ik lijk soms een beetje te spammen.. 4 berichten achter elkaar.. misschien komt dat omdat ik wat kortaf ben en meer berichtjes wil posten.. en dus opmerkingen verspreid over meerdere berichten...
Dat badjasje heb ik dus op de 9 maanden beurs gekocht, ik vond hem te lief Quinn vind het ook heerlijk, hij kruipt er ook zo wat helemaal in heerlijk
Ja, het ging allemaal goed op het KDV. Ze zeiden dat het een makkelijk mannetje was, hij had lekker rondgekeken, daarna lekker geslapen, flesje, daarna nog even lekker in de babyswing en daarna weer lekker slapen. Hij vond het dus superleuk al die kindjes
lief hoor.. ik wil ook een badjas voor Fenna gaan kopen, de omslagdoeken worden te klein voor op het CB.. dus je moet wat.. wat doen jullie op het CB, of moeten ze bij jullie niet in luier wachten tot ze aan de beurt zijn?
Ja, ik wil ook een badjasje kopen Daarvoor heb ik de Zwitsal zegels gespaard. Wat me eraan herinnert...iemand had ook nog Etos zegels voor me, maar weet niet meer wie...
ik heb laatst bij de hema gekeken en daar zag ik niet echt kleine maatjes.. volgens mij was de kleinste daar 86 ofzo
ik heb 2 badjassen gekregen, eentje van winnie the pooh en eentje van een babyserie die ze bij de AH hadden, snoezig staat er op ofzoiets
Het badjasje van Quinn is een 86/92 is groot maar zit wel lekkerder vind ik en je doet er lang mee hihi
Zo ben ik weer. Er ligt er eentje uitgeteld in bed. Pff wat een drama avond was dat zeg! Gelukkig dat het niet vaak voorkomt.
De meeste badjasjes zijn inderdaad vanaf maat 86, ik ga nu een op zwitsal bestellen van de zegels in maat 86-92, maar dan MET rits