Weer eens wat anders ja. Ik ga nog even friends kijken. Big Love neem ik op, dat is me te laat. Trusten.
Ik ben aan het ebayen, wat zal ik eens kopen? Ik had een zonnebril op het oog maar die staat erniet meer op.
Nee dafje, niet alles draait om Eva, ik wil graag een zonnebril voor mezelf. 8) Ik koop altijd (hoor mij, ik heb het pas 1 keer gedaan) een dure zonnebril en daar doe ik dan een paar jaar mee. In tegenstelling tot zo'n HenM bril die a) na 1 keer dragen zo goed als kapot is, en b) niet goed voor je ogen is. Ik heb met mijn huidige zonnebril zeker 3 of 4 jaar gedaan. Een hele mooie van Armani. Alleen heb ik nou dus ontdekt dt ze via Ebay 2 of zelfs 3 keer zo goedkoop zijn!
Dingen die we pas laaaaaaaaaaaaater hebben begrepen. - Voor de Bassie & Adriaan-fans onder ons: de rol van Vlugge Japie werd door Bassie gespeeld, en die van de Baron (in het begin) door Adriaan (later door Paul van Gorcum); (ja, echt waar! ) - Veel mensen kwamen er pas jaaaaaren later achter dat 'Ausfahrt' (in Duitsland) en 'Sortie' (in Frankrijk) géén plaatsnamen zijn, maar gewoon 'uitrit' betekent; - En dat 'Einbahnstraße' geen straatnaam is, maar gewoon een eenrichtingsweg aanduidt...; ('Waar sta je nu?' 'Ehhh... even kijken... oh, in de Einbahnstraße...!' ) - Dat Benelux staat voor België, Nederland en Luxemburg en horeca een samenstelling is van hotel, restaurant en café - Dat 'Tatort' niet de naam is van de hoofdrolspeler uit die serie, maar 'plaats delict' (Tat-Ort) betekent (het 'daad-oord' dus eigenlijk); - Dat Gorkum en Gorinchem niet 2 verschillende plaatsen zijn, en 's-Hertogenbosch en Den Bosch ook niet; - Dat de wereld vóór de uitvinding van de kleurentelevisie en de kleurenfotografie NIET zwart-wit was... - Dat er 'Disney' in het bekende logo stond, en niet 'Disnep' of 'Gisnep'; - Dat er géén nieuwslezers, omroepsters of zelfs hele kinderkoren in je TV-toestel zitten, en dat die jou ook niet kunnen zien als je in de huiskamer staat...; - Dat de muziek niet elke keer weer live gezongen wordt als je je radio aanzet;
hahaha lachuh Ik had laatst ook nog zoiets. Ik weet niet meer wat het was.. oh ja van dat liedje van hoe heten ze ook al weer... Whigfield - When I think of you. Dat ik dat vroeger lekker fonetisch meezong, maar nu hoorde ik hem nog eens en zong automatisch weer mee en ik dacht: iew!