van de dag, heb er geen omkijken naar. Maar vandaag heeft ze gewoon dr dag niet, dat mag, ik ben ook niet altijd even vrolijk natuurlijk
whaha.. leuk Ilse! Jammer alleen dat Angelina niet zo goed te zien is qua gezichtsuitdrukking.. Had d'r gezicht wel willen zien met zo'n gekke opa haha
Nou inderdaad.. Das zeker een wonder dan. Fenna slaapt normaal ook gewoon overdag en als ze wakker is dan is ze vrolijk en kan ze zich uren in de box vermaken. Maar nu is het drie keer nix.. ach straks zal ze wel weer een vrolijke meid worden
*Inbraak* Hey MissyM, dat is inderdaad mijn schatje! En ik heb niet eens een oproep ofzo geplaatst. Ook mijn emailbestand is er niet aan te pas gekomen. Ik ben dus een hele trotse mama! *glim* *glim* Ik hoop dat met jouw schatje ook alles goed is? Grts, Maartje (oktobermama) *einde Inbraak*
Kunnen er dan ook mensen van buitenaf stemmen? Dus stel dat ik Eva aanmeld voor volgende maand, kan ik dat iedereen die ook geen account heeft laten stemmen? Ik heb trouwens in Mexico echte brulapen gehoord. Hoog in de bomen, echt gaaf.
Nope, Maria, je moet ingelogd zijn om te kunnen stememen. En in de regels staat ook dat ze accounts die alleen aangemaakt zijn voor t stemmen verwijderen (ofzoiets..)