Ik ga denk ik voor de 2de, mits het weer in 1 keer lukt, als Eva 1 jr en 3 maanden is. Zit er 2 jaar tussen. Vind ik wel mooi.
Linda is net naar huis, maar het was gezellig! En Hester werd helemaal rustig bij haar op schoot, dus Lin, je bent echt een supermama, dat staat vast!
goeiemiddag, Zo heb heel even de tijd, Angelus is naar school en de andere 2 liggen nu eventjes te slapen. Maria,ik gebruik ook zo'n neuspompje om haar wat lucht te geven en daarna spray ik met otrivinbaby. Die combi werkt erg goed. Estrella heeft nu 56 maar ze past ook al kleertjes van 62, hangt een beetje vanaf hoe het valt. Estrella heeft 2 jengeldagen gehad en nu slaapt is al 2 dagen tevreden en ligt heerlijk te slapen. Ze accepteerd nu ook een speentje dus dat is wel eens lekker. Ze heeft nog steeds erg veel last van krampjes, maar daar zal binnenkort wel verandering in komen. Slapen 's nachts gaat met haar nog steeds goed, alleen de jongens zijn ook verkouden en die zijn regelmatig wakker, dus dat is wel hectisch en vermoeiend. Verder momenteel erg weinig vrije tijd over, het is vooral druk, druk, druk. Las van de week een stukje in wij jonge ouders (of kinderen) over drukke ('grote') gezinnen, toen ik dat las had ik zoiets van he, daar vallen wij eingelijk dus ook nu onder. Mocht van mezelf niet klagen dacht dat het aan mij lag, maar toen ik dat las, pfffff het is dus ook druk met 3 kleintjes. Muriel en linda, heerlij dat het zo gezellig was en dat Hester zo lekker rustig lag bij Linda. Dees, hoe gaat het vandaag met Quinn? Ruby dank je wel. Ik kan inderdaad 's morgens niet terug mijn bed in, 's middags ook niet meer en dat terwijl de dag al vaak voor 6.30 uur begint. Lig er 's avonds ook gelijk met Estrella in bed, meestal rond een uurtje of 22.00. Gister was dat dan pas om 23.00 uur. Maar stort 's avonds helemaal in op de bank. Voor onze relatie niet echt gezellig, eet ook 's avonds alleen met de kinderen anders red ik het niet met Estrella haar voeding, Adriaan is pas vaak tussen 18.00 en 18.30 uur thuis. Verder weet ik het even niet meer. sorry meiden, geen onwil hoor.
trouwens nog even voor de statistieken, zat in mijn zwangerschapsdagboek terug te lezen en onze aller eerste uitgerekende datum was........ 6 november! Dit was aan de hand van onze eigen berekening en die kon eigenlijk niet missen, hihihi
Hier maatje 56 en ook maatje 62. Inderdaad net hoe het valt. Over die fles.. het schijnt niet echt gezond te zijn voor baby's om hun fles in korter dan 15 minuten leeg te drinken, aldus de ka, cb en lactatiedeskundige. Ivm spugen, darmkrampen, ontlasting, verwerking in de darmen, etc. Maar goed doe wat voor jullie werkt.. Bij Fenna is het iig het beste als ze er 20 minuten over doet.
Dafje, ik ga straks ook de S speen proberen want ondanks dat hij nergens last van heeft vond ik het altijd wel erg snel gaan hoor. Maar ja muts dat ik ook ben, het is me gewoon niet eerder opgevallen dat hij telkens uit een M speen dronk. Vind het wel raar hoor dat er een M speen op die fles zat.
Hoi dames, Hier gaat alles goed. de ontsteking van Fayenne's vingertjes is bijna genezen alle korstjes zijn eraf. Over voeden Fayenne krijgt om 7.00-11.00-15.00-19.00-23.00 en de nacht slaapt ze altijd door. Fayenne heeft maatje 62 nu 2 dagen aan. maat 50 heeft ze nooit aan gehad en maat 56 bijna 3 weken. Als ik Fayenne nu 56 aantrek dan lijkt het net of ze een t-shirt en een korte broek aan heeft ze heeft hele lange armen en benen.
Trouwens een vraagje hoelang hebben jullie het geboortebord laten hangen/staan? Hier hangt die nu 3 weken en volgende week halen we hem eraf. Het bord is trouwens van onszelf.
He meiden, hoer een luek berichtje.... Op de volgende site kan je je tekst laten verptralen naar goeiemoggel traal...hahahahaaaa. Echt gewieldig!
Ik geloof dat wij de rompertjes met Fenna's naam erop wel 5-6 weken hebben laten hangen Zijn gewoon trots op ons wondertje Maria, je hebt een pb Rachel, lekker dat het al weer wat beter gaat. Is ook niets zo'n ziek kleintje he? Stasia, het is ook wel raar dat er een M speen op zit. Want op dat kaartje wat aan de fles hangt staat altijd dat er een S speen op zit. Snap ook niet dat er dan een M op zit.. Ach ja.. ben wel benieuwd wat Deniz doet als er een S op zit dan.
Ben ik ook weer even! Weer de hele nacht kunnen slapen! Vanmorgen bij CB geweest, het gaat allemaal goed, Timo is nu 4810 gram en 57 cm. Maar hij kan nog steeds in maatje 50, alhoewel het soms wat kort is. Maar we doen hem altijd lange sokjes erover heen aan, dus dan zie je het niet. En die shirtjes rekken gewoon uit in de was, haha! Maar hij heeft ook al 56 aan, daar hebben we niet zo heel veel van. Wel veel van 62, maar dat ziet er nog wat groot uit. In de kerstvakantie ga ik het allemaal uitzoeken, over elkaar heenleggen en kijken naar de maten. En dan meteen de commode opnieuw inrichten! Gister bij de prenatal geweest en een weekendbedje gekocht (of had ik dat al vertelt...) en rompertjes. We kunnen dus weer even vooruit. Mannetje ligt nu te knorren in de draagzak, hij slaapt eindelijk, had wat last van zijn darmpjes (en de koude doktershandjes)... Moet zijn flesje hebben, ga ik maar vast maken!
Beetje onsmakelijk misschien maar ik heb sinds vandaag weer last van mijn litteken. Ikke dus even met een speigeltje gekeken en er stak een wit hechtdraadje uit( waarschijnlijk een inwendige hechting geweest). Met een pincetje eruit gehaald (hij zat dus los) en toen kwam er wel wat troep mee. Hopelijk is dat de boosdoener geweest. Doet wel pijn hoor. Het zit ook precies op de plek waar de rand van je onderbroek zit.
@Dafje, inderdaad niet fijn met een ziek kindje. Maar ze heeft d'r draai nu weer aardig gevonden. Nog een vraagje aan de meiden wie weet hoe het zit met de kinderbijslag moet je dat zelf aanvragen of wat? snap helemaal niks van de belasting. En wie weet hoe het zit met haar sofienr. krijg je dat thuisgestuurd? Alvast bedankt
Ik ben nog steeds niet bijgelezen (zelfs niet van vandaag ). Ik kom net bij de tandarts weg en heb verschrikkelijke pijn in mijn mond...pff...dus laat het even hierbij! Sorry1
Alst goed is krijg jij gewoon post van de belasting mbt de kinderbijslag. Hebben wij wel gehad. Moet je een formulier invullen en dat terugsturen. BSNnr van Eva stond in een brief die we van de gemeente hebben gehad.