En een kind kan maar door één man worden erkend.. en dan gaat het gezag ook voorbij.. dus als je kwaad wilt..
Vaders/mannen staan eigelijk maar laag he Moeite doen voor hun kind om er gezag over te heben. 2 verlof dagen als het kind geboren is Echt te bizar gewoon als je er zo even over nadenkt
Tja de moeder draagt het 9 maanden bij dr en moet bevallen, dus dat die iets meer te zeggen heeft, vind ik niet zo heel gek. Maar t moet wel in balans blijven natuurlijk.
maar een vader moet 9 maanden lang het van de vrouw over nemen, zeker als het een zware zwangerschap is Wat denk je van de hormonen van de vrouw die de man over hem heen krijgt hihih
ja idd, Piet vond het verschrikkelijk om mij zo te zien hoor! Hij heeft ook een soort van trauma opgelopen toen, misschien overdreven omschreven maar is hem niet in de koude kleren gaan zitten
Ja Rob zou ook 3 keer doodgaan, maar hij zou het zo van me overnemen als het kon. Hahaha, hij heeft ook een trauma van die pomp.
Meiden ook ik ga afsluiten...nog even roken, flesje geven en dan lekker naar bedje toe! Welterusten allemaal!
Meiden ik ga afsluiten, vond het een informatief avondje! Ook wel eens leuk! Truste allemaal en sweet dreams