Meestal wel ja. Ik geef altijd zijn tutje en daar is hij tevreden mee. Maar ik denk dat ik bij zijn volgende voeding de S speen eens ga proberen. Mocht het niets zijn kan ik altijd weer de M speen pakken. Vind het trouwens wel vreemd want ik dacht dat er op de difraxflessen altijd de S speen zat dus daarom ben ik er vanuit gegaan.
Ik vind t wel genoeg hoor, qua pakjes. Vind t zo enorm zonde dat ze sommige dingen anders misschien maar 1 keer aankan en er dan uitgroeit. Vind het leuk om veel verschillende dingen te hebben, maar t moet niet te gek worden In mt 56 hebben we ook veel verschillende kleuren, niet alleen maar roze, dus dat is prima, ben ook niet van plan om daar nog veel in te kopen (oke, me helemaal beheersen zal ni lukken vrees ik )
Dat pakje had ik in het gebroken wit Ruby haha hier maatje 56 nu, maar denk ook niet voor lang en dan maatje 62!
Melina, is inderdaad wel 'vervelend' om twee zomers achter elkaar zwanger te zijn, maar dan verheug je je tenminste héél erg op de derde zomer... Wat je werk betreft, dat is inderdaad wel lastig, maar ze vinden het ook niet heel lollig als je over een jaar pas weer zwanger bent hoor. Ik voelde me ook wel een beetje schuldig, helemaal omdat ik nu direct na m'n tweede zwangerschapsverlof ontslag heb genomen. Best asociaal, maar ja...
Hee, dat bruine pakje heb ik ook! Vind het wel superschattig. Had nog heel veel pakjes in maat 56 liggen, maar die passen al niet meer .
heey lenthe, jij zal het helemaal druk hebben met twee kleintjes thuis. heb echt veel respect voor jou en melanie. ik kruip s'morgens terug mijn bed in als de kids naar school zijn.zal er bij julle niet in zitten denk ik.
Heerlijk is dat he Ruby. Ik doe het ook hoor. Na de fles van half 8 kruip ik ook nog even terug tot een uur of 10. Daarna doe ik meestal Deniz in bad.
haha ja aan de andere kant ze hoeven er zelf niks voor te betalen haha maar goed, we wachten nog tot januari en dan beslissen we.